komunikacja zastepcza

Data: 2010-10-30 10:22:02
Autor: sulima
komunikacja zastepcza
mialem jechac jutro na groby swoich bliskich ale nie mam czym, bo ktos skasowal mi w wypadku samochod (szkoda calkowita na etapie dyskusji z ubezpieczycielem wartosci pojazdu, ktora jeszcze pewnie chwile potrwa,
bo zmienili przy szacowaniu model pojazdu na jakis podstawowy bez klimy
itp co powoduje roznice kilku tysiecy pln, ktorych nie zamierzam im odpuscic).

czy moge skorzystac na koszt ubezpieczyciela z przejazdu pociagiem
i autobusem ? czy musze zakupic bilety na imienny rachunek (jesli
pkp i potem busiarz taki mi wogole wyda ?). Na jaki przepis sie powolywac wzgledem ubezpieczyciela OC pojazdu, ktory szkode spowodowal.

szukalem w necie ale to co mi wyskakuje to pojazd zastepczy ale ja nie chce korzystac z uslugi rent a car tylko z pkp 2 klasa najnizszym kosztem. czy musze jakos uprawdopodobnic rowniez ubezpieczycielowi, ze rzeczywiscie pojechalem na groby moich bliskich ? zdjecie z data przy tych grobach mam zrobic czy co ? A najwazniejsze to na jaki przepis i na jaka konstrukcje prawna mam sie powolywac ? czy maja obowiazek zwrocic mi tak poniesione koszty niezwlocznie czy dopiero przy ostatecznej likwidacji szkody ...

Data: 2010-10-30 15:18:39
Autor: Dawid
komunikacja zastepcza
Użytkownik "sulima" <crawshank@tlen.pl> napisał w wiadomości news:iagkjb$nak$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ja bym wynajol auto, i potem fv ubezpieczycielowi

komunikacja zastepcza