kolorowe pasy na skanach

Data: 2009-03-12 22:36:31
Autor: GLaF
kolorowe pasy na skanach
Dnia Thu, 12 Mar 2009 18:05:08 +0100, ToMasz napisał(a):

witam

mam stary skaner epsona CCD ( znaczy taki z lustrami i świetlówką). Zdeczko sie psuje. To znaczy na co drugiej kartce, robi pionowe kolowowe(tęczowe, ale blade) pasy. przeważają kolory żółty i czerwony. ZAdnej utraty czułości, kontrastu, rozdzielczości...
Skanuje dokumenty tekstowe, w 99% czarno-białe - tylko korekty robione czerwonym długopisem. NA kolorowych pasach biały jest lekko zabarwiony, na czarny na maksa( 100%) nasycenia barwą, czerwoną, fioletową, żółtą..

macie pomysły jak to naprawić?

Jeden obraz wart jest tysiąca słów. Wrzuć gdzieś fragment skanu.

--
GLaF

Data: 2009-03-13 16:13:54
Autor: ToMasz
[...]