Data: 2011-09-14 15:41:13 | |
Autor: Piotr | |
komu się to zdarzyło? | |
Nacisneli hamulec zamiast gazu:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,10286042,Katastrofa_Jaka_42__Piloci_startowali_z_zaciagnietym.html Piotr SPPDT |
|
Data: 2011-09-14 20:59:37 | |
Autor: Ferdek_1 | |
komu się to zdarzyło? | |
Nacisneli hamulec zamiast gazu: Zapomnieli także włączyć kierunkowskaz i nie mieli świateł stopu ! |
|
Data: 2011-09-17 22:32:53 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
komu się to zdarzyło? | |
Dnia Wed, 14 Sep 2011 15:41:13 +0200, Piotr napisał(a):
Nacisneli hamulec zamiast gazu: A przypadkiem pilot cessny rozbitej po krakowskim pikniku lotniczym nie zapomniał zdjąć blokady sterów? Potem w raporcie było tylko o przekroczeniu dopuszczalnego obciążenia, ale wcześniej chyba informowano o tej blokadzie... Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2011-09-18 16:22:54 | |
Autor: Maciek K. | |
komu się to zdarzyło? | |
A przypadkiem pilot cessny rozbitej po krakowskim pikniku lotniczym nie Było i jest w raporcie. Ale blokada była założona nieprawidłowo i nie pozwalała tylko oddać wolantu, podczas gdy ciągnąć się dało. Komisja stwierdziła, że nie było to przyczyną katastrofy i gdyby samolot nie był znacznie przeciążony, to nie rozbiłby się mimo tej blokady. Maciek K. |
|
Data: 2011-09-18 20:05:15 | |
Autor: Dariusz K. Ładziak | |
komu się to zdarzyło? | |
Użytkownik Maciek K. napisał:
Dokładniej - pozwalała i oddać tylko trochę kąty wychylenia steru ograniczała - ale kąty nieosiągalne ze względu ma tę blokadę to chyba tylko przy akrobacjach są potrzebne - do normalnego startu zakres możliwych wychyleń steru wysokości w zupełności wystarczał. -- Darek |
|