komu leca znizki? włascicielowi czy sprawcy ?

Data: 2016-12-20 07:05:54
Autor: Zenek Kapelinder
komu leca znizki? włascicielowi czy sprawcy ?
Samochodowi leca znizki a placi za to wlasciciel chyba ze pozyczyl komus samochod i tamten cos odwalil i chce pokryc roznice.

Data: 2016-12-20 16:26:17
Autor: szerszen
komu leca znizki? włascicielowi czy sprawcy ?
On Tue, 20 Dec 2016 07:05:54 -0800 (PST)
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> wrote:

Samochodowi leca znizki a placi za to wlasciciel chyba ze pozyczyl komus samochod i tamten cos odwalil i chce pokryc roznice.

Nieprawd± jest jakoby, lec± wła¶cicielowi, jak ma kilka aut, to na wszystkie auta mu lec±. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-12-20 17:05:43
Autor: ±ćęłń󶼿
komu leca znizki? włascicielowi czy sprawcy ?
Dla firmy chyba nie na wszystkie?

-- -- -
lec± wła¶cicielowi, jak ma kilka aut, to na wszystkie auta mu lec±

Data: 2016-12-21 08:48:28
Autor: szerszen
komu leca znizki? włascicielowi czy sprawcy ?
On Tue, 20 Dec 2016 17:05:43 +0100
 ±ćęłń󶼿 <nie@dla.spamerow> wrote:

Dla firmy chyba nie na wszystkie?

Na firmowych się nie znam, odnoszę się do samochodów prywatnych ;)

szerszeń

Data: 2016-12-20 16:44:56
Autor: robek
komu leca znizki? włascicielowi czy sprawcy ?
Samochodowi leca znizki a placi za to wlasciciel chyba ze pozyczyl komus samochod i tamten cos odwalil i chce pokryc roznice.

tak, samochod pozyczyłem i bylo delikatnie obtarcie z innym i bedzie z oc, samochod moj i moje oc, dlatego sie pytam czy wlascicielowi czy sprawcy stluczki(Tez ma prawko)

Data: 2016-12-20 08:13:12
Autor: Zenek Kapelinder
komu leca znizki? włascicielowi czy sprawcy ?
Samochodowi czyli Tobie.

Data: 2016-12-21 08:50:12
Autor: szerszen
komu leca znizki? włascicielowi czy sprawcy ?
On Tue, 20 Dec 2016 16:44:56 +0100
robek <robka21@op.pl> wrote:

tak, samochod pozyczyłem i bylo delikatnie obtarcie z innym i bedzie z oc, samochod moj i moje oc, dlatego sie pytam czy wlascicielowi czy sprawcy stluczki(Tez ma prawko)

Tobie, a jak masz więcej niż jeden pojazd z obowi±zkowym ubezpieczeniem OC, to poleci na wszystko. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-12-20 16:54:34
Autor: J.F.
komu leca znizki? włascicielowi czy sprawcy ?
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomo¶ci
Samochodowi leca znizki a placi za to wlasciciel chyba ze pozyczyl komus samochod i tamten cos odwalil i chce pokryc roznice.

W dzisiejszych czasach to nie bylbym pewny.
Sprawdza te komputery sprawce i na posiadane przez niego pojazdy tez podniosa.

Oczywiscie wlascicielowi szkodowego auta tez podniosa ... na wszystkie auta :-)

J.

komu leca znizki? włascicielowi czy sprawcy ?