komputery openfinance, 10 czy 20 letnie?

Data: 2010-10-06 20:05:13
Autor: zlotowinfo
komputery openfinance, 10 czy 20 letnie?
"... bezpośrednio po zalogowaniu system prezentował będzie dane aktualne na dzień ostatniego logowania. Maksymalnie po kilku minutach system pobiera dane z systemu bankowego i wyświetla aktualne."

ciekawe że logowałem się wielokrotnie od 16 września!!

więc tak samo jak polbank, tak i openfinance skopany system bankowości elektronicznej

Data: 2010-10-06 20:16:24
Autor: Grzexs
komputery openfinance, 10 czy 20 letnie?
więc tak samo jak polbank, tak i openfinance skopany system bankowości
elektronicznej

Nie jest to zbyt odkrywcze.
--
Grzexs

Data: 2010-10-06 18:44:08
Autor:
komputery openfinance, 10 czy 20 letnie?

> więc tak samo jak polbank, tak i openfinance skopany system bankowości
> elektronicznej

Widać mają już po dziurki w nosie naszej kasy i próbują nas zniechęcić do
lokowania u nich  ;-)

Data: 2010-10-06 21:17:00
Autor: Damian Niusy

Użytkownik <assembea@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> bankowości
> elektronicznej

Widać mają już po dziurki w nosie naszej kasy i próbują nas

W poniedziałek przelałem kasę i do dzisiaj nie pojawiły się lokaty
w openonline.pl
Jak zadzwoniłem rano to okazało się że wszystko OK lokaty są
założone. Gdy zaraz potem się zalogowałem do systemu do też od
razu było je widać chociaż 5 minut wcześniej ich nie było . Widać
odświeżenie przez konsultanta pomogło. A najdziwniejsze że jak się
ma trochę więcej lokat to konsultanci musza bardzo długo czekać
aż im się pokażą wszystkie lokaty. Oni chyba przez jakiś zdalny
pulpit pracują na wolnym łączu :)

Damian

Data: 2010-10-06 22:48:35
Autor: AW
komputery openfinance, 10 czy 20 letnie?
W dniu 2010-10-06 20:05, zlotowinfo pisze:

więc tak samo jak polbank, (...) skopany system bankowości
elektronicznej

Witam.
Właśnie z systemy bankowości internetowej Polbanku zniknęła karta kredytowa.
Mam nadzieję że zniknie razem z zadłużeniem :)
A tak swoją drogą to często tak się dzieje ?
Pozdrawiam

komputery openfinance, 10 czy 20 letnie?