komórkowy spam

Data: 2009-08-21 16:59:54
Autor: dizel
komórkowy spam
On Tue, 18 Aug 2009 11:48:53 +0200, "ZeN" <zen@nospam.pl> wrote:

Posiadam numer abonamentowy (ZASTRZEŻONY). Wszystkie możliwe zgody u swojego operatora na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych mam wyłączone. Jednak przychodzą do mnie smsy z numeru 73103 z informacjami o jakichś bzdurnych konkursach. Jak można "dokopać" takiej firmie łamiącej prawo. Może ktoś już tego próbował...?
Podejrzewam, że nie jestem sam, więc może jakiś pozew zbiorowy do Rzecznika Praw Konsumenta?

Też zacząłem dostawać te smsy od niedawna z tego samego numeru,
ciekawe skąd wytrzasneli mój numer. Ustawiłem sobie w mbanku
przychodzenie sms przy zmianach na rachunku i od tego czasu zaczęły mi
te bzdurne smsy przychodzić. Dobrze że mam symbiana trzeba będzie chyba skorzystać z aplikacji
które zostały wymienione w tym wątku.

Data: 2009-08-21 10:22:51
Autor: swistak85
komórkowy spam
On 21 Sie, 16:59, dizel <diz...@NOSPAMwp.pl> wrote:
On Tue, 18 Aug 2009 11:48:53 +0200, "ZeN" <z...@nospam.pl> wrote:
> [...]

te bzdurne smsy przychodzić.
Dobrze że mam symbiana trzeba będzie chyba skorzystać z aplikacji

Ja wysłałem dwa e-maile
i teraz się zastanawiam czy to tak długo u nich przechodzą te e-maile
czy wystraszyli sie tego że w drugim na inny adres wysłałem co to jest
spam i co grozi za jego rozsyłanie
ale mniejsza o to
Dowiedziałem sie że mają mój numer od DotPay.pl który jest
współorganizatorem
kiedyś coś tam wysyłałem i w ichnym regulaminie jest że wystarczy w
formularzu reklamacyjnym wysłać "brak zgody" i numer z jakiego sie
korzystało i tak zrobiłem za pierwszym razem ale za drugim to myślałem
że skoro już mają brak mojej zgody to nie będą przysyłać ale się
widocznie myliłem
Teraz wysłałem im e-mail na adres bok@dotpay.pl że zgody nie wyrażam.
dizel a ty sprawdz czy w regulaminie tego przysyłania powiadomień nie
ma nic o tym że wyrażasz zgode na otrzymywanie takich smsów od ich
partnerów i jak można taką zgode wycofać.

Data: 2009-08-21 22:01:31
Autor: ZeN
komórkowy spam

Użytkownik "dizel" napisał w wiadomości news:ebdt859q3uvlpjfd0s7vff1m1lh7dnlbg34ax.com...

Też zacząłem dostawać te smsy od niedawna z tego samego numeru,
ciekawe skąd wytrzasneli mój numer.

znikąd... sms-y lecą z automatu... wybierają numery a skrypt pewnie wstawia w treści odpowiednią końcówkę
dzwoniłem do playa - nie umieją zablokować (czytać "nie chcą") numerów premium...
no to wysłałem maila na reklamacje@mobileformats.com
postraszyłem ustawą antyspamową i ochroną danych osobowych... po 10 minutach dostałem odpowiedź że usunęli mój numer :)
Na razie spokój... zobaczymy jak będzie dalej.

ZeN

komórkowy spam