komunikacja z komputerem

Data: 2010-08-11 22:29:23
Autor: Barnaba
komunikacja z komputerem
Telefon LG GT540.
Zainstalowane LG PC Suite IV. Nie udaje mi się jednak nawiązać komunikacji miedzy komórką a komputerem, uruchomiona aplikacja bezskutecznie usiłuje nawiązać połączenie, po czym komunikat: sprawdź czy telefon podłączony, i TELEFON MUSI BYĆ W TRYBIE "PC SUITE". Tego ostatniego nie rozumiem, jak wywołać w telefonie taki tryb?
Czy ktoś mógłby podpowiedzieć, jak poprawnie skonfigurować połączenie?
Barnaba

Data: 2010-08-11 22:51:26
Autor: SDD
komunikacja z komputerem

Użytkownik "Barnaba" <l.prv@vp.pl> napisał w wiadomości news:i3v173$cej$1news.net.icm.edu.pl...

TELEFON MUSI BYĆ W TRYBIE "PC SUITE". Tego ostatniego nie rozumiem, jak wywołać w telefonie taki tryb?

Nie znam tego telefonu, ale np. w Omnii w menu sie ustawia tryb polaczenia USB i mozna wybrac, czy telefon ma dzialac jak pendrive, czy ma sie laczyc w trybie Active Sync. Podejrzewam, ze w Twoim telefonie jest podobnie...

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-08-11 23:03:47
Autor: Barnaba
komunikacja z komputerem

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:i3v2ge$de1$1news.onet.pl...

[...]

Niestety nie ma, przeglądnąłem cały telefon (ustawienia) i nie znalazłem.
Może ktoś z użytkowników telefonu będzie mógł pomóc?
Barnaba

Data: 2010-08-12 02:16:24
Autor: Animka
komunikacja z komputerem
W dniu 2010-08-11 23:03, Barnaba pisze:

[...]

Pewnie "tryb telefon", a nie w trybie przesyłania plików.

--
animka

Data: 2010-08-12 08:29:18
Autor: ToMasz
komunikacja z komputerem
Barnaba pisze:
Telefon LG GT540.
Zainstalowane LG PC Suite IV. Nie udaje mi się jednak nawiązać
komunikacji miedzy komórką a komputerem,

o ile wiem ten telefon ma Androida tak? jeśli tak, to sprawdź najpierw
czy PC suite obsługuje Androidy. Napisz jeszcze po co Ci to połączenie.
W obecnych czasach wygodniej jest uruchomić na telefonie serwer ftp - i
w ten sposób "grzebać" po jego nośnikach pamięci i prznosić  dane
telefon- PC

ToMasz

Data: 2010-08-12 10:36:42
Autor: Kotlet wołowy
komunikacja z komputerem

[...]

czy jest to pz suite przeznaczony wlasnie dla tego modelu (osobny jest dla tego i osobny dla zwklych lg bez systemu android.

Tryb polaczenia ustawia sie w ustawieniach telefonu

--
Ja wiem czego potrzebujesz ....
http://programdofakturowania.info.pl

Data: 2010-08-13 10:18:19
Autor: Barnaba
komunikacja z komputerem

Użytkownik "Kotlet wołowy" <mail@mail.mail> napisał w wiadomości news:i40br3$io1$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jest to PC Suite do tego właśnie telefonu (z androidem). W ustawieniach telefonu nie ma trybu PC Suite.
Problem nadal nierozwiązany. Reinstalowałem aplikację, sterowniki - i NIC!
Barnaba

Data: 2010-08-13 10:41:32
Autor: Arek.
komunikacja z komputerem
Jest to PC Suite do tego właśnie telefonu (z androidem). W ustawieniach telefonu nie ma trybu PC Suite.
Problem nadal nierozwiązany. Reinstalowałem aplikację, sterowniki - i NIC!
Barnaba

LG coś chyba skopało z tym tel ,ja mam akurat inny model bo KU900 i w nim wszystko jest ok podł do kompa i mam od razu widoczny tel mogę przegrywać pliki
ten model ma kumpel i od 2-ch miesięcy nie może tak jak Ty nic wgrać czy zgrać pomimo że tel jest widoczny w Win XP ,zgodzę się że aby głębiej wchodzić do tel to zainstaluj sobie program przeznaczony do tego modelu ale kurna chcę np u kogoś zgrać zdjęcia czy filmik to do kurwy nędzy mam tachać ze sobą program i ingerować w kogoś kompa! popier....ło chyba kogoś z programistów

Arek.

Data: 2010-08-13 15:16:21
Autor: Animka
komunikacja z komputerem
W dniu 2010-08-13 10:18, Barnaba pisze:
Jest to PC Suite do tego właśnie telefonu (z androidem). W ustawieniach
telefonu nie ma trybu PC Suite.
Problem nadal nierozwiązany. Reinstalowałem aplikację, sterowniki - i NIC!

PC Suite to jest nazwa programu do tego telefonu pewnie.
Zainstaluj na dysku i podłącz telefon do komputera.
Zaglądałeś na stronę internetową producenta swojego telefonu?

--
animka

Data: 2010-08-13 15:44:46
Autor: Arek.
komunikacja z komputerem
[...]

piszę na prośbę kolegi który ma ten tel
niech wypowiadają się Ci co ten tel mają lub mieli go w ręku i jakimś cudem go rozpracowali
program pobrany ze strony producenta i zainstalowany (zero komunikacji)
tel mwidoczny w win XP jako pamięć masowa (nie można przeglądać zawartości)
o co tu chodzi ???

Arek.

Data: 2010-08-13 22:22:07
Autor: Barnaba
komunikacja z komputerem

Użytkownik "Arek." <arek@arbuzowa.2a.pl> napisał w wiadomości news:i43i8b$g0p$1news2.ipartners.pl...
[...]

Problem rozwiązany, uzyskałem w Internecie poradę -  rozwiązaniem było  w ustawieniach: "Pamięć masowa tylko" - powinna być odznaczona. I to załatwiło sprawę, ale trudno było na to wpaść.
Barnaba

Data: 2010-08-13 23:35:50
Autor: Animka
komunikacja z komputerem
W dniu 2010-08-13 22:22, Barnaba pisze:
Problem rozwiązany, uzyskałem w Internecie poradę -  rozwiązaniem było  w
ustawieniach: "Pamięć masowa tylko" - powinna być odznaczona. I to załatwiło
sprawę, ale trudno było na to wpaść.

Skoro tylko pamieć masowa to wiadomo, że nic innego nie działało.
Jak polecenia są po polsku to wcale nie trudno domyślić się o co chodzi.
Ale grunt, że Ci już działa.

--
animka

Data: 2010-08-13 23:56:54
Autor: Kotlet wołowy
komunikacja z komputerem

Użytkownik "Barnaba" <l.prv@vp.pl> napisał w wiadomości news:i449hh$nk5$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

przeiez o tym bylo pisane na poczatku

tryb pcsuite <> pamiec masowa tylko

pamiec masowa tylko = telefon jakopendrive

Data: 2010-08-13 23:56:06
Autor: Kotlet wołowy
komunikacja z komputerem

[...]

ja mam i korzystamz pc suite

ustawienia -> karta sd i pamiec -> odhaczyc Oamiec masowa tylko