komu narzekać na slumsowate bloki?

Data: 2009-10-01 21:55:35
Autor: Tomasz Piasecki
komu narzekać na slumsowate bloki?
Witajcie!
W części mojej Retkini (Łódź) zarządzanej przez pewną spółdzielnię
mieszkaniową ludzie robią sobie...eee..no, w każdym razie przyczepiają np.
parkanik na balkonie. Drewniany. Albo zabudowują balkon czarnymi deskami, do
tego okienka i budka dla ptaków (fotki wkrótce!). Chciałbym kogoś przekonać,
żeby coś z tym zrobił ale nie wiem, do kogo kierować
narzekania/uwagi/ponaglenia/groźby (czyli kto formalnie jest właścicielem
bloków) i na jakiej podstawie prawnej (bo jest jakiś dokument mówiący o tym,
że ma być ładnie, prawda? PRAWDA? Tyle że nie wiem nawet na jakim poziomie
szukać - ustawy, rozporządzenia, uchwały Rady Miejskiej?)

Za wszelkie wsparcie teoretyczne i praktyczne w przyszłości z góry wyrażam
wdzięczność.

TomaszPe --

Data: 2009-10-01 17:49:28
Autor: witek
Tomasz Piasecki wrote:

Za wszelkie wsparcie teoretyczne i praktyczne w przyszłości z góry wyrażam
wdzięczność.

znajdz sobie lepsza dzielnice i sie przeprowadź.

Data: 2009-10-02 00:31:42
Autor: Pawel
komu narzekać na slumsowate bloki?
Za wszelkie wsparcie teoretyczne i praktyczne w przyszłości z góry wyrażam

NTG -> pl.soc.zaburzenia.emocjonalne

Data: 2009-10-02 00:32:18
Autor: Slawek Kotynski
Tomasz Piasecki wrote:

W części mojej Retkini (Łódź) zarządzanej przez pewną spółdzielnię
mieszkaniową ludzie robią sobie...

Jak spółdzielna to przerypane. Ale jeśli ponad połowa ludzi wykupiła
mieszkania na własność, to możecie założyć wspólnotę mieszkaniową.

--
mjk
Nie pisz na smieciarz@askar.com.pl - to pułapka

Data: 2009-10-02 14:42:03
Autor: ąćęłńóśźż
komu narzekać na slumsowate bloki?
Wręcz odwrotnie.
Można próbować przez statuty, regulaminy, rady i komisje znacznie skuteczniej, niż we wspólnocie.

Ale zapytałbym też w urzędzie miasta.
JaC

-- -- -

Jak spółdzielna to przerypane.

Data: 2009-10-04 20:59:25
Autor: Tomasz Piasecki
ąćęłńóśźż <usun_to@wp.eu> napisał(a):
Wręcz odwrotnie.
Można próbować przez statuty, regulaminy, rady i komisje znacznie skuteczniej, niż we wspólnocie.

> [...]

przerypane czy nie, rozumiem, że spółdzielnia jest właścicielem i w razie
istnienia przepisu o estetyce to oni za to odpowiadają?

Wyrazy,
TomaszPe

--

komu narzekać na slumsowate bloki?