komornik

Data: 2009-11-25 08:17:43
Autor: wow
komornik
Zamieszkuje sam mieszkanie komunalne ktore jest na moja matke. Matka
wyjechala 4 lata temu za granice. Wszystkie rachunki oplacam ja i
ojciec ktory mi finansowo pomaga. Ostatnio przyszlo pismo od
komornika, na matke ktorego nie odebralem. Boje sie, ze komornik
wkroczy do domu i zabierze moje rzeczy. Jak temu zapobiec?

G.S.

Data: 2009-11-25 09:51:07
Autor: SzalonyKapelusznik
komornik
On 25 Lis, 17:17, wow <pep...@o2.pl> wrote:
[...]

Od razu od komornika? A wezwania do sadu? Powinny wracac z adnotacja
"brak adresata pod wskazanym adresem".

Data: 2009-11-25 10:09:05
Autor: wow
komornik
On 25 Lis, 12:51, SzalonyKapelusznik <szalonykapelusz...@gmail.com>
wrote:
> [...]

> G.S.

Od razu od komornika? A wezwania do sadu? Powinny wracac z adnotacja

byly i nie odbieralem co nie zmienia faktu

Data: 2009-11-25 10:15:42
Autor: SzalonyKapelusznik
komornik
wrote:

> Od razu od komornika? A wezwania do sadu? Powinny wracac z adnotacja
> "brak adresata pod wskazanym adresem".

byly i nie odbieralem co nie zmienia faktu

Faktu nie zmienia. A moglby.
Teraz musisz sie ladnie ulozyc z komornikiem zeby mu wykazac ze rzeczy
w mieszkaniu sa twoje.

Data: 2009-11-25 17:24:37
Autor: robert1
komornik
[...]

Pancerne drzwi i okna antywłamaniowe z kratami, instalacja alarmowa ze zdalnym powiadamianiem w jakiejs agencji ochrony, i ze dwa rotwailery w mieszkaniu.

Data: 2009-11-25 18:14:50
Autor: andreas
komornik

Uzytkownik "wow" <pepe66@o2.pl> napisal w wiadomosci news:cdf915c9-b62a-4633-8842-eeb9ee443b08c34g2000yqn.googlegroups.com...
Ostatnio przyszlo pismo od
komornika, na matke ktorego nie odebralem.

W jezyku polskim "matka" ma rodzajnik zenski, wiec ostatnie zdanie powinno brzmiec:

"Ostatnio przyszlo pismo od komornika na matke, której nie odebralem"

--
andreas

Data: 2009-11-25 10:11:12
Autor: wow
komornik
On 25 Lis, 12:14, "andreas" <andr...@onet.pl> wrote:
Uzytkownik "wow" <pep...@o2.pl> napisal w wiadomoscinews:cdf915c9-b62a-4633-8842-eeb9ee443b08c34g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]

brzmiec:

"Ostatnio przyszlo pismo od komornika na matke, której nie odebralem"

"...przyszlo pismo do matki, ktorego nie odebralem.."

teraz lepiej?

Data: 2009-11-25 19:16:05
Autor: Paul
komornik
andreas pisze:
W jezyku polskim "matka" ma rodzajnik zenski, wiec ostatnie zdanie
powinno brzmiec:

"Ostatnio przyszlo pismo od komornika na matke, ktĂłrej nie odebralem"

Nie wszyscy odbierajÄ… matkÄ™ z poczty, tak jak ty.

Data: 2009-11-25 21:30:53
Autor: witek
komornik
wow wrote:
[...]

spodni ci nie zabierze.

na wszystko inne rachunki, z twoim nazwiskiem, ze to twoje.
poczytaj na temat powodztwo przeciwegzekucyjne

komornik