komornik vs kredyt

Data: 2010-10-06 09:51:38
Autor: Piotr
komornik vs kredyt

Czy bank ma prawo/obowiazek uruchomic ten kredyt i przelac kase komornikowi
?

Ja wiem tylko że jak jest debet to komornik z niego nie ściąga, musisz spłacić debet i dopiero wtedy komornik dostaje kasę (i konto odblokowuje)

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2010-10-06 10:20:08
Autor: p 47
komornik vs kredyt

Użytkownik "Piotr" <pkuleszaUSUNTO@barwa.pl> napisał w wiadomości news:4cac2a88$0$22794$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A jak jeszcze formalnie nie ma (chyba??) debetu?
Realny przykład: -do rachunku bankowego przypisana jest karta kredytowa , która zgodnie z umową raz w miesiącu w okreslonej dacie spłacana jest automatycznym przelewem wewnętrznym z aktualnego stanu rachunku.
Właściciel-dłuznik w dniu spłaty karty wpłaca na konto kwotę potrzebną na spłate zadłużenia na karcie,- debetu na koncie jeszcze  (chyba?) nie ma, sądząc po sposobie wykazywania stanu rachunku na wyciągach, jest on tylko na karcie, a to (chyba???) nie to samo,  na rachunku będzie z np. 2 godziny dopiero, gdy kartyw okreslonym terminie  nie spłaci.
Co w tej sytuacji??

Data: 2010-10-06 12:40:18
Autor: witek
komornik vs kredyt
On 10/6/2010 3:20 AM, p 47 wrote:

[...]

i ta kasa trafia na konto komornika, bo ma pierwszeństwo przed wszystkimi innymi zobowiązaniami, a karta pozostanie niespłacona.

komornik vs kredyt