komputery

Data: 2009-12-01 09:00:24
Autor: tobek
komputery
witam..mam problem z kompem kupielm go miesdiac temu za 2200. poszla
mi matryca moze ktos sie orienuje ile moze kosztowac naprawa

Data: 2009-12-01 17:01:48
Autor: kamil
komputery

"tobek" <tobek2021@gmail.com> wrote in message news:fb230f8f-8ccd-403f-b4ba-ace8102d7179d10g2000yqh.googlegroups.com...
witam..mam problem z kompem kupielm go miesdiac temu za 2200. poszla
mi matryca moze ktos sie orienuje ile moze kosztowac naprawa

Bez kozery powiem pincet!

Data: 2009-12-01 09:04:53
Autor: tobek
komputery
On 1 Gru, 18:01, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:
"tobek" <tobek2...@gmail.com> wrote in message

> witam..mam problem z kompem kupielm go miesdiac temu za 2200. poszla
> mi matryca moze ktos sie orienuje ile moze kosztowac naprawa

Bez kozery powiem pincet!

ile? 500zl naprawa

Data: 2009-12-01 18:51:03
Autor: Santana
komputery

Uzytkownik "tobek" <tobek2021@gmail.com> napisal w wiadomosci news:cd0ae3ab-884e-4ca7-a2eb-8743c19cc963k17g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

> witam..mam problem z kompem kupielm go miesdiac temu za 2200. poszla
> mi matryca moze ktos sie orienuje ile moze kosztowac naprawa

Albo tysiac!

Data: 2009-12-01 18:51:19
Autor: ...:::WISKOLER:::...
komputery
Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 1 grudzień (wtorek),
znalazłem donos TW *tobek*,
o treści cytowanej poniżej:

ile? 500zl naprawa

Przebijam, 550.
Kto da więcej?
--
Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

Data: 2009-12-03 15:00:42
Autor: Mich@l
komputery
W dniu 2009-12-01 18:04, tobek pisze:

ile? 500zl naprawa

No. Bez kozery...

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2009-12-03 19:05:10
Autor: Tomek
komputery
Użytkownik "Mich@l" napisał w wiadomości ...
W dniu 2009-12-01 18:04, tobek pisze:

ile? 500zl naprawa

No. Bez kozery...

bo z kozerą to drożej bydzie ;)

T.

Data: 2009-12-01 18:01:01
Autor: Gil
komputery
tobek <tobek2021@gmail.com> napisał(a):
witam..mam problem z kompem kupielm go miesdiac temu za 2200. poszla
mi matryca moze ktos sie orienuje ile moze kosztowac naprawa

Czy masz gwarancję. Czy kupowałeś od kogoś?

Data: 2009-12-01 19:09:30
Autor: Jacek
komputery
Dnia Tue, 1 Dec 2009 18:01:01 +0000 (UTC), Gil napisał(a):

tobek <tobek2021@gmail.com> napisał(a):
witam..mam problem z kompem kupielm go miesdiac temu za 2200. poszla
mi matryca moze ktos sie orienuje ile moze kosztowac naprawa

Czy masz gwarancję. Czy kupowałeś od kogoś?

Skoro poszla, to trzeba zglosic zaginiecie, lub czekac, az wroci;)

Data: 2009-12-01 23:18:17
Autor: Animka
komputery
tobek pisze:
witam..mam problem z kompem kupielm go miesdiac temu za 2200. poszla
mi matryca moze ktos sie orienuje ile moze kosztowac naprawa

Komputer nie ma gwarancji?

--
animka

komputery