kompresorek do pompowania kół

Data: 2011-07-12 13:38:21
Autor: Warto Rzomawiać
kompresorek do pompowania kół
Jak takie urz±dzenie się sprawuje, na co zwrócić uwagę przy zakupie.

lepiej się wykosztowac za 200 na allegro i kupić to (mam od lat)

http://www.youtube.com/watch?v=AZYgZ0shTX4

jk

Data: 2011-07-12 14:29:37
Autor: Michał Gut
kompresorek do pompowania kół
naprawde tak szybko pompuje jak na tym filmiku?:)

Data: 2011-07-12 14:46:13
Autor: PH
kompresorek do pompowania kół
W dniu 2011-07-12 14:29, Michał Gut pisze:

naprawdę tak szybko pompuje jak na tym filmiku?:)

Tak, ale tylko Kolinie.

Data: 2011-07-12 20:07:07
Autor: Michał Gut
kompresorek do pompowania kół
Tak, ale tylko Kolinie.

tia. cos nick byl podejrzany...

Data: 2011-07-12 14:48:40
Autor: zbigniew
kompresorek do pompowania k
W dniu 2011-07-12 13:38, Warto Rzomawia pisze:
Jak takie urz±dzenie siê sprawuje, na co zwróciæ uwagê przy zakupie.

lepiej siê wykosztowac za 200 na allegro i kupiæ to (mam od lat)

http://www.youtube.com/watch?v=AZYgZ0shTX4

jk

no to jest super, podoba mi się, a jak trwałość, chyba warto zakupić

DziÄ™kujÄ™ wszystkim Aga  (dalej konto nie moje )   :)

Data: 2011-07-12 14:07:27
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 12 Jul 2011 14:48:40 +0200, zbigniew napisał(a):

lepiej siê wykosztowac za 200 na allegro i kupiæ to (mam od lat)

http://www.youtube.com/watch?v=AZYgZ0shTX4

jk

no to jest super, podoba mi się, a jak trwałość, chyba warto zakupić

Ale jak coś jest polecane przez trolla Kolinę, to lepiej uciekać od tego z
daleka.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-07-12 17:18:35
Autor: Warto Rzomawiać
kompresorek do pompowania k
Ale jak co¶ jest polecane przez trolla Kolinę, to lepiej uciekać od tego z
daleka.

JESTE¦ chory z nienawi¶ci jak PREMIER

Data: 2011-07-12 21:14:10
Autor: Olo
On 2011-07-12 15:07, Waldek Godel wrote:
[...]

No ja akurat mam taki Black & Decker i jeśli miałbym polecić to tylko taki.

kompresorek do pompowania kół