kompletne OT

Data: 2009-05-01 00:00:38
Autor: Paweł W.
kompletne OT
Michał Kwiatkowski pisze:
Widać że komunie w trakcie a neostrada to nadal popularny prezent...

Kupa nowych nicków na grupie, dwa równoległe flame wieszczące zagładę filmu na rzecz cyfry a na koniec ktoś z dialogiem Newtona z kucharzem (w wersji imieniny u cioci) wyjeżdża jako z niusem...

Nowe jak nowe. Ja tam się przez co najmniej rok, albo i dwa nie odzywałem na celuloidowej. Za to na cyfrowej jestem stale obecny. ;)

Pozdrawiam,
Paweł W.

--
"A niektóre dzieci, jak się obrażą, to pokazują innym język. Ja też pokazuję, ale ja wtedy mam rację". - Kasia, 4 lata,Newsweek Polska.

kompletne OT