komedie

Data: 2009-03-28 23:21:05
Autor: dina
komedie
Witam !

Chciałabym obejrzeć komedie, najlepiej zagraniczne.
Możecie jakieś polecić?

Z góry dziękuję za pomoc.

Dina

Data: 2009-03-29 11:11:59
Autor: JanKo
komedie
Agent dina nadaje:

Chciałabym obejrzeć komedie, najlepiej zagraniczne.
Możecie jakieś polecić?

Wolisz filmy z aktorami czy z aktorkami?
Możesz jakieś wymienić?

Data: 2009-03-29 11:39:59
Autor: dina15
komedie
Agent dina nadaje:

> Chciałabym obejrzeć komedie, najlepiej zagraniczne.
> Możecie jakieś polecić?

Wolisz filmy z aktorami czy z aktorkami?
Możesz jakieś wymienić?

chodzi o takie z ostatnich 5 lat. Raczej obojętne czy są tam aktorzy czy aktorki.

Data: 2009-03-29 13:07:33
Autor: Ensitherum
komedie
może angielski humor?

wysyp żywych trupów
zgon na pogrzebie

Data: 2009-03-29 12:59:00
Autor: dina
komedie
może angielski humor?

wysyp żywych trupów
zgon na pogrzebie

a jakies amerykanskie? albo francuskie? --

Data: 2009-03-29 18:00:55
Autor: Ensitherum
komedie
a jakies amerykanskie? albo francuskie?

francuskich nie znoszę :)

z amerykańskich zapamiętałem Superbad i Choke

Data: 2009-03-30 09:10:51
Autor: p0li
komedie
O->Dnia 29.03.2009 18:00:55 niejaki Ensitherum napisał:
a jakies amerykanskie? albo francuskie?

francuskich nie znoszę :)

he he - nie wiesz co tracisz

ja właśnie w łikend obejrzałem francuską komedię "the land of the shits" przetłumaczoną na "dalej niż północ"
dawno się tak nie uśmiałem, dwa razy musiałem pauzować żeby się uspokoić i
wytrzeć zapłakane oczy :)

polecam

a z niemieckich komedii - może "raumschiff surprise - periode 1" - nie wiem
co za kretyn przetłumaczył ten tytuł na "gwiezdne jaja - zemsta świrów"
ale dla wszystkich sf-lubów lekka i łatwa komedyjka z wieloma smaczkami
nawiązującymi do "milestones" sf

--
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny

Data: 2009-03-30 15:23:52
Autor: Dina
komedie
znacie może jakieś filmy z parodiami innych filmów coś w stylu "straszny film" :)

Dina

Data: 2009-03-30 15:36:08
Autor: Ensitherum
komedie
znacie może jakieś filmy z parodiami innych filmów coś w stylu "straszny film"

jasne, np filmy Mela Brooksa tylko raczej nie znasz tych, które parodiują. szczególnie polecam Młodego Frankensteina i Płonące siodła.

komedie