komisja lekarska musi przebadac prezydenta

Data: 2010-08-26 01:30:56
Autor: Jaksa
komisja lekarska musi przebadac prezydenta
Komisja zdrowia koniecznie musi przebadac prezydeta Komorowskiego,
bo zachodzi uzasadnione podejrzenie ze jegomosc nie posiada jader,
co czyniloby go niezdolnym do dalszego sprawowania swojej funkcji.

Nie mozna dla bezpieczenstwa panstwa pozwolic by najwyzszy urzad
pelnil osobnik chirurgicznie pozbawiony jader!

Tego rodzaju kalectwo wplywa na zdolnosc podejmowania decyzji
oraz wszelakie inne procesy myslowe.

Domagam sie niniejszym powolania komisji lekarskiej do sprawdzenia
zdolnosci prezydeta Komorowskiego do dalszego sprawowania urzedu.

Jaksa

Data: 2010-08-25 17:14:59
Autor: Pistacjusz
On 26 Sie, 01:30, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
[...]

Trzeba założyć jakiś komitet obywatelskiej troski o zdrowie prezydenta
i prezydentowej.
Nie może tak być żeby na jakiejś oficjalnej wizycie Bronusiowi cyce
ktoś przydeptał albo jego kaszalot puści megasmrodliwego bąka i goście
zaczną uciekać.

Data: 2010-08-26 08:43:17
Autor: awe

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:43e273b9-41b1-4898-8d86-a8986c7056f4z28g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
Nie wyobrazam sobie Bronka na spotkaniu z Sarkozym i jego zona. Co prawda Sarkozy to prymitywny i pajacykowaty wiesniak ale i tak o pare klas wyzej niz Bronek i ta jego kucharka domowa
awe

Data: 2010-08-26 08:46:02
Autor: Miglanc

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i55241$adb$1news.onet.pl...

[...]

Opowiedz nam coś o swojej żonie gruchowale!

--

Zahir

Data: 2010-08-26 09:05:05
Autor: awe

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c760da8$0$22810$65785112news.neostrada.pl...

[...]

o ktorej pierwszej, srodkowej  czy ostatniej?
awe

Data: 2010-08-26 09:26:24
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-08-26 09:05, awe pisze:
--
o ktorej pierwszej, srodkowej  czy ostatniej?
awe

A co wszystkie ciebie rzuciły? Nie dziwie się z takim bezużytecznym pajacem jak ty żadna nie wytrzyma.

Data: 2010-08-26 09:39:07
Autor: awe

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:i554v2$fu6$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
staram sie po prostu zawsze miec najnowszy model. ty lubisz jezdzic starymi gruchotami?
awe

Data: 2010-08-26 08:59:21
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-26 08:43, awe pisze:
Co prawda
Sarkozy to prymitywny i pajacykowaty wiesniak ale i tak o pare klas wyzej
niz Bronek i ta jego kucharka domowa
awe

A jak się ww. maja do osoby J. Kaczyńskiego?  Do jakiej klasy go zaliczasz?

Data: 2010-08-26 02:48:37
Autor: D.J.MC Donald Musk
On Aug 26, 1:30 am, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
Komisja zdrowia koniecznie musi przebadac prezydeta Komorowskiego,
bo zachodzi uzasadnione podejrzenie ze jegomosc nie posiada jader,

A po co żyrandolu jadra?
wystarcza "energooszczedne" zarowki!

Data: 2010-08-26 08:47:29
Autor: Miglanc

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vh0oxuf91j561patlantis...
[...]

Ty na prawdę masz coś ze łbem. Wcześniej obrażałeś żonę PREZYDENTA, teraz naigrywasz się z niego. Mam nadzieję, że ci ktorzy to czytają dobiorą się ci do skóry!

--

Zahir

Data: 2010-08-26 02:50:48
Autor: D.J.MC Donald Musk
On Aug 26, 8:47 am, "Miglanc" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Jaksa" <Ja...@podole.pl> napisał w wiadomościnews:op.vh0oxuf91j561patlantis...

> [...]

naigrywasz się z niego. Mam nadzieję, że ci ktorzy to czytają dobiorą się ci

ty sie naigrywasz z niezyjacego prezydenta...

Data: 2010-08-26 11:30:17
Autor: Neko
[...]

Zawolaj swoje alter ego o nazwie: "bombel" czy inny "kurdupel".

Oni sa wyspecjalizowani w staraszeniu policja. Nota bene do dzisiaj
czekam na wezwanie na komisariat! I nic!

Porozmawial, ze swoja druga i trzecia "polowka". :)))
Bo gadac to kazdy potrafi - nawet Tusk i Bronek.

Data: 2010-08-26 17:53:46
Autor: =heÂŽsk=
komisja lekarska musi przebadac prezydenta
On Thu, 26 Aug 2010 08:47:29 +0200, "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

 [...]

> [...]

Ty na prawdę masz coś ze łbem. Wcześniej obrażałeś żonę PREZYDENTA, teraz naigrywasz się z niego. Mam nadzieję, że ci ktorzy to czytają dobiorą się ci do skóry!

 daj mu polaic! Oni tylko wtedy sa mili kiedy obrywaja kopniaki!

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-26 09:56:32
Autor: mkarwan
[...]

Do czego mu są potrzebne jądra?
Liczysz na to, Ĺźe prezydentowa urodzi dziecko?

Data: 2010-08-26 12:39:44
Autor: raff
W dniu 2010-08-26 01:30, Jaksa pisze:
[...]

Duza pieczatka do podpisywania ustaw nie musi miec jader.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

komisja lekarska musi przebadac prezydenta