komputer bez dysku i DVD do 1500 zł?

Data: 2009-10-07 19:34:39
Autor: fifty
komputer bez dysku i DVD do 1500 zł?
Do pracy MicroStation i edycja grafiki (PSP lub inny), ma byc LAN i muzyka. Jak± płytę i kartę graficzn± wybrać. Czy 4 GB pamięci wystarczy? Ma być na Windows XP (wiem że Xp nie zagospodaruje całych 4 GB, ale firma nie chce dac Visty).

Data: 2009-10-08 02:28:08
Autor: vcore
komputer bez dysku i DVD do 1500 zł?
fifty pisze:
Do pracy MicroStation i edycja grafiki (PSP lub inny), ma byc LAN i muzyka. Jaką płytę i kartę graficzną wybrać. Czy 4 GB pamięci wystarczy? Ma być na Windows XP (wiem że Xp nie zagospodaruje całych 4 GB, ale firma nie chce dac Visty).

XP zagospodaruje, pod warunkiem ĹĽe bedzie to wersja 64b

--
WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

www.webprogress.com.pl

komputer bez dysku i DVD do 1500 zł?