kombi, diesel lub gaz, bez dwumasy, fapa i innych wynalazków.

Data: 2016-08-02 20:44:10
Autor: t-1
kombi, diesel lub gaz, bez dwumasy, fapa i innych wynalazków.
W dniu 31.07.2016 o 13:59, ToMasz pisze:
witam
szukam taniego auta, taniego znaczy nie bmw ani audi, z trwałym
silnikiem, tanim w naprawie/użytkowaniu. miałem kiedyś xsarę kombi hdi,
ale przestali je produkować. Picasso - za wysoka, za krótki dach
-bagażnik dachowy całkowicie niefunkcjonalny. Zafira - za duża.
nie droższe niż 25 tyś (im taniej tym lepiej), raczej nie starsze niż 10
lat. Proszę o porady
ToMasz

Ford Focus II 1.6 TDCi 90 KM (2005-2011)

Data: 2016-08-03 01:17:02
Autor: Bolko
W dniu wtorek, 2 sierpnia 2016 20:43:54 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:
> [...]
> lat. Proszę o porady
> ToMasz

Ford Focus II 1.6 TDCi 90 KM (2005-2011)

Jak gaz to
Laguna III 2 litrowa 140 KM Mondeo 2 litrowe 140 KM 16V
Octavia 1,6 litra 105KM MPI

Data: 2016-08-04 19:14:03
Autor: jerzu.xyz
kombi, diesel lub gaz, bez dwumasy, fapa i innych wynalazków.
On Wed, 3 Aug 2016 01:17:02 -0700 (PDT), Bolko <suryga@gmail.com>
wrote:

Mondeo 2 litrowe 140 KM 16V

Dwumasa ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

kombi, diesel lub gaz, bez dwumasy, fapa i innych wynalazków.