komputer nie widzi napędu DVD

Data: 2015-10-17 10:11:47
Autor: ggs
komputer nie widzi napędu DVD

"Grzegorz" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote in message news:mvreoc$59o$1node2.news.atman.pl...
od jakiegoś czasu mój ok. 2 letni komputer nie widzi napędu DVD , zarówno w systemie jak i w biosie , komputer nie był otwierany w domu , jedynie jeden raz był w serwisie w celu naprawy włącznika na obudowie , nie mam także żadnych napędów wirtualnych , przeinstalowanie systemu z pen,a także nie rozwiązało tego problemu , co mogło się stać ??

Problem wygląda na stricte sprzętowy. Sprawdz  kable i sam napęd. --

komputer nie widzi napędu DVD