komornik-spis ruchomości

Data: 2009-07-20 19:27:59
Autor: zajtek
komornik-spis ruchomości
Dzień Dobry. Moja znajoma pracuje w zakładzie fryzjerskim. Dzisiaj przyszedł komornik ponieważ właściciel zakładu zalega z ratą kredytu. Komornik dokonał spisania stanu posiadania ruchomości zakładu fryzjerskiego i następnie nastraszył moją koleżankę i kazał jej podpisać dokument że był komornik wraz z wykazem stanu ruchomości będących na wyposażeniu ww. zakładu. Powiedział jej że ten dokument zoobowiązuje ją do pilnowania żeby nic nie zgineło z rzeczy wpisanych na stan, w innym wypadku będzie ona odpowiadać finansowo za rzeczy które znikneły. Moje pytanie jest nastepujące. Co ona ma zrobić w tej sytuacji oraz czy powinna się obawiać że poniesie koszty finansowe jeżeli właściciel coś wyniesie z tego zakładu pod jej nieobecność? Jeżeli przyjdzie do pracy kolejnego dnia to czy ma obowiązek zadzwonić do komornika i poinformować go że ruchomości zniknęły jeżeli zaszłaby taka okoliczność?

Z góry dziekuję za odpowiedź

komornik-spis ruchomości