komis zadzwonił, że ma dla mnie klien ta - czy to ściema?

Data: 2012-08-25 20:20:19
Autor: tmk__
komis zadzwonił, że ma dla mnie klien ta - czy to ściema?
W dniu 2012-08-24 09:03, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
Od jakiegoś czasu jeżdżę z karteczką "sprzedam" na aucie. Wczoraj
zadzwonił do mnie koleś z pytaniem czy to manual czy automat i jaka
cena. Nic więcej go nie interesowało (a na karteczce informacji minimum
- rok produkcji, jaki silnik i mój telefon).

Po pól godzinie dostaję sms'a od autokomisu z informacją, że ma dla mnie
klienta i żeby przyjechać, zostawić mu auto na dzień czy dwa.

No i teraz pytanie - o co kaman? Czy to po prostu sposób na to, żeby
komis miał więcej aut na parkingu, bo to lepiej wygląda?

Oprócz tego co koledzy wyżej napisali, jest jeszcze jedna możliwość. Klient (którego nigdy nie było) nieoczekiwanie się wycofa, a ty zostaniesz z podpisaną umową w której zobowiązujesz się postawić auto w komisie na 2 miesiące. Imo ściema.

komis zadzwonił, że ma dla mnie klien ta - czy to ściema?