komórka jako GPS logger - ile czasu wytrzyma bateria

Data: 2010-03-29 18:43:45
Autor: WaldekEg
komórka jako GPS logger - ile czasu wytrzyma bateria
,>
Tylko ze to tez ladowania wymaga, i podejrzewam ze dluzej niz 24h nie
pociagnie.

http://www.allegro.pl/item973910943_odbiornik_gps_bluetooth_m_241_holux_data_loger.html działa na paluszka. Pewnie nawet na Syberii dostaniesz. Pathfinder będzie działał ponad 20 h na jednym ładowaniu, wiec jeżeli raz na dwa dni znajdziesz gniazdko to tez da rade

Data: 2010-03-30 23:23:55
Autor: Mackenzi
komórka jako GPS logger - ile czasu wytrzyma ba teria
On 29 Mar, 18:43, "WaldekEg" <waldic_wyawal@totez_gazeta_itotez.pl>
wrote:
> [...]

działa na paluszka. Pewnie nawet na Syberii dostaniesz. Pathfinder będzie
działał ponad 20 h na jednym ładowaniu, wiec jeżeli raz na dwa dni

Ja jakiś czas temu zaopatrzyłem się w taki wynalazek
http://allegro.pl/item964319277_ladowarka_awaryjna_zasilana_2x_aa_gp_universalna.html
i muszę powiedzieć, że przydał się kilka razy jak padała mi bateria w
odbiorniku gps, drugi zestaw baterii i ładuje też telefon...
Pomyśl nad czymś takim bo może Pathfinder lub inny gps logger + taki
zapodawacz mocy ;-) nie jest takim głupim rozwiązaniem...?

komórka jako GPS logger - ile czasu wytrzyma bateria