komu kosteczkę, komu ?

Data: 2010-04-08 06:02:16
Autor: apr...
komu kosteczkę, komu ?
Data: 2010-04-08 00:50:50
Autor: zbig
komu kosteczkę, komu ?
On 8 Kwi, 08:02, " apr..." <aprecjator.WYT...@gazeta.pl> wrote:
http://wiadomosci.onet.pl/2151989,11,ekshumacja_ksiedza_popieluszki,i...

Czasami jest mi wstyd, że jestem członkiem kościoła, który rękami
swoich kapłanów uprawia jawne bałwochwalstwo.

Data: 2010-04-08 12:59:34
Autor: PaPi
komu kosteczkę, komu ?
Czasami jest mi wstyd, że jestem członkiem kościoła, który rękami
swoich kapłanów uprawia jawne bałwochwalstwo.

Nie jestem katolikiem, choc bylem nawet bierzmowany. Jako osoba z zewnatrz przypatrujaca sie losom tego zwiazku wyznaniowego dziwi mnie dzialanie chierarchow odstraszajacych potencjalnie najbardziej wartosciowych jego czlonkow.
Upieranie sie przy czczeniu swietych czy tez procedurach jakie prowadza do tego by kogos uznac swietym jest niedorzeczne i moim skromnym zdaniem ludzi chocby odrobine krytycznie myslacych odpychajacego od tego wyznania.
Jak mozna oczekiwac "dowodow" na swietosc w postaci cudownych zdarzen, ktore mialyby dokonywac te osoby. Przeciez to w prostej linii zaprzeczenie pierwszemu z 10 przykazan.
Skoro JP II mogl uzdrowic jakas siostre zakonna z Parkinsona, dlaczego nie zrobil tego sam ze soba ? Moglby przeciez dluzej pelnic posluge.
Jesli czlowiek moze uzdrawiac i czynic cuda to coz rozni go od Jezusa ?
To ze nie zmartwychwstal ?

Pomysl z relikwiami ze zmarlego to juz zupelny zabobon i moim zdaniem w zaden sposob nie przysparza to wiernych kosciolowi.

Data: 2010-04-09 02:43:45
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
komu kosteczkę, komu ?
PaPi wrote:

[...]

To nie jest do końca tak. Jezus uzdrawiał, ale i apostołowie tak czynili.
Jednakże ani Jezus, ani apostołowie nie uzdrawiali sami z siebie. Uzdrawiali
mocą Boga. Jezus czesto prosił o tę moc Ojca zanim kogoś uzdrowił.
Jeśli JPII zachorował, to taka była wola boża i nic nie mógł poradzić, tylko
ją pokornie przyjąć.

Poza tym w każdym cierpieniu trzeba dojrzeć sens.

Pomysl z relikwiami ze zmarlego to juz zupelny zabobon i moim zdaniem w
zaden sposob nie przysparza to wiernych kosciolowi.

Zabobon to nie jest, ale myślę, że jest to niepotrzebne. Ot jakaś
średniowieczna zaszłość, być może powodowana tym, że wielu oszołomów
sprzedawało wtedy różne fałszywe relikwie, więc Kościół chciał temu
zapobiec i wprowadził wyłączność. Przyznam jednak, że nie znam dobrze tego
tematu.
--
Pit

Data: 2010-04-09 12:59:32
Autor: PaPi
komu kosteczkę, komu ?
Jeśli JPII zachorował, to taka była wola boża i nic nie mógł poradzić, tylko
ją pokornie przyjąć.

OK. Dlatego zatem pokornie nie przyjmowal woli bozej gdy zachorowala jakas siostra zakonna - vide przypadek cudownego uzdrowienia chorej na Parkinsona.

Poza tym w każdym cierpieniu trzeba dojrzeć sens.

Ja ani w cierpieniu, ni w boly a tym bardziej w smierci nie widze wiekszego sensu niz biologiczny.

[...]

Rozumiem. Tylko dlaczego jest to ciagniete do dzis ? Chrzescijanstwo jest kilkaset lat po reformacji a katolicyzm kilkadziesiat po 2 soborze. Chyba juz czas zeby zaczac sie roznic od prymitywizmu jaki dzis mozna spotkac jedynie w islamie ?

Data: 2010-04-09 16:19:53
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
komu kosteczkę, komu ?
PaPi wrote:

[...]

Sam musi przyjąć wolę bożą, ale nie musi wymagać tego od innych. Kobieta prosiła, więc otrzymała.

Poza tym w każdym cierpieniu trzeba dojrzeć sens.

Ja ani w cierpieniu, ni w boly a tym bardziej w smierci nie widze
wiekszego sensu niz biologiczny.

No tak, ale Ty nie jesteś papieżem.

[...]

Napisz do Benedykta XVI, on Ci to wytłumaczy. Ja nie mogę.
--
Pit

Data: 2010-04-09 21:22:57
Autor: PaPi
komu kosteczkę, komu ?
[...]

Ale kogo kobieta prosila ? Jana Pawla II ? Czy Boga. Jesli tego drugiego - co za zasluga JPII w jej uleczeniu.
Jesli tego pierwszego to musial "cos" zrobic zeby jej pomoc. A takie dzialanie to przeciez brak zgody z wola boska.

Data: 2010-04-11 04:13:46
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
komu kosteczkę, komu ?
PaPi wrote:

[...]

Kobieta prosiła Jana Pawła II, któremu Bóg dał łaskę uzdrawiania.
Jesli tego pierwszego to musial "cos" zrobic zeby jej pomoc. A takie
dzialanie to przeciez brak zgody z wola boska.

Papież nie uzdrawia wszystkich jak leci, ale tych, których Bóg wybiera.
Tych, którzy wolą boską mają być przez niego uzdrowieni. Nie ma tu
sprzeczności z wola boską, ani działania wbrew Bogu.
Przeciwnie, gdyby Papież zdawał sobie sprawę z tego, że Bóg dał mu łaskę
uzdrawiania, a z niej nie korzystał, to... Zakopałby swój talent.
--
Pit

Data: 2010-04-08 14:40:41
Autor: matusm
komu kosteczkę, komu ?

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8d47f8e9-32d0-42f9-9f6d-d9783b449625r18g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Z Popieuszka to jednorazowy incydent ,,,,,,,,,
Wy towarzysze to dopiero przesadzacie jak z tym swoim Leninem co roku latacie do odnowienia jego napletka

Nie ma co sie  wypierac  w TV pokazywali jak tow Jaruzelski i inni klaniali sie mauzoleum bo ciagle,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

..

Data: 2010-04-08 05:46:02
Autor: zbig
komu kosteczkę, komu ?
On 8 Kwi, 14:40, "matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:

Z Popieuszka to jednorazowy incydent ,,,,,,,,,
Wy towarzysze to dopiero przesadzacie jak z tym swoim Leninem co roku
latacie do odnowienia jego napletka

Boszsz, matusm , zlituj się. Czy może ktoś to przetłumaczyć na polski?

Data: 2010-04-08 14:56:38
Autor: karwanjestkretynem
komu kosteczkę, komu ?

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:106e3303-289f-49b6-96ab-1b206c449a78r27g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

To tylko zawiedziony milicjant. Nic więcej nie można wymagac.

Artur Borubar
--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów pedofilii."

 http://pepepe.pl/  Jeszcze 258 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-04-08 15:04:24
Autor: matusm
Lenin komu kosteczkę, komu ?

Użytkownik "karwanjestkretynem" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hpkjq8$h61$1news.onet.pl...

[...]

Czyzbym sie pomylil???
Nie dokonujecie rekonstrukcji napletka Lenina???

co za tlumoctwo w tych czasach rzadow ,,,,,,,,,,,,,,,,

Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-08 06:22:00
Autor: zbig
Lenin komu kosteczkę, komu ?
On 8 Kwi, 15:04, "matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:

Czyzbym sie pomylil???
Nie dokonujecie rekonstrukcji napletka Lenina???
Już zaczynam cokolwiek rozumieć. Zdaje się, że chciałeś zabłysnąć,
tylko nie bardzo masz czym. Podejmowanie dyskusji na takim poziomie
jest dla mnie uwłaczające.

Data: 2010-04-08 17:49:26
Autor: matusm
Lenin komu kosteczkę, komu ?

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:91a3ded3-e00a-418e-9dbd-b71bc7d6113d11g2000yqr.googlegroups.com...
[...]

W tyyyyyyl zwrot!!!      Odmaszerowac  !!!

no i dobrze troche porzadku nikomu nie  zawadzi chociaz ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-08 15:08:33
Autor: karwanjestkretynem
Lenin komu kosteczkę, komu ?

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał

 w tych czasach rzadow ,,,,,,,,,,,,,,,,

Jak ty pisałeś raport, he, he, he?

Artur Borubar

Data: 2010-04-08 19:16:23
Autor: Grzegorz Z.
komu kosteczkę, komu ?
Wy towarzysze to dopiero przesadzacie jak z tym swoim Leninem co roku latacie do odnowienia jego napletka

Pomyliliście się tow.Fiszbach.

Świnte i czczone napletki jako relikwie (sztuk kilkanaście, mimo że rzekomo
każdy z nich pochodził od tego samego Żyda) to też była wasza sprawka.

Data: 2010-04-08 09:13:36
Autor: cyc
komu kosteczkę, komu ?

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hpjrh8$aaj$1inews.gazeta.pl...
http://wiadomosci.onet.pl/2151989,11,ekshumacja_ksiedza_popieluszki,item.html

--

Ciekway jestem , czy zostaly przy tym hanbiacym procederze dochowane wszystkie prawem wymagane formalnosci ? a wiec , czy byla na ekshumacje i rozczlonkowywanie szczatkow zgoda prokuratury , czy sadu ?.
Znajac tupet hierarchow , mam  wapliwosci .Pozatym nasza polska specjalnosc , wykopywanie trupow z ziemi i grzebanie w nich , ma  tak duza tradycje , ze przestalo to juz kogokolwiek dziwic . Stalo sie jakas nasza narodowa obsesja ..

cyc

Data: 2010-04-08 12:34:51
Autor: karwanjestkretynem
komu kosteczkę, komu ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

Pedofilski kościół przekracza wszelkie granice! Niedawno chciano w podobny sposób potraktowac serce JPII. Mam wrażenie, że czarnoskórzy biegający z bambusowymi kijami gdzieś  w Afryce, są bardziej cywilizowani, niż tzw. hierarchia.

Artur Borubar

Data: 2010-04-09 07:30:34
Autor: sofu
komu kosteczkę, komu ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

> [...]

ze
przestalo to juz kogokolwiek dziwic . Stalo sie jakas nasza narodowa
.

cyc

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Teraz beda się epatować jego "cudownymi świętymi" gnatami. Traktowac jak
trofeum.
Wmawiać, że samo patrzenie na nie ma moc uzdrawiajacą. Precedensy w tym
temacie są znane.
Sekta, ktora robi cos takiego powinna byc zakazana w każdym cywilizowanym
kraju.
Czym KRK różni się od szamanów z dżungli? Nic dziwnego, że ta wiara pełna
jest cudów i guseł.
Że obok pedofilów i zoboczeńców wszelkiej maści nadal istnieją w niej
egzorcysci wyganiajacy złe duchy i diabły z ludzi.
KRK ciągle udawadnia, że to niereformowalna szkodliwa sekta, która powinna
zniknąć z powierzchni ziemi. I tak sie w końcu stanie.

sofu

Nic dziwnego

Data: 2010-04-08 19:11:51
Autor: Grzegorz Z.
komu kosteczkę, komu ?
Dnia Thu, 8 Apr 2010 06:02:16 +0000 (UTC), apr... napisał(a):

http://wiadomosci.onet.pl/2151989,11,ekshumacja_ksiedza_popieluszki,item.html

O ja pierdolę!!!!!!!!!!!!

Co za pojeby!!!!!

:(

Data: 2010-04-08 21:02:46
Autor: Panslavista
komu kosteczkę, komu ?

Rozlatuje ci się pedalskie osteoporoże?

Data: 2010-04-08 22:37:12
Autor: Grzegorz Z.
komu kosteczkę, komu ?
Dnia Thu, 8 Apr 2010 21:02:46 +0200, Panslavista napisał(a):

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:19zt3tdmi659c.1ujaa7zn4hoz8$.dlg40tude.net...

Rozlatuje ci się pedalskie osteoporoże?

Po polsku proszę.

Data: 2010-04-09 11:00:03
Autor:
komu kosteczkę, komu ?
On Thu, 8 Apr 2010 19:11:51 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

Dnia Thu, 8 Apr 2010 06:02:16 +0000 (UTC), apr... napisał(a):

> [...]

 ja tez tak sadze. trzymac tyle lat wiecznie zywego w murze ?!!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

komu kosteczkę, komu ?