komisy motocyklowe

Data: 2011-01-05 10:34:55
Autor: dazzler
komisy motocyklowe
Witam wszystkich!
Mam pytanie - udało mi się zrobić prawko na A jeszcze w zeszłym roku i planuje pakupić maszynę coś endurowatego może Transalpa czy Freewinda i chciałbym dowiedzieć się gdzie znaleźć info na temat komisów, których jest jak kulawych psów, tych polecanych oczywiście gdzie można kupić niekoniecznie za darmo, ale sprzęt zdrowy, który nie zderzył się z walcem drogowym i został doklepany i sprzedawany jako bezwypadkowa sztuka od starszej babci - lekarza. Pewnie temat nieraz ginął gdzieś na forach, ale może ktoś z Was ma linka do tych dyskusji - ewentualnie może założyć taki temacik coby był pomocny dla świeżaków jak np moja skromna persona..

Pozdrawiam ewrybady --

Data: 2011-01-05 10:50:57
Autor: Piotr Klimek
komisy motocyklowe
Dnia (Wed, 5 Jan 2011 10:34:55 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za dazzler
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Nie napisales jaka okolica Cie interesuje, ja polece bikemaster z
Gdanska. Wiecej znajdziesz w archiwum grupy na ten temat. --
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2011-01-05 19:37:34
Autor: dazzler
komisy motocyklowe

Nie napisales jaka okolica Cie interesuje, ja polece bikemaster z
Gdanska. Wiecej znajdziesz w archiwum grupy na ten temat.

No tak sorki Kielce ale nie ma problemu z inną lokalizacją. Gdańsk jest OK nie ma problemu czabedzie tosie pojedzie ;)

Data: 2011-01-06 21:52:04
Autor: Szymon Machel
komisy motocyklowe

Użytkownik "dazzler" <dazzler@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości

No tak sorki Kielce ale nie ma problemu z inną lokalizacją. Gdańsk jest OK nie ma problemu czabedzie tosie pojedzie ;)

W Krakowie MotoTop. Ceny wyskoie ale powiadają, że solidni.
http://www.moto-top.pl/
Sam co prawda zakupiłem od osoby prywatnej (żeby nie było:).

Szymon

Data: 2011-01-07 11:45:13
Autor: LukeB
komisy motocyklowe
www.motorakowski.pl , Konstancin-Jeziorna k. Warszawy.

Miałem od gościa 2 moto - Deauville i Transalpa (którym ciągle
jeżdżę), oba moto proste i bez przygód, kumpel wziął od niego V-
Strom'a, również jest jak laleczka. Co najlepsze, jeśli coś było
malowane, to gość o tym wprost mówi - widziałem na własne oczy. Julka
Rakowskiego z czystym sercem polecam.

--
Lukasz
Transalp XL650V, WAW

Data: 2011-01-09 10:38:27
Autor: Carramba
komisy motocyklowe
Jak chcesz dam namiar na goscia z Kraśnika, kupiłem odniego w tamtym roku BM F650, warta ceny.

Data: 2011-01-07 11:25:19
Autor: magnes
komisy motocyklowe

Użytkownik "dazzler" <dazzler@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości:
(...)
niekoniecznie za darmo, ale sprzęt zdrowy, który nie zderzył się z walcem

Kiedys dawno temu Elta w P-niu miala dosc dobra opinie, ale czy to nadal aktualne to nie wiem.
http://elta.otomoto.pl/index.php

--
Pozdr.
magnes

Data: 2011-01-09 02:59:48
Autor: Gawron
komisy motocyklowe
On 5 Sty, 11:34, dazzler <dazzler@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
Witam wszystkich!
Mam pytanie - udało mi się zrobić prawko na A jeszcze w zeszłym roku i
planuje pakupić maszynę coś endurowatego może Transalpa czy Freewinda i

Zajrzyj na forum Transalpa. Powinienes cos znalezc. Osobiscie komisy
omijam szerokim lukiem.

Pozdr
Gawron
AT

Data: 2011-01-09 12:10:00
Autor: dzik
komisy motocyklowe
On 9 Sty, 11:59, Gawron <mgawron...@gmail.com> wrote:
> [...]

> planuje pakupić maszynę coś endurowatego może Transalpa czy Freewinda i

Zajrzyj na forum Transalpa. Powinienes cos znalezc. Osobiscie komisy

polecam swojego Freewinda jest teraz po serwisie konkretnym jeżdżony
od tego momentu 1500km i stoi w ciepłym garażu, wytoczyć na wiosne i
jechać, opis tutaj : http://advrider.pl/viewtopic.php?f=8&t=7094

Data: 2011-01-10 10:33:11
Autor: Krzych De
komisy motocyklowe