komornik i nie moje konto

Data: 2013-03-13 23:37:34
Autor: Robert Tomasik
komornik i nie moje konto
Użytkownik "Marian Paździoch" <niema@niema.pl> napisał w wiadomości news:khpr08$rb0$1news.dialog.net.pl...
Witam,

dostałem zawiadomienie o zajęciu prawa majątkowego (zaległy mandat) przesłane do banku. Sęk w tym, że nie miałem w tym banku nigdy konta. Czy powinienem gdzies to zgłosić czy nie jest to moim problemem? Dodatkowo jest informacja, żeby bank bez zgody organu egzekucyjnego nie dokonywal wypłat z rachunków bankowych. Gdyby to jednak było moje konto to nie powinni sobie po prostu zabrać tego co im jestem winny i tyle?

A masz jakiś zaległy mandat? Bo to kluczowe.

Niby obowiązku do komornika zadzwonić nie masz, ale może warto po prostu go o pomyłce poinformować.

Data: 2013-03-13 23:41:44
Autor: Marian Paździoch
komornik i nie moje konto

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5140fff2$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mam. Tzn. rozumiem przez to niezapłacony. Czy to coś zmienia z mojej perspektywy?

Pzdr.
M.

komornik i nie moje konto