komórki na NIEWYŁAMANĄ kartę SIM

Data: 2010-07-14 13:36:52
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
komórki na NIEWYŁAMANĄ kartę SIM
interesują mnie modele komórek do których można włożyć dużą NIEWYŁAMANĄ kartę SIM i normalnie zadzwonić.

Kiedyś był tutaj wątek gdzie wymieniono
że tak powiem "krótką listę" kilku modeli

Interesuje mnie w miarę kompletne zestawienie
wszystkich modeli które mają takową właściwość

Spodziewam się że obecnie żadnego nie ma już
w sprzedaży ale może uda mi sie kupić ze 4 szt
używane od kogoś...

Data: 2010-07-14 05:09:26
Autor: Piotrek
On 14 Lip, 13:36, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:
[...]

Dolutuj przewody do zlacza sim w telefonie i podlacz do specjalnej
plytki przykladanej do prawdziwej karty sim. niezbyt wygodne i
nieprzenosne ale teoretycznie wszystko sie da.

ps. Po to karte sie wylamuje, zeby widac bylo ze nikt jej nie
uruchamial wczesniej, zreszta bez pinu i tak sie nie uzyska dostepu.

Data: 2010-07-14 12:59:55
Autor: Jakub Danecki
Piotrek wrote:
ps. Po to karte sie wylamuje, zeby widac bylo ze nikt jej nie
uruchamial wczesniej, zreszta bez pinu i tak sie nie uzyska dostepu.

Nawet przy użyciu starego telefonu będzie widać, że używany - dociski
pinów przecież zostawią ślady w punktach styku...

Jakub

Data: 2010-07-14 08:05:57
Autor: Piotrek
On 14 Lip, 14:59, "Jakub Danecki" <jak_wytni...@danecki.net> wrote:
Piotrek wrote:
> [...]

        Nawet przy użyciu starego telefonu będzie widać, że używany - dociski
pinów przecież zostawią ślady w punktach styku...

Przypuszczam ze czyste karty sim sa programowane, albo chociaz
sprawdzane czy dzialaja, wiec nawet nowa karta byla przynajmniej raz
podlaczana do czegos.
Bo przeciez kazda karta zawiera inne dane. Nie mozna przeciez tworzyc
za kazdym razem unikalnej struktury polprzewodnikowej a jakos te
informacje trzeba zapisac.

Data: 2010-07-14 17:14:04
Autor: Jakub Danecki
Piotrek wrote:
Przypuszczam ze czyste karty sim sa programowane, albo chociaz
sprawdzane czy dzialaja, wiec nawet nowa karta byla przynajmniej raz
podlaczana do czegos.

Mają numer wgrany przez producenta kart. A ten moze być zaprogramowany
na etapie produkcji samego chipa, tak więc styki są używane tylko w celu
sprawdzenia poprawności montażu karty, a tę można zrobiź tak, żeby śladu
nie było. Natomiast telefon jest zaprojektowany tak, aby zagwarantować
styk. Np. modemy Huawei (mój ulubiony e169 np.) potrafi wycisnąć otworki
w karcie...

Bo przeciez kazda karta zawiera inne dane. Nie mozna przeciez tworzyc
za kazdym razem unikalnej struktury polprzewodnikowej a jakos te
informacje trzeba zapisac.

Ale jak napisałem wyżej - nie trzeba tego robić PO złożeniu karty do
kupy.

Jakub

Data: 2010-07-14 15:25:07
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
komórki na NIEWYŁAMANĄ kartę SIM
Dolutuj przewody do zlacza sim w telefonie i podlacz do specjalnej
plytki przykladanej do prawdziwej karty sim. niezbyt wygodne i
nieprzenosne ale teoretycznie wszystko sie da.

a nie prościej kupić telefon który juz jest przystosowany?

Data: 2010-07-14 15:22:55
Autor: J.F.
komórki na NIEWYŁAMANĄ kartę SIM
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał
[...]

Motorola 7200. Tak stara ze nie ma co nawet sie interesowac.

Tylko w ogole po co ci taki biznes ?
Chcesz wydzwonic startera i sprzedac dalej ?

J.

Data: 2010-07-14 15:21:28
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
komórki na NIEWYŁAMANĄ kartę SIM
> do których można włożyć dużą NIEWYŁAMANĄ
> kartę SIM i normalnie zadzwonić.

Motorola 7200. Tak stara ze nie ma co nawet sie interesowac.

Chcesz wydzwonic startera i sprzedac dalej ?

NIE! Planuję coś perwersyjnie wręcz legalnego
ale karta sim nie może być wyłamana.

--

komórki na NIEWYŁAMANĄ kartę SIM