komputer spalania w autach - jak to działa ?

Data: 2011-11-29 13:25:53
Autor: Yogi\(n\)
komputer spalania w autach - jak to działa ?
Użytkownik "BearBag"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:a118ad59-6ce9-4341-b837-f2397dc265a5@o13g2000vbo.googlegroups.com...

Takie pytanko mi się nasunęło, jak działa tzw komputer spalania
chwilowego i średniego w samochodach? Przecież chyba nie mierzy

Nie wiem jak mierzy, ale mój pomiar zawyża o ok 1 l - na korzyść rzeczywistego, czyli pokazuje więcej, niż spalił. Bak ma 65 l, tankuję ok. 60 l czyli kiedy rezerwa już się chwilkę świeci, błąd zatem ma rzędu 1/60, czyli poniżej 2%. Sprawdzałem to wielokrotnie - i w zimie i w lecie, praktycznie przy każdym tankowaniu do pełna.

--
Yogi(n)

komputer spalania w autach - jak to działa ?