komputronik - 10zł za płatność kartą

Data: 2010-08-31 19:19:39
Autor: mvoicem
komputronik - 10zł za płatność kartą
Nie wiem od kiedy to jest, ale zauważyłem dopiero dzisiaj.

Przy zakupach na komputronik.pl, po wybraniu płatności kartą online - doliczają 10zł.

Za to w w salonach nic nie doliczają. Skąd to rozróżnienie?

p. m.

Data: 2010-08-31 22:09:50
Autor: MAR
On Tue, 31 Aug 2010 19:19:39 +0200, mvoicem wrote:

Nie wiem od kiedy to jest, ale zauważyłem dopiero dzisiaj.

Przy zakupach na komputronik.pl, po wybraniu płatności kartą online - doliczają 10zł.

Za to w w salonach nic nie doliczają. Skąd to rozróżnienie?

W salonach nie dostaniesz rabatu za zakup online.

--
Mar.

Data: 2010-09-01 01:33:27
Autor: animka
W dniu 2010-08-31 22:09, MAR pisze:
[...]

To nie był rabat, tylko zabranie 10 zł.

--
animka

Data: 2010-09-01 00:30:29
Autor: krzysztofsf
On 1 Wrz, 01:33, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:

> W salonach nie dostaniesz rabatu za zakup online.

To nie był rabat, tylko zabranie 10 zł.

Ale czesc cen ze sklepu internetowego jest nizsza niz w sklepie
naziemnym.

Data: 2010-09-01 10:16:46
Autor: JanKo
komputronik - 10zł za płatność kartą
Agent krzysztofsf nadaje:
Ale czesc cen ze sklepu internetowego jest nizsza niz w sklepie
naziemnym.

W nadziei że klienci będą płacić gotówką?

Data: 2010-09-01 10:50:03
Autor: mvoicem
komputronik - 10zł za płatność kartą
(09/01/2010 09:30 AM), krzysztofsf wrote:
[...]
W salonach nie dostaniesz rabatu za zakup online.

To nie był rabat, tylko zabranie 10 zł.

Ale czesc cen ze sklepu internetowego jest nizsza niz w sklepie
naziemnym.

Raczej by się tą niższą ceną chwalili. Co prawda jest gwiazdka że "cena w salonach może nieznacznie odbiegać od ceny internetowej", ale prawdę mówiąc - nie spotkałem dotąd istotnych różnic.

Więc raczej to nie w tym siedzi klucz do zrozumienia skąd się to 10 zł wzięło.

Gdyby te 10 zł brali i w salonie i przez internet, to bym zrozumiał - przyjmowanie płatności kartą jest niebezpieczne i kosztowne ;).

p. m.

Data: 2010-09-01 11:19:40
Autor: Kamil Jońca
mvoicem <mvoicem@gmail.com> writes:

[...]

A to jest na pewno za kartę a nie za jakieś super pakowanie or sth?
KJ

Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.
GW

Data: 2010-09-01 11:29:06
Autor: Tomek
W dniu 2010-09-01 10:50, mvoicem pisze:
[...]

Zajrzyj na http://www.komputronik.pl/piecprocent/ - wszystkie ceny przy zakupach internet są o 5% niższe.
Kiedyś cena w sklepie internetowym była niższa, jeśli weszło się na tę stronę bezpośrednio z jakiejś porównywarki cenowej, teraz chyba tylko baner z tymi 5% się wyświetla

Tomek

Data: 2010-09-03 23:48:54
Autor: MAR
On Wed, 01 Sep 2010 11:29:06 +0200, Tomek wrote:

Zajrzyj na http://www.komputronik.pl/piecprocent/ - wszystkie ceny przy zakupach internet są o 5% niższe.

Radzę czytać ze zrozumieniem.

Kiedyś cena w sklepie internetowym była niższa, jeśli weszło się na tę stronę bezpośrednio z jakiejś porównywarki cenowej,

To, o czym piszesz, to jest ten sam rabat który przytoczyłeś. W zeszłym
roku był dostępny po wpisaniu KT_RABAT09, a teraz KT_RABAT10. Przejście z
porównywarki działało i nadal działa tak, jakby wpisało się ten kod
rabatowy.

--
Mar.

Data: 2010-09-04 10:35:26
Autor: mvoicem
(09/03/2010 11:48 PM), MAR wrote:
On Wed, 01 Sep 2010 11:29:06 +0200, Tomek wrote:

Zajrzyj na http://www.komputronik.pl/piecprocent/ - wszystkie ceny przy
zakupach internet są o 5% niższe.

Radzę czytać ze zrozumieniem.

A dokładniej:
"Oznacza to, iż z promocji wyłączone są zakupy z odbiorem własnym oraz
płatne e-przelewami lub kartą kredytową. Aby skorzystać z tych form
                     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
"

A więc dodatkowe 10zł przy płatności kartą nie może być rekompensatą zniżki ceny, bo ta zniżka jest przy płatności kartą wyłączona.

Poza tym, jakoś nie zauważyłem żadnych różnic w cenie między ich stroną a salonem.

p. m.

Data: 2010-09-01 15:00:26
Autor: animka
komputronik - 10zł za płatność kartą
W dniu 2010-09-01 10:50, mvoicem pisze:
Gdyby te 10 zł brali i w salonie i przez internet, to bym zrozumiał -
przyjmowanie płatności kartą jest niebezpieczne i kosztowne;).

Lepiej zrobić przelewik z konta na konto niż "bawić sie" kartami.

--
animka

Data: 2010-09-01 16:06:24
Autor: paranoix
W dniu 2010-09-01 15:00, animka pisze:
[...]

Chyba że masz np. kartę Polbanku zwracającą 0,9% transakcji... lub nie chcesz czekać, aż pensja wpłynie.

Choć fakt jest faktem, że Komputronik do najtańszych nie należy, a rzeczywiście najtańsi sprzedawcy ogłaszający się np. na Allegro kart płatniczych w swoich sklepach czesto nie akceptują (sytuacja sprzed wprowadzenia PzA z obecnej formie).

Data: 2010-09-01 22:21:27
Autor: Krzysztof

"paranoix" <paranoix83@o2.pl> wrote in message news:i5lml0$v3o$4news.onet.pl...
[...]

Tak, ale praktycznie teraz chyba Allegro pobilo rozne sklepy internetowe, bo zmusilo wszystkich sprzedajacych do PzA, czyli mozna poszukac najtanszego produktu i jeszcze zaplacic karta, a jak ona posiada cashback, to np. dostac 1% rabatu. Fakt, ze czesc sprzedawcow wyczekuje, jak dostanie kase do wlasnej dyspozycji i przez to opoznia wysylke o pare dni, ale jak sie komus nie spieszy to warto zaczekac i placic KK.

Data: 2010-09-02 02:05:05
Autor: animka
W dniu 2010-09-01 16:06, paranoix pisze:
[...]

No, teraz mam Aliora i z Allegro nie mogę zaplacić, bo nie mają na swoim stanie Aliora.
Przedtem miałam ING Bank i ten Bank jest na liście na Allegro.

--
animka

Data: 2010-09-02 12:52:00
Autor: MarekZ
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i5nv2i$skl$1@node1.news.atman.pl...

No, teraz mam Aliora i z Allegro nie mogę zaplacić, bo nie mają na swoim stanie Aliora.
Przedtem miałam ING Bank i ten Bank jest na liście na Allegro.

Kartą zapłać.

komputronik - 10zł za płatność kartą