kombinacja znaków - co będzie?

Data: 2012-07-20 00:01:36
Autor: Michał Madej
kombinacja znaków - co będzie?
Witam,
oglądając relacje z TDP - konkretnie etap z Bukowiny rzucił mi się w
oczy sposób oznakowania skrzyżowania w okolicach Gliczarowa - na
trasie wyścigu.
Skrzyżowanie w kształcie litery Y.
Dojeżdżamy od strony "nóżki". Na pierwszym słupku D2 + A7. Jest ok.
Ale na następnym, przy samym rozwidleniu B20 (STOP) + A6e (Wlot drogi
jednokierunkowej z lewej strony). O co chodzi? Sprawdziłem - znak A6e
w opisie: "Ostrzega o skrzyżowaniu z jednokierunkową drogą
_podporządkowaną_, której wlot występuje po stronie lewej. Gruba linia
na znakach oznacza drogę z pierwszeństwem". A zatem znaki wykluczają
się! Chyba że jest zasada, której nie znałem, że w takim przypadku
obowiązują te znaki, których jest więcej, czyli że jednak trzeba
ustąpić pierwszeństwa (3:1). A może ważniejszy znak jest wyżej/niżej
na słupku?
Jak się zachować na takim skrzyżowaniu?

kombinacja znaków - co będzie?