komu felgi 20"... komu?

Data: 2010-06-11 11:50:52
Autor: Darek.
komu felgi 20"... komu?
Witajcie,
dla miłośników dużych felg cyknąłem dziś na szybko komórką efekt konfrontacji 20" felg z polskimi trasami...
http://tinyurl.com/383vh24
duże felgi sa może i ładne ale nie da się na nich u nas jeździć :/

brat

Startujesz o odszkodowanie? Ja bym nie odpuscil...
Zreszta za 17 opone i felge dostalem zwrot.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2010-06-11 20:00:22
Autor: bratPit
komu felgi 20"... komu?

Startujesz o odszkodowanie? Ja bym nie odpuscil...
Zreszta za 17 opone i felge dostalem zwrot.

nie moja zabawka, nie mój interes,
chociaż patrząc na ceny opon w tych rozmiarach zdziwiłem się jak obecnie są 'tanie', jeszcze z 5 lat wstecz za komplet opon (2szt 245/40, 2szt 275/30) trzeba było w hurcie dać około 8kzł, teraz za 4-5kzł można kupić przyzwoity komplet,

brat

komu felgi 20"... komu?