kompresorek samochodowy

Data: 2011-09-23 19:22:43
Autor: Ryszard Mikke
kompresorek samochodowy
Krzysztof Naworyta <k.naworyta@datacomp.com.pl> napisał(a):
Witam serdecznie,

Czy ktoś z gupowiczów jest w posiadaniu takiego (gabarytowo) kompresora?
http://allegro.pl/super-mocny-kompresor-samochodowy-300-psi-pompka-
i1816258620.
html
Ceny w sklepach/aukcjach potrafią wahać się od 10 do 200zł i więcej.
Jest tego jakaś użyteczność / trwałość / efektywność ?
Pytam przede wszystkim o rower (4-8 atm.) jak i samochód.
Jaki poziom hałasu? Itp.
Ręczne pompki stojące mam, więc ewent. zaleta takiego kompresora, że wolne ręce - choćby do asekurowania wężyka na wentyku...
Tak to sobie przynajmniej nieśmiało wyobrażam.

Ja mam, daj se siana. Próbował spłonąć, nim dotarł do 3 atmosfer.

--
rmikke

--

kompresorek samochodowy