Data: 2014-05-02 22:38:43 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
komputer pokładowy w "kulki leci"? | |
W dniu 2014-05-02 21:11, ToMasz pisze:
witam Które to HDI? W jakim aucie? W 307 z dowolną wersją HDI przed liftem, komputer zawyża spalanie. Błąd wynosi od 0,3 do 0,8l/100km. W poliftowych (już na pełnej szynie CAN) przekłamuje najczęściej w drugą stronę, ale nieco mniej (ztcmw). -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2014-05-03 09:19:19 | |
Autor: ToMasz | |
komputer pokładowy w "kulki leci"? | |
picasso 2004.Tak ma być? Czy to spalanie w ECU jest Wskazanie spalania chwilowego ma "laga" czyli jak depne na gaz, mija kilka sekund zanim cyferki "skaczą w górę". Natomiast elm + andriod potrafią wyświetlać zużycie paliwa natychmiast. ToMasz |
|
Data: 2014-05-04 12:01:54 | |
Autor: Cavallino | |
komputer pokładowy w "kulki leci"? | |
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <mojnick@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lk0vot$ogc$1@news.dialog.net.pl... W dniu 2014-05-02 21:11, ToMasz pisze: Patrz, komputer Renault zachowuje się identycznie (w moim Dusterze). Przekłamania sięgają nawet 20%. |
|
Data: 2014-05-04 17:36:05 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
komputer pokładowy w "kulki leci"? | |
W dniu 2014-05-04 12:01, Cavallino pisze:
A to dziwne, zważywszy na moje doświadczenia z komputerami w renówkach. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2014-05-04 18:08:14 | |
Autor: Cavallino | |
komputer pokładowy w "kulki leci"? | |
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <mojnick@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: Patrz, komputer Renault zachowuje się identycznie (w moim Dusterze). Jest również zgłoszone do naprawy, może to jeden z innych skutków tej samej awarii, która powoduje falowanie wolnych obrotów o której pisałem. W Megane było to prawie wiernie policzone. |
|
Data: 2014-05-05 17:07:54 | |
Autor: jerzu | |
komputer pokładowy w "kulki leci"? | |
On Sun, 4 May 2014 12:01:54 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote: Patrz, komputer Renault zachowuje się identycznie (w moim Dusterze). U mnie owszem, przekłamuje. Ale o jakieś 4-5%. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-05-05 12:47:15 | |
Autor: Kamil 'Model' | |
komputer pokładowy w "kulki leci"? | |
W dniu 2014-05-02 22:38, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2014-05-02 21:11, ToMasz pisze:Moja 307'ka SW 2,0HDI 90KM spala średnio 6,4l/100km, a komp pokazuje 7,7l/100km. Dla kompa jest to średnia z jakiś 8kkm. Teraz jadę w dłuższą trasę to sobie zresetuje go i zobaczymy jak się zachowa. A średnie spalanie 6,4l/100km jest z ponad 35kkm. |
|
Data: 2014-05-05 17:10:06 | |
Autor: jerzu | |
Peugeot 307 SW (było: Re: komputer pokładowy w "kulki leci"?) | |
On Mon, 05 May 2014 12:47:15 +0200, Kamil 'Model'
<kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> wrote: Moja 307'ka SW 2,0HDI 90KM Możesz coś więcej napisać na temat uzytkowania 307SW? Przymierzam się do takowego, ale 1.6 HDi 110KM, po lifcir Na co uważać przy tych autach? -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-05-06 12:22:03 | |
Autor: Axel | |
Peugeot 307 SW (było: Re: komputer pokładowy w "kulki leci"?) | |
"jerzu" wrote in message news:9bafm9lg4vtandddljacp82r60q0aufg3f4ax.com...
Możesz coś więcej napisać na temat uzytkowania 307SW? Przymierzam się Na pękające sprężyny :-P -- Axel |
|
Data: 2014-05-06 12:26:19 | |
Autor: Kamil 'Model' | |
Peugeot 307 SW (było: Re: komputer pokładowy w "kulki leci"?) | |
W dniu 2014-05-05 17:10, jerzu pisze:
On Mon, 05 May 2014 12:47:15 +0200, Kamil 'Model'Uważać trzeba na wszystko co w autach :) Elektronika i silnik do sprawdzenia, bez podpięcia pod Peugeot Planet nawet nie bierz auta. W tym silniku najsłabszym punktem jest smarowanie turbiny (fabryczne sitko w śrubie, którą jest przykręcony obieg oleju do turbiny się zapycha). Więc sprawdź mocno turbinę, w razie czego od razu po zakupie wymienić śrubę na nową z ASO (jest nowego typu, koszta śmieszne). Oczywiście FAP i dwumasa no i do sprawdzenia czy woda nie kapie na BSI (podszybie i przelotka kabli z komory silnika do kabiny, bo jak coś tam majstrowane to woda zalewa BSI i dzieją się cuda z elektroniką. Ja Swojego posiadam od dobrych 2-óch lat i złego słowa nie powiem, ale ja mam 2,0HDI 90KM czyli najlepszy silnik z możliwych. Zero awarii, problemów, totalna eksploatacja. Najsłabszy punkt to łączniki stabilizatora (co pół roku wymiana), raz czujnik ABS padł. A tak to regularna wymiana oleju, filtrów i tankowanie ON. Auto wygodne, pakowne (ma większy kufer niż P407SW), osobne fotele z tyłu a nie kanapa jak w zwykłym kombi, co jest dużym plusem. Dobrze wykończone i przyjemne autko. Ale jak mogę doradzić poszukaj z silnikiem 2,0HDI 136KM. Spali więcej od 1,6HDI ale będzie nieporównywalnie trwalszy. Jedynym minusem tego silnika jest to, że zbytnio nie ma zamienników dwumasy na jednomasę, ale jest i tak dużo trwalsza niż w 1,6HDI. Generalnie polecam autko, choć ja zaczynam się rozglądać za Cytryną C5... |