kompletne OT

Data: 2009-05-01 00:20:00
Autor: Michał Kwiatkowski
kompletne OT
Widać że komunie w trakcie a neostrada to nadal popularny prezent...

Kupa nowych nicków na grupie, dwa równoległe flame wieszczące zagładę filmu na rzecz cyfry a na koniec ktoś z dialogiem Newtona z kucharzem (w wersji imieniny u cioci) wyjeżdża jako z niusem...

Ech, lepiej pójdę sobie podręcznego ilforda z tego miesiąca wymoczyć.

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski (at home)

Data: 2009-05-01 00:00:38
Autor: Paweł W.
kompletne OT
Michał Kwiatkowski pisze:
[...]

Nowe jak nowe. Ja tam się przez co najmniej rok, albo i dwa nie odzywałem na celuloidowej. Za to na cyfrowej jestem stale obecny. ;)

Pozdrawiam,
Paweł W.

--
"A niektóre dzieci, jak się obrażą, to pokazują innym język. Ja też pokazuję, ale ja wtedy mam rację". - Kasia, 4 lata,Newsweek Polska.

Data: 2009-05-01 00:26:42
Autor: Janko Muzykant
kompletne OT
Michał Kwiatkowski pisze:
Widać że komunie w trakcie a neostrada to nadal popularny prezent...

Może u jakiś tam adwentystów któregoś tam dnia *, normalnie to dopiero będą :)

* Alternatywy 4

--
pozdrawia Adam
różne takie tam: www.smialek.prv.pl

Data: 2009-05-02 23:19:29
Autor: Titus Atomicus
kompletne OT
In article <gtd8j7$buo$2@news.wp.pl>,
 Janko Muzykant <jankomuzykant@wp.pl> wrote:

Michał Kwiatkowski pisze:
> Widać że komunie w trakcie a neostrada to nadal popularny prezent...

Może u jakiś tam adwentystów któregoś tam dnia *, normalnie to dopiero będą :)

* Alternatywy 4

* obecnie Grzegorzewskiej 3

TA

Data: 2009-05-03 21:53:24
Autor: JasiekS
kompletne OT

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-97D0F0.23192902052009news.onet.pl...

* Alternatywy 4

* obecnie Grzegorzewskiej 3

Ulica Alternatywy ISTNIEJE (w Warszawie, na Ursynowie) i jest na niej numer 4! Oczywiście, to nie jest TA (serialowa) Alternatywy 4.

--
JasiekS

Data: 2009-05-03 22:27:49
Autor: Titus Atomicus
kompletne OT
In article <gtksnq$9ik$1@news.onet.pl>,
 "JasiekS" <jasieks.no.spam@please.poczta.onet.pl> wrote:

> * obecnie Grzegorzewskiej 3

Ulica Alternatywy ISTNIEJE (w Warszawie, na Ursynowie) i jest na niej numer 4! Oczywiście, to nie jest TA (serialowa) Alternatywy 4.

Mhm.
Ale TA (serialowa) to Grzegorzewskiej 3, jakby ktos chcial popatrzec.

TA

Data: 2009-05-01 04:48:10
Autor: nb
kompletne OT
at Fri 01 of May 2009 00:20, Michał Kwiatkowski wrote:

Widać że komunie w trakcie a neostrada to nadal popularny prezent...

O! Zamiast tradycyjnej nocy Walpurgii, 30 kwietnia, mamy noc banałów?

Dzieci neostrady
A świstak zawija
Moherowe berety
Tylko w Erze
Nieważny sprzęt, ważne umiejętności fotografa
Nieważny system, ważne umiejętności admina
Cyfra zwalnia od myślenia
Tylko analog
Spieprzaj dziadu
O gustach się nie dyskutyje
Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają
Canon ssie
Balcerowicz musi odejść

Kupa nowych nicków na grupie, dwa równoległe flame wieszczące zagładę
filmu na rzecz cyfry a na koniec ktoś z dialogiem Newtona z kucharzem
(w wersji imieniny u cioci) wyjeĹźdĹźa jako z niusem...

Ech, lepiej pójdę sobie podręcznego ilforda z tego miesiąca wymoczyć.

Nie będzie jutra!
Idę moczyć co innego w czym innym. Dobre...

Było off topic?

--
nb

Data: 2009-05-02 14:29:39
Autor: dagon0@vp.pl
kompletne OT
On 1 Maj, 04:48, nb <nob...@nowhere.net> wrote:

Balcerowicz musi odejść

Nie musi , jego wola . Może się dalej błaźnić
ale to OT w OT
PS ile moczyć Tmax 3200 w Stoecklerze ?
Pozdro Marcin

Data: 2009-05-03 15:36:41
Autor: Henry(k)
kompletne OT
Dnia Fri, 01 May 2009 00:20:00 +0200, Michał Kwiatkowski napisał(a):

Ech, lepiej pójdę sobie podręcznego ilforda z tego miesiąca wymoczyć.

A ja pójdę dalej szukać labu który mi wywoła 120 bo coś nie mogę znaleźć...

Pozdrawiam,
                    Henry

--
FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
Fotografia czarno-biała: http://www.korex.net.pl/forum/

Data: 2009-05-03 14:47:27
Autor: dagon0@vp.pl
kompletne OT
On 3 Maj, 15:36, "Henry(k)"
<moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

A ja pójdę dalej szukać labu który mi wywoła 120 bo coś nie mogę
znaleźć...

W Kraku ? Napisz na priv , jeżeli chodzi o C-41 albo BW Classic.
Pozdro Marcin

Data: 2009-05-04 09:09:07
Autor: Henry(k)
kompletne OT
Dnia Sun, 3 May 2009 14:47:27 -0700 (PDT), dagon0@vp.pl napisał(a):

W Kraku ? Napisz na priv , jeżeli chodzi o C-41 albo BW Classic.

W Olsztynie - C-41. Jest lab który to jeszcze robi - ale akurat padła
im maszyna i wołają tylko sznurówki. Więc albo poczekam albo pojadę na
drugi koniec miasta bo podobno tam jeszcze się uchował jakiś poważniejszy
lab.

Pozdrawiam,
                  Henry

Data: 2009-05-08 00:47:49
Autor: Adam Płaszczyca
kompletne OT
Dnia Mon, 4 May 2009 09:09:07 +0200, Henry(k) napisał(a):

[...]

W sumie... To ja bym mógł wejść w C41, jednak cena jaka mi wychodzi z
przeliczenia cen chemii wygląda zaporowo :(

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)

Data: 2009-05-08 08:49:01
Autor: Henry(k)
kompletne OT
Dnia Fri, 8 May 2009 00:47:49 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

W sumie... To ja bym mógł wejść w C41, jednak cena jaka mi wychodzi z
przeliczenia cen chemii wygląda zaporowo :(

Póki jeszcze są laby to nie warto - C-41 nie jest takie krytyczne,
szczególnie że i tak to potem skanuję.

Pozdrawiam,
                  Henry

Data: 2009-05-03 20:06:32
Autor: Michał Kwiatkowski
kompletne OT
W dniu 2009-05-03 15:36, Henry(k) pisze:

A ja pójdę dalej szukać labu który mi wywoła 120 bo coś nie mogę znaleźć...

C-41? Profilab woła...

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski (at home)

Data: 2009-05-03 22:23:20
Autor: Dariusz Zygmunt
kompletne OT
W niedziela 03 maj 2009 15:36, Henry(k) wyraził następujacą opinię:

[...]

 CEWE wywołuje 120-tki, tyle że trzeba z tydzień poczekać bo to "prace
specjalne"  :-/  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-05-04 09:11:17
Autor: Henry(k)
kompletne OT
Dnia Sun, 03 May 2009 22:23:20 +0200, Dariusz Zygmunt napisał(a):

CEWE wywołuje 120-tki, tyle że trzeba z tydzień poczekać bo to "prace
specjalne"  :-/

To Rossmann czy Fotojoker? Czekać mogę - to u mnie normalka że naświetlone filmy zalegają w lodówce miesiącami ;-) Pozdrawiam,
                 Henry

Data: 2009-05-04 04:41:34
Autor: 64gost
kompletne OT

To Rossmann czy Fotojoker? Czekać mogę - to u mnie normalka że
naświetlone filmy zalegają w lodówce miesiącami ;-)

Rossman (CEWE).
Ale pierwsza rolke C41 u nich wolana pognietli mi. Zwineli (nie w maly
rulonik, tylko tube o obwodzie 2x 10 cm) i wsadzili do koperty bez
zabezpieczenia. Pod stosem innych zamowien ladnie sie pozaginalo.
Na nastepnym zamowieniu umiescilam adnotacje: "prosze o pociecie
filmu", znowu zwineli w taka sama tube, tylko wsadzili do plastikowej
oslonki zabezpieczajacej i bylo duzo lepiej.
Nie wiem, czy to pierwsze, to byla wpadka jednorazowa, i czy zawsze
trzeba prosic o zabezpieczenie, i tak im juz c41 nie daje.
Z E6 nie ma takich problemow, pociete (nie najladniej, ale ujdzie) 3 x
6 cm lub 2 x 9cm  i w foliowych pokrowcach. Ale skoro chodzi o C41, to
jest tu jakies ryzyko.

Data: 2009-05-08 00:46:33
Autor: Adam Płaszczyca
kompletne OT
Dnia Sun, 3 May 2009 15:36:41 +0200, Henry(k) napisał(a):

A ja pójdę dalej szukać labu który mi wywoła 120 bo coś nie mogę znaleźć...

Ekhm.... Ja moge bez problemu...