kompresorek do pompowania kół

Data: 2011-07-12 21:27:07
Autor: perszing
kompresorek do pompowania kół
W dniu 2011-07-12 11:24, zbigniew pisze:
Chciałam kupić na prezent mały kompresorek do pompowania kół, taki na 12v.
Jak takie urządzenie się sprawuje, na co zwrócić uwagę przy zakupie.
ProszÄ™ o wszelkie uwagi .

Aga :) ( nie moje konto)

Mozesz sprobowac pompke markowana przez VW/Audi. NA allegro koszt okolo 100/150 zl.

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2011-07-13 08:15:12
Autor: zbigniew
W dniu 2011-07-12 21:27, perszing pisze:
[...]

a jakie masz opinie, na ten wyrĂłb

Aga

Data: 2011-07-13 12:45:46
Autor: perszing
kompresorek do pompowania kół

a jakie masz opinie, na ten wyrĂłb

Kupilem niedawno. Kompresor wyglada solidnie i narazie dziala. Jakos nie mam ochoty probowac chinszczyzny za 30 zlotych po tym jak z programu partnerskiego Shella dostalem chinska nozna pompke do kol, ktora okazala sie byc wyrobem jednorazowym. Lepiej tankowac na tanszych stacjach niz sieciowe, a za oszczednosci na roznicy w cenie (czesto spore) kupowac sobie "nagrody" samemu :)

--
p.

Data: 2011-07-14 22:46:08
Autor: Jacek
kompresorek do pompowania kół
Użytkownik "perszing" <tutaj@jest.moj.adres.email.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivjt0q$j3j$1news.onet.pl...
[...]

Ja mam kompresorek Continentala, z jakiego¶ nowego auta chyba, fabryczny zestaw w ładnym pokrowcu. Pompowałem nim pare kół, co jaki¶ czas kontrolnie, piłki i materace regularnie. Demon prędko¶ci to nie jest, ale tu o jako¶ć chodzi a nie jednorazow± wydajno¶ć. Kosztował nieco ponad 100 na allegro.
Na chińskich pisze, zeby nie używać go dłużej niż pare minut, bo sie grzej±. Na moim nic takiego nie ma, ani w instrukcji, widać mozna pracować do skutku.

Jacek

kompresorek do pompowania kół