komu kosteczkę, komu ?

Data: 2010-04-08 09:13:36
Autor: cyc
komu kosteczkę, komu ?

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hpjrh8$aaj$1inews.gazeta.pl...
http://wiadomosci.onet.pl/2151989,11,ekshumacja_ksiedza_popieluszki,item.html

--

Ciekway jestem , czy zostaly przy tym hanbiacym procederze dochowane wszystkie prawem wymagane formalnosci ? a wiec , czy byla na ekshumacje i rozczlonkowywanie szczatkow zgoda prokuratury , czy sadu ?.
Znajac tupet hierarchow , mam  wapliwosci .Pozatym nasza polska specjalnosc , wykopywanie trupow z ziemi i grzebanie w nich , ma  tak duza tradycje , ze przestalo to juz kogokolwiek dziwic . Stalo sie jakas nasza narodowa obsesja ..

cyc

Data: 2010-04-08 12:34:51
Autor: karwanjestkretynem
komu kosteczkę, komu ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

Pedofilski kościół przekracza wszelkie granice! Niedawno chciano w podobny sposób potraktowac serce JPII. Mam wrażenie, że czarnoskórzy biegający z bambusowymi kijami gdzieś  w Afryce, są bardziej cywilizowani, niż tzw. hierarchia.

Artur Borubar
--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów pedofilii."

 http://pepepe.pl/  Jeszcze 258 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-04-08 14:40:42
Autor: matusm
A Lenin ?komu kosteczkę, komu ?

Użytkownik "karwanjestkretynem" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hpkbgd$l0a$1news.onet.pl...

[...]

Z Popieuszka to jednorazowy incydent ,,,,,,,,,
Wy towarzysze to dopiero przesadzacie jak z tym swoim Leninem co roku latacie do odnowienia jego napletka

Nie ma co sie  wypierac  w TV pokazywali jak tow Jaruzelski i inni klaniali sie mauzoleum bo ciagle,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-09 07:30:34
Autor: sofu
komu kosteczkę, komu ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

> [...]

ze
przestalo to juz kogokolwiek dziwic . Stalo sie jakas nasza narodowa
.

cyc

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Teraz beda się epatować jego "cudownymi świętymi" gnatami. Traktowac jak
trofeum.
Wmawiać, że samo patrzenie na nie ma moc uzdrawiajacą. Precedensy w tym
temacie są znane.
Sekta, ktora robi cos takiego powinna byc zakazana w każdym cywilizowanym
kraju.
Czym KRK różni się od szamanów z dżungli? Nic dziwnego, że ta wiara pełna
jest cudów i guseł.
Że obok pedofilów i zoboczeńców wszelkiej maści nadal istnieją w niej
egzorcysci wyganiajacy złe duchy i diabły z ludzi.
KRK ciągle udawadnia, że to niereformowalna szkodliwa sekta, która powinna
zniknąć z powierzchni ziemi. I tak sie w końcu stanie.

sofu

Nic dziwnego

komu kosteczkę, komu ?