komisy motocyklowe

Data: 2011-01-09 02:59:48
Autor: Gawron
komisy motocyklowe
On 5 Sty, 11:34, dazzler <dazzler@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
Witam wszystkich!
Mam pytanie - udało mi się zrobić prawko na A jeszcze w zeszłym roku i
planuje pakupić maszynę coś endurowatego może Transalpa czy Freewinda i

Zajrzyj na forum Transalpa. Powinienes cos znalezc. Osobiscie komisy
omijam szerokim lukiem.

Pozdr
Gawron
AT

Data: 2011-01-09 12:10:00
Autor: dzik
komisy motocyklowe
On 9 Sty, 11:59, Gawron <mgawron...@gmail.com> wrote:
> [...]

> planuje pakupić maszynę coś endurowatego może Transalpa czy Freewinda i

Zajrzyj na forum Transalpa. Powinienes cos znalezc. Osobiscie komisy

polecam swojego Freewinda jest teraz po serwisie konkretnym jeżdżony
od tego momentu 1500km i stoi w ciepłym garażu, wytoczyć na wiosne i
jechać, opis tutaj : http://advrider.pl/viewtopic.php?f=8&t=7094

Data: 2011-01-10 10:33:11
Autor: Krzych De
komisy motocyklowe