ko³yska do przerwacania auta

Data: 2010-06-21 12:00:42
Autor: krzysiek82
ko³yska do przerwacania auta
kiedy¶ widzia³em jak kto¶ tak malucha przewraca³. Ale tam by³o to tak zrobione, ze zamiast kó³ z jednej ze stron przykrêcane by³y ko³yski.
Ja ca³e szczê¶cie mam podno¶nik kolumnowy :) chocia¿ nie ukrywam,¿e lepiej by siê pracowa³o gdyby auto by³o w³a¶nie na boku. Tylko co na zawieszenie?

--
krzysiek82

Data: 2010-06-21 16:59:54
Autor: Shreek
ko³yska do przerwacania auta
krzysiek82 napisa³(a):

lepiej by siê pracowa³o gdyby auto by³o w³a¶nie na boku. Tylko co na zawieszenie?

Zawieszenie nic.
Lat temu parê pracowa³em przy konserwacji podwozi. By³a taka wielka ko³yska hydrauliczna. Samochodem naje¿dza³o siê na taki k±townik, dopasowywa³o ³apê pod podwoziem i z boku (wy³o¿one filcem) i pojazd na bok i do góry.
Praca przy podwoziu by³a o niebo wygodniejsza ni¿ w kanale lub podno¶niku kolumnowym.

No tylko trzeba by³o pamiêtaæ o p³ynach, które mog³y siê wylewaæ.

--
M.

ko³yska do przerwacania auta