[ID] - komedia

Data: 2011-11-23 19:52:35
Autor: solar
[ID] - komedia
W dniu 2011-11-23 19:36, _chab_ pisze:
Witam,
Jakieś dziesięć lat temu ten film leciał w tv.
To co pamiętam to był jakiś dom, zamek na odludziu w którym mieszkał
stary sędzia. Jacyś goście wjechali chyba na jego posesję przez
przypadek i on robi im proces w swoim domu. Dostają jakiś absurdalny
wyrok. To co było najbardziej charakterystyczne to nos tego starego
sędziego wyglądał jak penis.
Wydawało mi się, że tym sędzią był Jim Carrey ale nie udało mi się nic
podobnego znaleźć w jego filmografii. Może ktoś pamięta?

Raczej Dan Aykroyd.
http://www.filmweb.pl/film/Same+k%C5%82opoty-1991-8204

"Chrześcijanin okrywa się chwałą poprzez zabicie poganina, ponieważ w ten sposób chwali Chrystusa."
                                      św. Bernard z Clairvaux

Data: 2011-11-23 20:39:29
Autor: _chab_
[ID] - komedia