komp, reinstalka OS i nie startujcy komp

Data: 2013-01-03 15:55:49
Autor: zlotowinfo
komp, reinstalka OS i nie startujcy komp
reinstalowaem system, niestety komputer nie chcia startowa
wymieniem zasilacz, zacz za kadym razem startowa
potem ten stary te zacz za kadym razem
wic ju zgupiaem, pyta nie wyglda le, kondensatorki ok
po powrocie do klienta te podobno nastpnego dnia nie startowa za kadym razem

jak nie startowaa to wygldao to tak:
1. dysk, wszystko startuje tak 1-2sek, grafika jeszcze nie zdya
2. dysk si wycza, wentyl procka te, dioda zasilania na obudowie wieci

podejrzewam e pada jedno z: grafika, zasilacza, zcza zasilania
a co wy mylicie?

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2013-01-03 17:58:50
Autor: Przemysaw Ryk
komp, reinstalka OS i nie startujcy komp
Dnia Thu, 3 Jan 2013 15:55:49 +0100, zlotowinfo napisał(a):

(ciach…)
podejrzewam że pada jedno z: grafika, zasilacza, złącza zasilania
a co wy myślicie?

Obudowa. Na bank.

[ Sam nie wiem co jest gorsze: bycie alkoholikiem czy seksoholikiem?       ]
[ W pierwszym przypadku Ci nie staje, w drugim nie ma czasu wypić...       ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

Data: 2013-01-03 18:41:42
Autor: Tomek Głowacki
komp, reinstalka OS i nie startujący komp
W dniu 2013-01-03 17:58, Przemysław Ryk pisze:
[...]

Etam obudowa. Ale blisko - ja miałem coś takiego z tanimi klawiaturami/myszkami. Głównie na PS/2. Wymienione zostało wszystko praktycznie, poza klawiaturą. Przypadkiem, odłączyłem i jak ręką odjął.

--
Tomek Głowacki

Data: 2013-01-03 21:41:29
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl@nospam.o2.pl.cx> napisał w wiadomości news:kc4fsi$atg$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

oni mają inne, najbardziej podejrzewam zasilacz
chociaż ten stary po podłączeniu innego nagle się obudził

i w tym momencie naszło mnie że może jednak jakieś styki
ale nic gołym okiem nie widać

no i kwestia czemu ta dioda zasilania dalej się pali mimo że większość
elementów odłączyło od zasilania, zabezpieczenie płyty? czy zasilacza

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2013-01-03 21:43:01
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości news:rq2160a9qznb.dlgmaverick.przemekryk.no-ip.info...
[...]

obudowa miewa znaczenie przy braku dobrego uziemienia
lub poprostu zwarć na mocowaniach płyty
czego tutaj nie stwierdziłem

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2013-01-03 21:56:28
Autor: $heikh el $hah
[...]

Prędzej konflikt stacji dyskietek ze napędem optycznym, bo na jednej taśmie.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-01-03 22:55:36
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisał w wiadomości news:50e5f07a$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
[...]

niestety twoje usilne "starania pomocy" nic nie dają
napędu dyskietek tam nie ma

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2013-01-03 23:02:43
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2013-01-03 22:55, zlotowinfo pisze:
[...]

Ledwie zdążyłem odwrócić głowę na lewo od monitora, żeby go nie 'spluć' czerwonym winem. :P

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-01-03 22:17:40
Autor: Jacek Maciejewski
komp, reinstalka OS i nie startujcy komp
Dnia Thu, 3 Jan 2013 15:55:49 +0100, zlotowinfo napisa(a):

a co wy mylicie?

Na 90% pyta.
--
Jacek

Data: 2013-01-04 00:06:36
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2013-01-03 15:55, zlotowinfo pisze:
podejrzewam e pada jedno z: grafika, zasilacza, zcza zasilania
a co wy mylicie?

e to pyta gwna. W moich okolicach (praca i znajomi) pady juz trzy w ten sposb. Wszystkie to budetowe mATX-y.
Jaka tam siedzi?
--
Pozdrawiam!
Andrzej Zbierzchowski

"Wady wielkich ludzi s pociech matow"

komp, reinstalka OS i nie startujcy komp