komórka z wifi

Data: 2009-04-14 16:49:29
Autor: sov.
komórka z wifi
Model z WiFi, gps niekoniecznie. Nie rozsuwany, nie klapkowy, nie damski. Nie gorszy niż dotychczas używany przeze mnie SE k800i. Znawcy, poradźcie!
sov.

Data: 2009-04-14 17:51:21
Autor: jerzyn
komórka z wifi

Użytkownik "sov." <sovastWYTNIJTO@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs27q7$5nb$1inews.gazeta.pl...
Model z WiFi, gps niekoniecznie. Nie rozsuwany, nie klapkowy, nie damski. Nie gorszy niż dotychczas używany przeze mnie SE k800i. Znawcy, poradźcie!
Mam Blackberry 8120 i jestem nawet zadowolony
juras

Data: 2009-04-14 18:08:57
Autor: MM
komórka z wifi
sov. pisze:
Model z WiFi, gps niekoniecznie. Nie rozsuwany, nie klapkowy, nie damski. Nie gorszy niż dotychczas używany przeze mnie SE k800i. Znawcy, poradźcie!

Nokia E51

Max

Data: 2009-04-14 19:55:48
Autor: Tadeusz
komórka z wifi

Użytkownik "sov." <> napisał w wiadomości news:pl...
Model z WiFi, gps niekoniecznie. Nie rozsuwany, nie klapkowy, nie damski.

E71 - mam, używam, jestem zadowolony, polecam :)

Tadeusz

Data: 2009-04-15 19:21:07
Autor: Alpines
komórka z wifi
sov. pisze:
Model z WiFi, gps niekoniecznie. Nie rozsuwany, nie klapkowy, nie damski. Nie gorszy niż dotychczas używany przeze mnie SE k800i. Znawcy, poradźcie!
sov.
do jakiej kasy
ja mam ASUS i nie narzekam

--
Pozdrowienia
Alpines

Niektórzy powiedzieli wszystko, zanim jeszcze otworzyli usta. (Elias Canetti)

Data: 2009-04-16 15:18:29
Autor: poreba
komórka z wifi
Dnia Wed, 15 Apr 2009 19:21:07 +0200, Alpines napisał(a):

Model z WiFi, gps niekoniecznie. Nie rozsuwany, nie klapkowy, nie damski. Nie gorszy niż dotychczas używany przeze mnie SE k800i. Znawcy, poradźcie!
do jakiej kasy ja mam ASUS i nie narzekam
Ja mam 'sysćkie tsy' wymienione w wątku (N E51, N E71, A P750 - służbowy,
prywatny i firmowy ;) ) i na żaden nie narzekam. Z tym, że do dzwonienia to
najlepsza E51, pomimo że jako jedyna z 3 brandowana przez operatora. Mam z
nią najmniej problemów, działa.

--
pozdro
poreba

[...]