komp pod HTPC - pomoc

Data: 2011-09-26 06:51:34
Autor: Jerzy Dombczak
komp pod HTPC - pomoc
Komputer nie nadaje sie do takich zastosowan kup dedykowany tuner np dreambox'a albo klon i po sprawie

Data: 2011-09-27 17:04:34
Autor: MaRc
komp pod HTPC - pomoc
W dniu 26.09.2011 06:51, Jerzy Dombczak pisze:
Komputer nie nadaje sie do takich zastosowan kup dedykowany tuner np
dreambox'a albo klon i po sprawie

kto Ci takich bzdur naopowiada艂? co to jest dedykowany tuner? odpowiem, p艂yta g艂贸wna z wrzuconym softem, moim zdaniem jest to komp w 艂adnej obudowie. Za dobrego Dreamboxa musisz co najmniej mie膰 2k PLN, a je艣li mia艂by to byc DM8k to bez 4k w portfelu nie ma co si臋 rozgl膮da膰.

Pyta ZOTAC IONITX-A-E nVidia ION 2xDual Core z VDPAU w tech planet to 300pln netto + obudowa + pilot (mini klawiatura wifi) zamykamy si臋 w kwocie 700pln, jak kto艣 woli dro偶sze obudowy to to i wi臋cej. Ale og贸lnie za 700plnow otrzymujemy wydajny i cichy sprzet. Zapomnia艂em o karcie dvb czy innej. no na maxa 1kPLN.
to przy tej kwocie DM8k si臋 chowa i mo偶liwo艣ci te偶 mamy wi臋cej.

--
MaRc

Data: 2011-09-27 17:13:55
Autor: Cavallino
komp pod HTPC - pomoc
U偶ytkownik "MaRc" <tuksmr@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:

[...]

HDD nie potrzebujesz?

Data: 2011-09-27 17:22:43
Autor: MaRc
komp pod HTPC - pomoc
W dniu 27.09.2011 17:13, Cavallino pisze:
HDD nie potrzebujesz?

wiedzia艂em, 偶e o czym艣 zapomnia艂em. ale z drugiej strony po co, mo偶na wykorzysta膰 NFS i b臋dzie jeszcze bardziej cicho. ta p艂yta pracuje u mnie, bez 偶adnych dysk贸w, bez wentylator贸w. :)

--
MaRc

Data: 2011-09-27 18:53:27
Autor: Jerzy Dombczak
komp pod HTPC - pomoc
"

kto Ci takich bzdur naopowiada艂? co to jest dedykowany tuner? odpowiem,
> p艂yta g艂贸wna z wrzuconym softem, moim zdaniem jest to komp w 艂adnej
> obudowie."

Zgodze sie z tym ze jest to dedykowany komputer specjalnie do obrobki wszelkiego DVB-S i materialow we wszelkich innych znanych formatach do tego maly cichy i energooszczedny. O sprzetowej obrobce H.264/MPEG-4 nie wspomne ale jak ktos jest slepy.

Data: 2011-09-27 19:46:43
Autor: MaRc
komp pod HTPC - pomoc
W dniu 27.09.2011 18:53, Jerzy Dombczak pisze:
Zgodze sie z tym ze jest to dedykowany komputer specjalnie do obrobki
wszelkiego DVB-S i materialow we wszelkich innych znanych formatach do
tego maly cichy i energooszczedny.

P艂yta o kt贸rej wspomnia艂em r贸wnie偶 jest cicha i energooszcz臋dna, nawet bardziej oszcz臋dna ni偶 tunery. 15-20W podczas normalnej pracy chyba nie jest du偶o, na pewno sporo mniej ni偶 tunery :)

O sprzetowej obrobce H.264/MPEG-4 nie
wspomne ale jak ktos jest slepy.

no i mnie, i nie tylko mnie, obra偶asz nazywaj膮c mnie 艣lepcem.
P艂yta, o kt贸rej wspomnia艂em, r贸wnie偶 sprz臋towo obs艂uguje h264. Powiem ci wi臋cej. Nie wiem jaki tuner posiadasz, ale na ipboxach z serii 9000HD, kt贸re do dedykowane s膮 do hd, itp., przy normalnej pracy i samym ogl膮daniu kana艂贸w SD ich load si臋ga 12! o HD nie wspomn臋, przez to wydzielaj膮 tyle ciep艂a, 偶e mo偶na sma偶y膰 jajka na obudowie.
A przy sprz臋cie, o kt贸rym ju偶 wspomina艂em, przy dekodowaniu strumienia HD h264 load si臋ga A呕 0,2, przy ok 5% u偶yciu procesora, ale to i tak przy dynamicznych scenach. temperatura radiatora ok 30stopni.
jak my艣lisz, kt贸ry z tych sprz臋t贸w jest bardziej energooszcz臋dny?? ten co si臋 sma偶y czy ten co czeka na podgrzanie.

--
MaRc

Data: 2011-09-27 19:57:12
Autor: Jerzy Dombczak
komp pod HTPC - pomoc
W dniu 2011-09-27 19:46, MaRc pisze:
[...]

Moj DM800 pobiera z dyskiem 15W nie wspomne o tym ze ta plyta o ktorej napisales ma wsparcie dla H264  nie dekoder sprzetowy a to duza roznica ale jak ktos jest slepy.

Data: 2011-09-27 20:09:59
Autor: MaRc
komp pod HTPC - pomoc
W dniu 27.09.2011 19:57, Jerzy Dombczak pisze:

Moj DM800 pobiera z dyskiem 15W

katalogowo czy mierzy艂e艣

nie wspomne o tym ze ta plyta o ktorej
napisales ma wsparcie dla H264  nie dekoder sprzetowy a to duza roznica

r贸偶nica w?

--
MaRc

Data: 2011-09-27 20:11:43
Autor: Cavallino
komp pod HTPC - pomoc
U偶ytkownik "Jerzy Dombczak" <jdabczak@onet.eu> napisa艂 w wiadomo艣ci news:

Moj DM800 pobiera z dyskiem 15W nie wspomne o tym ze ta plyta o ktorej napisales ma wsparcie dla H264  nie dekoder sprzetowy a to duza roznica ale jak ktos jest slepy.

Masz ze sob膮 jaki艣 problem?
Nie napisa艂e艣 chyba posta, 偶eby艣 nie wyjecha艂 z chamsk膮 odzywk膮 w powy偶szym stylu....

Nawet zak艂adaj膮c, 偶e mia艂by艣 racj臋, to idzie powiedzie膰 to samo, ale kulturalnie.

PLONK WARNING !!!!

Data: 2011-09-27 20:33:50
Autor: Cavallino
komp pod HTPC - pomoc
U偶ytkownik "Jerzy Dombczak" <jdabczak@onet.eu> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j5t4ds$8sk$1news.onet.pl...
W dniu 2011-09-27 20:11, Cavallino pisze:
[...]

Od kiedy to slepy jest chamskim okresleniem pedale ?

PLONK

komp pod HTPC - pomoc