komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?

Data: 2009-07-13 22:34:25
Autor: Feromon
komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?

Użytkownik "ja.rs.em" <jarsem.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3fr6k$s4f$1inews.gazeta.pl...

Zajrzyj na allegro aukcje Zubrzycki.
Ja kupiłem C2D 2,2 E4500 2GB DDR2 320GB HDD Grafa 9800, obudowa zasilacz Fortron za 1300.

Uważam, że warto. Ze słabszą grafą też mają.

Feromon __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4240 (20090713) __________

komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?