kompakt - prędkości autostradowe

Data: 2017-09-16 08:01:03
Autor: CTP
kompakt - prędkości autostradowe
W dniu sobota, 16 września 2017 12:51:20 UTC+2 użytkownik adam napisał:
Witam,
Powoli głośno myślę nad zmianą na auta na nowe. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z obecnego, które mam od prawie 7 lat (kia ceed). Jedyne co przeszkadza to mały komfort jazdy z wysoką prędkością. Chodzi mi o jazdę non stop np. 140km/h. Przy 120km/h jest jeszcze znośnie ale przy 140km/h jest głośno i jednak męczące.
Powyżej 140km/h, to nawet w klasie S będzie ciężko o ciszę, bo dochodzi szum powietrza, który bywa głośniejszy od silnika. Ja mam A200 i tupot moich 150 kucy zaczyna być słyszalny dopiero gdzieś tak powyżej 170 km/h ale to nie ma znaczenia, bo szum powietrza + szum opon swoje robi.

kompakt - prędkości autostradowe