komputer o małym poborze prądu

Data: 2013-01-17 17:51:05
Autor: ToMasz
komputer o małym poborze prądu
W dniu 17.01.2013 17:19, identyfikator: 20040501 pisze:
witam, że czasem taki wątek się pojawia, ale jakoś nie znalazłem
interesujących informacji, poza tą, że warto zainteresować się Celeronem
D... chciałbym złożyć kompa do pracy 24/365... zależy mi na niskim
poborze mocy, ale i nie cięciu się filmów... powyżej kosztów jest
kryterimu hałasu... jakby Ktoś miał jakieś typy to proszę. P.S. ja
jestem zielony, kupiłem P4 2GHz i jakąś płytę, to to cholerstwo po
wyłączeniu prądu trzeba później dwukrotnie uruchamiać... więc wolę AMD.
Wybierz laptopa z pękniętym ekranem. TAk poważnie, bez wentylatora na dużym radiatorze może działać athlon 64 jednordzeniowy. nie wiem czy będą filmy rwały czy nie. Pozatym dość dużo kasy musiałbyś wydać na sam zasilacz którego wentylator zwolni obroty....

ToMasz

komputer o małym poborze prądu