komu VW komu

Data: 2019-07-24 19:26:29
Autor: J.F.
komu VW komu

https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/,,cmentarzyska"-volkswagenów-w-usa/vi-AAEKlGV

No no ...
- nie maja pomyslu co z tym zrobic ? Czy sie boja kolejnych kar ?

- Przemku, to jak tam bylo z wynikami finansowymi ?

J.

Data: 2019-07-24 19:59:53
Autor: Budzik
komu VW komu
UĹźytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...

https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/„cmentarzyska“-volks
wagenĂłw-w-usa/vi-AAEKlGV No no ...
- nie maja pomyslu co z tym zrobic ? Czy sie boja kolejnych kar ?

- Przemku, to jak tam bylo z wynikami finansowymi ?

japierdole - nowoczesna ekologia...

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2019-07-24 22:07:14
Autor: Myjk
komu VW komu
24 Jul 2019 19:59:53 GMT, Budzik
japierdole - nowoczesna ekologia...

W UE powinno być to samo, ale parasol dostali. Dobrze, że w końcu za EV się wzięli.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-07-25 01:59:52
Autor: Budzik
komu VW komu
Użytkownik Myjk myjkel@nospam.op.pl ...

japierdole - nowoczesna ekologia...

W UE powinno być to samo, ale parasol dostali. Dobrze, że w końcu za EV się wzięli.

Mowisz ze to ekologiczne wyprodukować tysiace samochodów i ustawic je na placu?
A nie lepiej obnizyc moc np o 20%, sprawic ze beda spełniały normy i sprzedac za pol ceny? Nie kupiłbys nowego paska za 50kpln kosztem paru kucyków?

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

Data: 2019-07-25 09:53:32
Autor: Myjk
komu VW komu
25 Jul 2019 01:59:52 GMT, Budzik
Mowisz ze to ekologiczne wyprodukować tysiace samochodów i ustawic je na placu?

Oczywiście że nie, ale dobrze że za to beknęli, dla przykładu. To samo
powinno być w EU. Więc szkoda że tylko tam. Dobrze, bo wyciągnięto wnioski
i w końcu testy emisji będą drogowe a nie stacjonarne.

A nie lepiej obnizyc moc np o 20%, sprawic ze beda spełniały normy i sprzedac za pol ceny?

Tak powinno być. Ale tam chyba nikt tych samochodów nie chce.

Nie kupiłbys nowego paska za 50kpln kosztem paru kucyków?

To nie są nowe samochody, tylko oddane przez oszukanych przez koncern
właścicieli, a którym dano prawo oddania ze zwrotem kwoty początkowej.
Czyli jeździli nimi 3-4 lata za darmo.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-07-25 09:50:21
Autor: Budzik
komu VW komu
[...]

Nie wierze ze USA sa tak bogatym krajem aby takie prawie nowe auta nie miały chetnych...

[...]

No to za 10% ceny. Jeżeli obniza moc i auta beda spełniac normy to za mały procent ceny biore od reki wszystko co tam stoi :)

Innymi słowy: skoro juz wyprodukowano to zmusic VW zeby te samochody jezdziły a nie były dodatkowym obciazeniem dla srodowiska.

--
Pozdrawia... Budzik
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

Data: 2019-07-25 12:37:22
Autor: yabba
komu VW komu
W dniu 25-07-2019 o 11:50, Budzik pisze:
[...]

Gdzieś czytałem, że te samochody są zabezpieczone na potrzeby postępowania i VW nie może ich ruszyć.

yabba

Data: 2019-07-25 05:21:02
Autor: przemek.jedrzejczak
komu VW komu
Nonses. VW upłynnia te najwartościowsze po cichu. Reszta na złom.

150.000 US-Diesel bereits verschrottet
VW ist wenig auskunftsfreudig, erklärt aber auf Anfrage, dass "bis Ende Januar noch 149.788 gebrauchte TDI-Fahrzeuge geparkt" gewesen seien. "Wir verkaufen aktuell zwischen 8000 und 10.000 Autos pro Monat, die technisch unter unserer Aufsicht umgerüstet wurden."

Data: 2019-07-25 17:59:51
Autor: Budzik
komu VW komu
Użytkownik yabba a@a.pl ...

[...]

Byc moze ale czy to madre? Ile trzeba zabezpieczyc dla celow dowodowych? 10 szt? 100?

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

Data: 2019-07-26 00:38:49
Autor: kk
komu VW komu
On 2019-07-25 19:59, Budzik wrote:
Użytkownik yabba a@a.pl ...

[...]

Każdy, o który toczy się sprawa. To oczywiste.

Data: 2019-07-26 03:59:50
Autor: Budzik
komu VW komu
Użytkownik kk kk@op.pl.invalid ...

[...]

dla misia o małym rozumku na pewno...

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Data: 2019-07-26 08:49:58
Autor: kk
komu VW komu
On 2019-07-26 05:59, Budzik wrote:
[...]

Napisz coś o moich rodzicach

Data: 2019-07-26 11:30:44
Autor: Myjk
komu VW komu
26 Jul 2019 03:59:50 GMT, Budzik
dla misia o małym rozumku na pewno...

Dla prawa -- i to wystarczy.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-07-26 16:59:48
Autor: Budzik
komu VW komu
Użytkownik Myjk myjkel@nospam.op.pl ...

dla misia o małym rozumku na pewno...

Dla prawa -- i to wystarczy.

Nie, nie wystarczy.
Prawo nie jest nam nadane z nieba. Jest zmienialne.
Poza tym jak sie podrazy to czesto okazuje sie ze takie dupochrony "w imieniu prawa" wcale nie sa jednoznaczne i zaleza od decyzji lub interpretacji.
Spojrz na przykład wraku tupolewa...

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

Data: 2019-07-27 15:37:25
Autor: Myjk
komu VW komu
26 Jul 2019 16:59:48 GMT, Budzik
[...]

Z drugiej storny u nas nadal jeżdżą samochody które nie zostały
"naprawione". Co więcej, jeżeli udałoby się je naprawić to i udałoby się je
ponownie zepsuć.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-07-26 14:07:40
Autor: yabba
komu VW komu
W dniu 25-07-2019 o 19:59, Budzik pisze:
Użytkownik yabba a@a.pl ...

[...]

Wszystkich, których dotyczy sprawa.

yabba

Data: 2019-07-26 16:59:49
Autor: Budzik
komu VW komu
Użytkownik yabba a@a.pl ...

[...]

W celu? Kazdy z nich zostanie osobno przebadany etc?
Bzdury!

--
Pozdrawia... Budzik
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

Data: 2019-07-27 15:09:26
Autor: yabba
komu VW komu
W dniu 26-07-2019 o 18:59, Budzik pisze:
Użytkownik yabba a@a.pl ...

[...]

Każdy jest nielegalny pod względem prawnym, bo zafałszowano jego badania dopuszczające do użytkowania.

Ktoś wymyślił głupie prawo, a teraz ktoś inny musi go przestrzegać, bo jego pociągną do odpowiedzialności za uchybienia.

yabba

Data: 2019-07-27 16:59:47
Autor: Budzik
komu VW komu
Użytkownik yabba a@a.pl ...

[...]

To teraz przeczytaj to co postulowałem i odnies to do swojego argumentu...

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

Data: 2019-07-27 19:57:51
Autor: yabba
komu VW komu
W dniu 27-07-2019 o 18:59, Budzik pisze:
Użytkownik yabba a@a.pl ...

[...]

Ja nie argumentuję przeciwko Twojemu postulatowi "naprawienia" tych samochodów i ponownej ich sprzedaży. Wyjaśniam tylko, że są one zgodnie z prawem USA zabezpieczone w związku z dochodzeniem i VW nie może ich dotknąć.
Musisz przyjąć do wiadomości, że obowiązujące prawo może nie mieć wiele wspólnego z logiką, zdrowym rozsądkiem, sprawiedliwością i równością.

Jakby VW miał takie dojścia do władz w USA, jakie ma w Europie, to karę za niespełnianie norma spalin ponieśliby ich właściciele.

yabba

Data: 2019-07-27 20:04:24
Autor: J.F.
komu VW komu
Dnia Sat, 27 Jul 2019 19:57:51 +0200, yabba napisał(a):
W dniu 27-07-2019 o 18:59, Budzik pisze:
[...]
[...]

To tak, jak my naszego Tupolewa w Smolensku :-)

[...]

Ale zaraz - na jakiej zasadzie zabezpieczone ?
Wladze zabraly wlascicielom ... a VW za to zaplacil ? J.

Data: 2019-07-27 20:35:49
Autor: yabba
komu VW komu
W dniu 27-07-2019 o 20:04, J.F. pisze:
[...]

Chyba kolejność była inna. VW musiał odebrać od klientów niesprawny towar i zwrócić im pieniądze. Potem te samochody zostały skonfiskowane, bo były efektem oszustwa.

yabba

Data: 2019-07-27 20:39:20
Autor: yabba
komu VW komu
[...]

Tak jak właściciel nie mógł przez chyba 2 lata odzyskać swojej ciężarówki z towarem, którą rozjechano jarmark w Berlinie. A musiał zapłacić karę za niedostarczenie ładunku.

yabba

Data: 2019-07-28 09:59:44
Autor: Budzik
komu VW komu
Użytkownik yabba a@a.pl ...

[...]

Ale ja nie mowie zeby VW zrobił to z własnej woli bo wiadomo ze im sie to nie opłaca. Ja mowie ze sa powinien im to nakazac!

Musisz przyjąć do wiadomości, że obowiązujące prawo może nie mieć
wiele wspólnego z logiką, zdrowym rozsądkiem, sprawiedliwością i
równością.
Juz cos powiedziałem - nie zgadzam sie z teza ze prawo to cos nadane nam przez boga, wyryte na tablicach i niezmienialne!

Jakby VW miał takie dojścia do władz w USA, jakie ma w Europie, to
karę za niespełnianie norma spalin ponieśliby ich właściciele.

:)

--
Pozdrawia... Budzik
"Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

Data: 2019-07-28 23:45:48
Autor: kk
komu VW komu
On 2019-07-28 11:59, Budzik wrote:
Użytkownik yabba a@a.pl ...

[...]

Powinniśmy zmieniać prawo jak nam pasuje :-)

Data: 2019-07-29 09:59:59
Autor: Budzik
komu VW komu
[...]

Zdecydowanie powinnismy zmieniac prawo na rozsadne i rozwiazujace problemy (a nie je tworzace)

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2019-07-29 21:35:13
Autor: kk
komu VW komu
On 2019-07-29 11:59, Budzik wrote:
[...]

W ramach elastyczności prawa moglibyśmy nawet całkiem je usunąć :-)

Data: 2019-07-27 15:35:55
Autor: Myjk
komu VW komu
26 Jul 2019 16:59:49 GMT, Budzik
W celu? Kazdy z nich zostanie osobno przebadany etc?

Nie, ale takie jest prawo, prestałoby działać tutaj to i w innych
miejscach. Zresztą ten czas też forma kary i straszak na innych, że nie
można robić wałów latami a potem wystarczy naprawić i sprzedać.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-07-27 16:59:46
Autor: Budzik
komu VW komu
[...]

Ale rozumiesz ze moja propozycja wymagałaby de facto rozdanie tych samochodów przez VW za darmo (naprawienie plus sprzedaz np za 10% wartości albo jeszcze mniej)
To nie dosc ze byłby straszak braku zarobku za te auta to jeszcze braku zarobku za auta które by sie sprzedały zamiast tych - kara była podwojna.

--
Pozdrawia... Budzik
Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

Data: 2019-07-25 17:30:54
Autor: z
komu VW komu
W dniu 2019-07-25 o 09:53, Myjk pisze:
Oczywiście że nie, ale dobrze że za to beknęli, dla przykładu. To samo
powinno być w EU. Więc szkoda że tylko tam. Dobrze, bo wyciągnięto wnioski
i w końcu testy emisji będą drogowe a nie stacjonarne.

Amen

Data: 2019-07-25 16:08:36
Autor: J.F.
komu VW komu
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsAA97281D99890budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Takiego slabego ? Z oryginalnym ROM w zestawie, czy bez ? :-)

Poza tym ci co testowali, to chyba jechali w miare spokojnie.
Nie w duzej mocy problem.

J.

Data: 2019-07-25 16:11:24
Autor: J.F.
komu VW komu
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsAA96DC8C2EFCCbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

No wiesz - dzieki temu nastepni sie trzy razy zastanowia, wiec skutek bardzo ekologiczny ...

J.

Data: 2019-07-24 21:55:14
Autor: Pszemol
komu VW komu
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:5d389556$0$17365$65785112news.neostrada.pl...

https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/,,cmentarzyska"-volkswagenów-w-usa/vi-AAEKlGV

No no ...
- nie maja pomyslu co z tym zrobic ? Czy sie boja kolejnych kar ?

Ale to już stare wieści... dawno o tych parkingach słyszałem.

Data: 2019-07-24 23:15:42
Autor: przemek.jedrzejczak
komu VW komu
Stare ale jare bo problem narasta i powoli ekolodzy zaczynają się przyglądać tematowi. Te auta już nigdy nie pojadą zaczynają rdzewieć, przewody parcieja a wesołki pewnie nawet płynów nie spuścili. Mam nadzieję że Trump dołoży im jeszcze za utylizację ;-)

Data: 2019-07-25 16:13:42
Autor: J.F.
komu VW komu
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qhb5ml$tve$1@dont-email.me...
[...]

Z czasem sie pewnie powiekszyly.

Ale co to jest - wyprodukowane i wycofane od dealerow, zwrocone przez klientow ?

J.

Data: 2019-07-29 13:33:06
Autor: T.
komu VW komu
W dniu 2019-07-25 o 04:55, Pszemol pisze:
[...]

A tu widoczek ze sławetnego "lotniska w Berlinie". Stoi ich tam 8 tys.

https://www.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/abgastestverfahren-wltp-vw-mietet-8000-parkplaetze-am-berliner-flughafen/22862422.html?ticket=ST-2023168-0Lgqf632GaXUH15vT2DX-ap5

T.

Data: 2019-07-29 14:33:42
Autor: J.F.
komu VW komu
Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d3ed974$0$525$65785112@news.neostrada.pl...
A tu widoczek ze sławetnego "lotniska w Berlinie". Stoi ich tam 8 tys.
https://www.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/abgastestverfahren-wltp-vw-mietet-8000-parkplaetze-am-berliner-flughafen/22862422.html

Ale o co chodzi - nie mieli certyfikatu, a produkowali,
czy dlugo nie potrafili norm spelnic, pozno zglosili, i teraz czekaja ?

Czy w przypadku VW test jest szczegolnie staranny i trwa pol roku ? :-)

Swoja droga - 8 tys to tak ze dwa-trzy tygodnie produkcji jednej linii .... to co - zatrzymali produkcje, czy tylko jakis jeden model silnikowy poszedl na parking ?
To rok temu bylo - dalej stoja ?

J.

Data: 2019-07-29 17:07:37
Autor: T.
komu VW komu
W dniu 2019-07-29 o 14:33, J.F. pisze:
[...]

Nie wiem, ale podjerzewam, że to niejeden taki parking. W ciągu kilku tygodni zareagowali i poprawili soft...
T.

Data: 2019-07-29 18:49:45
Autor: Cavallino
komu VW komu
W dniu 29-07-2019 o 14:33, J.F. pisze:
[...]

Jak wszyscy od roku.

Data: 2019-07-26 11:23:53
Autor: Marek
komu VW komu
On Wed, 24 Jul 2019 19:26:29 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/,,cmentarzyska"-volkswagenów-w-usa/vi-AAEKlGV
- nie maja pomyslu co z tym zrobic ? Czy sie boja kolejnych kar ?

Za parę lat będzie kolejny skandal, jak zmarnowano środki i energię  na tą akcję z powodu, który tak na prawdę nie ma żadnego znaczenia w skali świata.

--
Marek

komu VW komu