kompakt premium

Data: 2009-06-14 23:08:04
Autor: Adam Szewczak
kompakt premium

Użytkownik "Ra" <aa@aa.com> napisał w wiadomości news:h1186q$onv$1node2.news.atman.pl...
co polecanie z aut typu: do 45tys, nie za duże, jazda po w-wie dla 1 osoby, przebiegi ok 10tys rocznie, najchętniej z  tzw klasy premium.
W sumie ma być raczej dla przyjemności jazdy i posiadania niż konieczności przemieszczenia się z A do B dlatego wygląd zewnętrzny i wewnętrzny ma znaczenie. Dobrze wykonane, wygodne, znośne koszty utrzymania, po roku 2004.
Opinie vel stereotypy są chyba takie

audi a3 - niezbyt komfortowe, czy benzyna 1.8 to ten sam silnik co w poprzedniej generacji ?
bmw 1 - niezawodny wg testów długodystansowych aś
mercedes c coupe - drogi serwis
mini - dużo pali, drogi serwis, mam mieszane uczucia co do wnętrza
Jeszcze chodzi mi po głowie swift sport albo nawet zwykły 1.3/1.5 tylko lepiej doposażony

    Ktoras mala Lancia ?

PZDr
Adam

kompakt premium