[id] kombinator szachowy

Data: 2010-07-27 22:39:35
Autor: prg
[id] kombinator szachowy
witam!
moze cos podpowiecie, znowu mi cos w pamieci lata a nie wiem gdzie bija...
chodzilo generalnie o to, ze bohater mial grac w szachy z dwoma mistrzami w dwoch pokojach i zrobil taki myk, ze grajac roznymi kolorami na jednej desce kopiowal ruch mistrza z drugiej i odwrotnie.

dzieki z gory
p.g.

Data: 2010-07-27 23:26:27
Autor: picard
[id] kombinator szachowy

Użytkownik "prg" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c4f440a$0$2592$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Witam!
Obstawiam ten http://www.filmweb.pl/film/Mistrz+zawsze+traci-1976-435723

picard

Data: 2010-07-28 12:28:55
Autor: Waldek \"Jakec\" Bulkowski
[id] kombinator szachowy
Dnia Tue, 27 Jul 2010 23:26:27 +0200, picard napisał(a):

[...]

Jeden z odcinków "Parady oszustów" i szczerze pisząc... tylko ten odcinek
pamiętam... AAaaa, jeszcze mi się kojarzy coś z gościem robiącym jakiś
wałek podczas przepustki z więzienia... Kurcze, muszę sobie przypomnieć ten
serial...

--
Waldek "Jakec" Bulkowski
http://film.e-informator.pl

Data: 2010-07-28 08:55:55
Autor: Mark
[id] kombinator szachowy
Dnia Tue, 27 Jul 2010 22:39:35 +0200, prg napisał(a):

[...]

Wylecial mi z glowy tytul, ale to byl miniserial- 3,4 odcinki, na podstawie
jakiejs poczytnej autorki dla kobiet.
lata 80/poczatek 90.
Glowna bochaterka - wrobiona i osadzona w wiezieniu przez meza, wychodzi,
staje sie wysokiej klasy oszustka, i poznaje goscia - wlasnie jednym z jego
(ich) numerow byl ten przekret z symultaniczna rozgrywka z dwoma mistrzami
szachowymi, gzie w zasadzie jeden gral przeciw drugieemu

Pogrzebie w pamieci to podam Ci tytul:) --
Mark

Data: 2010-07-29 19:40:03
Autor: Ensitherum
[id] kombinator szachowy
Mark pisze:
jakiejs poczytnej autorki dla kobiet.

ps. autor nie autorka. Sidney Sheldon.

Data: 2010-07-30 08:48:50
Autor: Mark
[id] kombinator szachowy
Dnia Thu, 29 Jul 2010 19:40:03 +0200, Ensitherum napisał(a):

jakiejs poczytnej autorki dla kobiet.

ps. autor nie autorka. Sidney Sheldon.

Dzieki. Nie wiem czemu kojarzylo mi sie to z Judit Krantz - moze dlatego ze
z podobnego okresu, i w zblizonym czasie (czyli przelom 80/90 i ogladanie
wszystkiego co sie dalo na VHS:) ) ogladalem "Tylko Manhatann" i
"Ksiezniczke Daisy". A Akurat "jesli nadejdzie jutro" bardzo milo wspominam.

--
Mark

Data: 2010-07-29 19:49:14
Autor: Ensitherum
[id] kombinator szachowy

http://www.filmweb.pl/serial/Je%C5%9Bli+nadejdzie+jutro-1986-110938

Data: 2010-07-30 08:45:00
Autor: Mark
[id] kombinator szachowy
Dnia Thu, 29 Jul 2010 19:49:14 +0200, Ensitherum napisał(a):

http://www.filmweb.pl/serial/Je%C5%9Bli+nadejdzie+jutro-1986-110938

O wlasnie wlasnie.
Dzieki, bo caly dzien wczoraj kombinowalem z ktorej strony to ugryzc zeby w
wyszukiwarke wrzucic.

--
Mark

[id] kombinator szachowy