Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52

komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52

Data: 2011-01-21 10:01:34
Autor: Waldek Godel
komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
Dnia Fri, 21 Jan 2011 06:30:27 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

Zostałem jak na razie z bublem, na który wydałem "drobne" 875 złotych i
perspektyw± kolejnej rundy ping-ponga ze sprzedawc±, wmawiaj±cym mi, że
telefon jest sprawny i przedstawicielem producenta, który też nie widzi nic
nieprawidłowego. Na mój gust jednak, to sposób rozwi±zania całej tej sprawy
mianem prawidłowego jako¶ nie jestem w stanie nazwać. Ciekaw jestem, jak na
ten temat wypowie się Urz±d Ochrony Konkurencji i Konsumenta, do którego to
cały ten opis również wysyłam.

Czemu od razu Urz±d? Wystarczyło zacz±ć od miejskiego... nie pamiętam jak
dokładnie się to stanowisko nazywa, w każdym razie również ... konsumentów.
S± przy urzędach miejskich, pomagaj± bezpłatnie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2011-01-21 11:18:57
Autor: Przemysław Ryk
komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
Dnia Fri, 21 Jan 2011 10:01:34 +0000, Waldek Godel napisał(a):

Dnia Fri, 21 Jan 2011 06:30:27 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):
Zostałem jak na razie z bublem, na który wydałem "drobne" 875 złotych i
perspektyw± kolejnej rundy ping-ponga ze sprzedawc±, wmawiaj±cym mi, że
telefon jest sprawny i przedstawicielem producenta, który też nie widzi nic
nieprawidłowego. Na mój gust jednak, to sposób rozwi±zania całej tej sprawy
mianem prawidłowego jako¶ nie jestem w stanie nazwać. Ciekaw jestem, jak na
ten temat wypowie się Urz±d Ochrony Konkurencji i Konsumenta, do którego to
cały ten opis również wysyłam.

Czemu od razu Urz±d?

A dlaczego nie? Pół roku się bujam z tym francowatym aparatem.

Wystarczyło zacz±ć od miejskiego... nie pamiętam jak dokładnie się to
stanowisko nazywa, w każdym razie również ... konsumentów. S± przy
urzędach miejskich, pomagaj± bezpłatnie.

Cóż. Na razie czekam na odpowiedĽ UOKiK.

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Love. The slowest form of suicide.                  (znalezione w necie) ]

Data: 2011-01-21 10:30:37
Autor: Waldek Godel
komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
Dnia Fri, 21 Jan 2011 11:18:57 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

Czemu od razu Urz±d?

A dlaczego nie? Pół roku się bujam z tym francowatym aparatem.


Bo na odpowiedĽ z Urzędu inn± niż "pismo wpłynęło, czeka na rozpatrzenie"
możesz poczekać kolejne kilka miesięcy, a miejski ... konsumenta podpowie
ci od ręki co jeszcze można zrobić.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"
Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2011-01-21 13:28:58
Autor: Przemysław Ryk
komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
Dnia Fri, 21 Jan 2011 10:30:37 +0000, Waldek Godel napisał(a):

Bo na odpowiedĽ z Urzędu inn± niż "pismo wpłynęło, czeka na rozpatrzenie"
możesz poczekać kolejne kilka miesięcy, a miejski ... konsumenta podpowie
ci od ręki co jeszcze można zrobić.

Do miejskiego rzecznika praw konsumenta też już wysłałem.

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Nie ma układów między lwami, a ludĽmi,                                   ]
[ wilki i jagnięta nie żyj± w zgodzie.                             (Homer) ]

Data: 2011-01-21 18:43:31
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
Przemysław Ryk wrote:

Dnia Fri, 21 Jan 2011 10:30:37 +0000, Waldek Godel napisał(a):

Bo na odpowiedĽ z Urzędu inn± niż "pismo wpłynęło, czeka na
rozpatrzenie" możesz poczekać kolejne kilka miesięcy, a
miejski ... konsumenta podpowie ci od ręki co jeszcze można
zrobić.

Do miejskiego rzecznika praw konsumenta też już wysłałem.

Przydałoby się by¶ podał namiary na "serwis" Nokia
który tak "fachowo" Ciebie obsługuje. Je¶li dobrze
zgaduje miasto, to "tamże" mog± być dwa(?) serwisy
jeden który uważam za tragiczny, a drugi najmniej
dobry. Nawet je¶li się mylę, to też warto ostrzec
innych..

--
Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: Wszechswiat i ludzka
glupota, choc nie jestem pewien co do tej pierwszej.
Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-01-21 19:40:17
Autor: Przemysław Ryk
komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
Dnia Fri, 21 Jan 2011 18:43:31 +0100, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
napisał(a):

Przydałoby się byś podał namiary na "serwis" Nokia
który tak "fachowo" Ciebie obsługuje. Jeśli dobrze
zgaduje miasto, to "tamże" mogą być dwa(?) serwisy
jeden ktĂłry uwaĹĽam za tragiczny, a drugi najmniej
dobry. Nawet jeśli się mylę, to też warto ostrzec
innych..

Trzy naprawy (wymiana płyty głównej 2010.07.16-2010.06.22; naprawa
interfejsu użytkownika 2010.07.28-2010.07.30 oraz kolejna wymiana płyty
głównej 2010.08.20-2010.08.25), które mam wpisane w karcie gwarancyjej
ostemplowane sÄ… przez Sacel Polska.

"Aktualizacja oprogramowania" przeprowadzona w dniach 2010.07.21–2010.07.22
stemplowana jest przez Autoryzowany Punkt SprzedaĹĽy i Serwisu Nokia Care,
4CV, ul. Broniewskiego 28, Warszawa.

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ JeĹĽeli chcesz być kochany, kochaj sam siebie.                   (Seneka) ]

Data: 2011-01-22 12:37:42
Autor: Czesławek
komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
W dniu 2011-01-21 19:40, Przemysław Ryk pisze:
Trzy naprawy (wymiana płyty głównej 2010.07.16-2010.06.22; naprawa
interfejsu użytkownika 2010.07.28-2010.07.30 oraz kolejna wymiana płyty
głównej 2010.08.20-2010.08.25), które mam wpisane w karcie gwarancyjej
ostemplowane sÄ… przez Sacel Polska.

"Aktualizacja oprogramowania" przeprowadzona w dniach 2010.07.21–2010.07.22
stemplowana jest przez Autoryzowany Punkt SprzedaĹĽy i Serwisu Nokia Care,
4CV, ul. Broniewskiego 28, Warszawa.


Ja też negatywnie wspominam ten serwis i punkt serwisowy. Oddawałem tam trzykrotnie do naprawy swoją Nokię E51 i za każdym razem wracała w gorszym stanie niż była oddawana. W końcu się poddałem i kupiłem nowy telefon a w sprawie starego zamierzam troszkę powalczyć ze sprzedawcą.
Ponadto ostrzegam teĹĽ przed punktem serwisowym Samsunga, ktĂłry teĹĽ znajduje siÄ™ na ul. Broniewskiego 28 w Warszawie.
Zarówno mi jak i koledze, co się później okazało, ten punkt serwisowy anulował gwarancję z powodu "śladów zawilgocenia". Dodam jeszcze, że oddałem telefon z powodu występowania przypadkowych restartów a otrzymałem telefon kompletnie niedziałający. Próbowałem coś wywalczyć w związku z tym, ale nie udało mi się. Więc kupiłem sobie powyższą Nokię E51, która wytrzymała prawie dwa lata.
Ogólnie, to z mojego doświadczenia wynika, że jak telefon się zepsuje to lepiej go wyrzucić na śmietnik niż oddawać do naprawy. W ten sposób można zaoszczędzić sobie nerwów, rozczarowania, czasu i pieniędzy.

Pozdrawiam
Czesławek

Data: 2011-02-06 18:48:38
Autor: atm
komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52

Ogólnie, to z mojego doświadczenia wynika, że jak telefon się zepsuje to
lepiej go wyrzucić na śmietnik niż oddawać do naprawy. W ten sposób
można zaoszczędzić sobie nerwów, rozczarowania, czasu i pieniędzy.


Pomimo, ze nie lubie Apple to serwis gwarancyjny bardzo mi sie podoba.
Wyslalem ipoda touch z nie do konca poprawnie skalibrowanym akcelerometrem. Wiele osob pewnie nawet nie zauwazyloby tego faktu, mnie denerowalo.
Po dwoch tygodniach otrzymalem nowe urzadzenie, zadnego grzebania, dodtakowych uszkodzen spowodowanych "profesjonalnym" dzialaniem serwisantow itd.

Data: 2011-01-23 19:20:10
Autor: Ra
komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
W dniu 2011-01-21 18:43, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:
Przemysław Ryk wrote:

Dnia Fri, 21 Jan 2011 10:30:37 +0000, Waldek Godel napisał(a):

Bo na odpowiedĽ z Urzędu inn± niż "pismo wpłynęło, czeka na
rozpatrzenie" możesz poczekać kolejne kilka miesięcy, a
miejski ... konsumenta podpowie ci od ręki co jeszcze można
zrobić.

Do miejskiego rzecznika praw konsumenta też już wysłałem.

Przydałoby się by¶ podał namiary na "serwis" Nokia
który tak "fachowo" Ciebie obsługuje. Je¶li dobrze
zgaduje miasto, to "tamże" mog± być dwa(?) serwisy
jeden który uważam za tragiczny, a drugi najmniej
dobry. Nawet je¶li się mylę, to też warto ostrzec
innych..
a to wogole nokia je serwisuje ? qmpel pracował wła¶nie serwisuj±c nokie
(tylko to nie była nokia).  AFAIR to praca na akord, co miesiac zmiany w systemie premiowania tak że nigdy nie wiedział ile w danym miesi±cu zarobi

Data: 2011-01-28 21:01:12
Autor: Przemysław Ryk
komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
Dnia Sun, 23 Jan 2011 19:20:10 +0100, Ra napisał(a):

Przydałoby się by¶ podał namiary na "serwis" Nokia
który tak "fachowo" Ciebie obsługuje. Je¶li dobrze
zgaduje miasto, to "tamże" mog± być dwa(?) serwisy
jeden który uważam za tragiczny, a drugi najmniej
dobry. Nawet je¶li się mylę, to też warto ostrzec
innych..
a to wogole nokia je serwisuje ? qmpel pracował wła¶nie serwisuj±c nokie
(tylko to nie była nokia).  AFAIR to praca na akord, co miesiac zmiany w systemie premiowania tak że nigdy nie wiedział ile w danym miesi±cu zarobi

W mojej karcie gwarancyjnej był trzykrotnie wbity Sacel i raz 4CV na
Broniewskiego w Wawie.

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ House: Sign on the door says "Closed for private event". Cuddy: You're   ]
[ alone.House: How much more private can you get? ("House M.D. 4x09 Games")]

Data: 2011-01-21 12:36:51
Autor: Dominik & Co
komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
W dniu 21-01-2011 11:01, Waldek Godel rzecze:

Czemu od razu Urz±d? Wystarczyło zacz±ć od miejskiego... nie pamiętam jak
dokładnie się to stanowisko nazywa, w każdym razie również ... konsumentów.

Rzecznik konsumenta.
http://www.uokik.gov.pl/rzecznicy_konsumentow.php

--
Dominik (& k±pany)
"Wszyscy chc± naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
Wyrażam wył±cznie prywatne pogl±dy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona