kompresorek do pompowania kół

Data: 2011-07-12 12:51:05
Autor: Michał Gut
kompresorek do pompowania kół
pamietac o tym ze szybko sie rozpadaja jak za dlugo ich uzywasz.
w praktyce ze 3 minuty pracy i trzeba odpoczynek zrobic inaczej sie rozleci siajstwo. uwazac na lamiace sie wezyki przy kroccach (nie zginac wezyka podczas pakowania do samochodu czy torby).

w praktyce co kupisz to bedzie dobre

Data: 2011-07-12 12:53:45
Autor: Cavallino
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:ivh8uo$2j3$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

W sensie "nie ma lepszych"?
No to ja bym jednak spróbował kupić na allegro jakiś używany pochodzący od producenta samochodów.
Ponoć są lepsze.

Osobiście używam taki wyprodukowany za czasów głębokiej komuny, produkcji Polmo Duszniki Zdrój, działa do dziś bez zastrzeżeń (poza kilkukrotnym poprawianiem wtyczek), ale takowy jest już chyba nie do dostania.

Data: 2011-07-12 14:27:52
Autor: Michał Gut
kompresorek do pompowania kół
kiedys jak kupowalem dla siebie  - lepszych nie bylo gdzie kompresorek bylby maly i jednoczesnie znosny cenowo. wsio co widzialem to byla chinszczyzna w kilku wydaniach. tyle ze ja mialem takie ze 3 sztuku ale ze 3 lata temu. moze 4.
ogolnie olalem temat kompresorkow i do malych rzeczy mam pompke nozna za 9.90:) to do skutera
do pompowania materacow na wakacjach czy zabawek dmuchanych to juz mam szpeczyalna pompkie z kilkoma koncowkami.

wiecej mi do szczescia nie potrzba:)

kompresorek do pompowania kół