komunizm = zło

Data: 2012-08-18 23:21:05
Autor: zdumiony
komunizm = zło
Niektórzy mówią że komunizm był nie tyle zły co ludzie pochodzenia żydowskiego, którzy się do niego podczepili. NIektórzy zamiast na komunizm pomstują na Rosję - ich pierwszą ofiarę.
A tymczasem to zło, sama idea jest zbrodnicza. Tyle że ma dobrą propagandę, jest to nienawiść przebrana w szaty miłości. Udaje sprawiedliwość, postęp.
Komunizm to utopia, system wymyślony przez nawet największego oderwanego od życia filozofa jest ogromnie gorszy od systemu danego przez Boga. Totalitaryzm pojawił się u Platona. Taki święty Tomasz Morus gdy miał wymyśleć idealny system opisywał system z własnością wspólną. Ale to był komunizm utopijny - grzeszono niewiedzą na temat natury ludzkiej, ekonomii ale twórcy utopii byli dobroduszni.
Aż nastał Marks i plan rewolucji - czyli nienawiść, podzielono ludzi na "dobrych" i "złych", wprowadzono ekonomię według których gdzie wmawiano że tylko praca robotnika jest twórcza. Ustawiano biednych przeciwko bogatym.
Na temat komunizmu najlepiej dowiedzieć się mozna od Kołakowskiego.
Komunizm został pomyślany jako zło doskonałe - bazuje na najniższych instynktach zazdrości, rozgrzesza sfrustrowanych, tych którzy są biedniejsi niż średnia zawsze będzie więcej niż tych bogatszych.

Data: 2012-08-18 18:06:00
Autor: glob
komunizm = z³o
On 18 Sie, 23:21, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
Niektórzy mówi± ¿e komunizm by³ nie tyle z³y co ludzie pochodzenia
¿ydowskiego, którzy siê do niego podczepili. NIektórzy zamiast na komunizm
pomstuj± na Rosjê - ich pierwsz± ofiarê.
A tymczasem to z³o, sama idea jest zbrodnicza. Tyle ¿e ma dobr± propagandê,
jest to nienawi¶æ przebrana w szaty mi³o¶ci. Udaje sprawiedliwo¶æ, postêp.
Komunizm to utopia, system wymy¶lony przez nawet najwiêkszego oderwanego od
¿ycia filozofa jest ogromnie gorszy od systemu danego przez Boga.
Totalitaryzm pojawi³ siê u Platona. Taki ¶wiêty Tomasz Morus gdy mia³
wymy¶leæ idealny system opisywa³ system z w³asno¶ci± wspóln±. Ale to by³
komunizm utopijny - grzeszono niewiedz± na temat natury ludzkiej, ekonomii
ale twórcy utopii byli dobroduszni.
A¿ nasta³ Marks i plan rewolucji - czyli nienawi¶æ, podzielono ludzi na
"dobrych" i "z³ych", wprowadzono ekonomiê wed³ug których gdzie wmawiano ¿e
tylko praca robotnika jest twórcza. Ustawiano biednych przeciwko bogatym.
Na temat komunizmu najlepiej dowiedzieæ siê mozna od Ko³akowskiego.
Komunizm zosta³ pomy¶lany jako z³o doskona³e - bazuje na najni¿szych
instynktach zazdro¶ci, rozgrzesza sfrustrowanych, tych którzy s± biedniejsi
ni¿ ¶rednia zawsze bêdzie wiêcej ni¿ tych bogatszych.

 Komunizm, nazizm i katolicyzm to trójca z³a , wszystkie totalitarne i
jak wiesz ko¶cio³ w imiê mi³o¶ci wymordowa³ najwiêcej.Przeczytaj to
samo zastêpuj± komunizm kk i sam zobaczysz ¿e to jest o kk.

Data: 2012-08-19 07:49:47
Autor: Trybun
komunizm = z³o
W dniu 2012-08-19 03:06, glob pisze:

  Komunizm, nazizm i katolicyzm to trójca z³a , wszystkie totalitarne i
jak wiesz ko¶cio³ w imiê mi³o¶ci wymordowa³ najwiêcej.Przeczytaj to
samo zastêpuj± komunizm kk i sam zobaczysz ¿e to jest o kk.

Nie gadaj, katolicyzm nie jest wcale z³y, to tylko ci co siê maj± za "g³êboko wierz±cych" sprowadzaj± t± religiê do poziomu nazizmu. I oczywi¶cie nie wszyscy,  - niektórych g³êboka wiara koñczy siê na kilku wizytach w ko¶ciele w ci±gu dnia. A tym innym czas up³ywa na robieniu swoim bli¼nim piek³a na ziemi.

Data: 2012-08-19 05:51:37
Autor: glob
komunizm = z³o
On 19 Sie, 07:49, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-08-19 03:06, glob pisze:

>   Komunizm, nazizm i katolicyzm to tr jca z a , wszystkie totalitarne i
> jak wiesz ko cio w imi mi o ci wymordowa najwi cej.Przeczytaj to
> samo zast puj komunizm kk i sam zobaczysz e to jest o kk.

Nie gadaj, katolicyzm nie jest wcale z y, to tylko ci co si maj za
"g boko wierz cych" sprowadzaj t religi do poziomu nazizmu. I
oczywi cie nie wszyscy,  - niekt rych g boka wiara ko czy si na kilku
wizytach w ko ciele w ci gu dnia. A tym innym czas up ywa na robieniu
swoim bli nim piek a na ziemi.

 Katolicyzm jest najgorszy. Stalin i Hitler wzorowali siê na polityce
ko¶cio³a. Sama ilo¶æ zbrodni , wariactwo do którego doprowadza³
katolicyzm spo³eczeñstwa i obecnie jak zara¿a pierdolcem np.
Przedmie¶cie krakowskie w W.

Data: 2012-08-19 15:55:59
Autor: u2
komunizm = z³o
W dniu 2012-08-19 14:51, glob pisze:
[...]

Najgorsze sa takie cwoki jak ty. Tacy jak ty pluja na innych bez powodu.
Wystarczy tylko umiejetnie takich matolow napuscic :-)

Data: 2012-08-19 09:11:06
Autor: glob
komunizm = z³o
On 19 Sie, 15:55, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Najgorsze sa takie cwoki jak ty. Tacy jak ty pluja na innych bez powodu.
Wystarczy tylko umiejetnie takich matolow napuscic :-)

  Kk ma wiêcej ofiar ni¿ komunizm na k±cie, wiêc to ob³udne nazywaæ
mniejszego zbrodniarza z³em gdy chodzi siê do najwiêkszego . Tu znowu
wychodzi moralno¶æ Kalego. Czyli jak Kali morduje to nic siê nie
sta³o, ale jak inni to robi± to wyje od zbrodniarzy.

Data: 2012-08-19 17:54:18
Autor: Ajgor
komunizm = z³o

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5030f06f$0$1305$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bez powodu?
Wolne ¿arty. 1000 lat powodów za nami. Prawdziwa cywilizacja ¶mierci - to jest katolizycm.

Data: 2012-08-19 20:17:58
Autor: Trybun
komunizm = z³o
[...]

Nazizmu nic nie pobije w antyludzkim podej¶ciu do cz³owieka. Tylko jaki¶ og³upiony baran albo propagandzista mo¿e w ogóle porównywaæ ten twór do komunizmu.
Natomiast katolicyzm.. Katolicyzm propaguje warto¶ci podobne do komunizmu i ma przede wszystkim na wzglêdzie dobro cz³owieka. Nie pozwala krzywdziæ s³abszych itd. Tak wiêc nie ma co postrzegaæ ca³ego Ko¶cio³a poprzez pryzmat nielicznych oszo³omów, czêsto zbrodniczych. Ich zbrodnie to przede wszystkim zbrodnie na dobrym imieniu Ko¶cio³a Katolickiego, bo rzeczywiste obiekty ich ataków na dzieñ dzisiejszy i tak s± poza ich zasiêgiem.

Data: 2012-08-19 11:36:26
Autor: glob
komunizm = z³o
On 19 Sie, 20:17, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-08-19 14:51, glob pisze:

>   Katolicyzm jest najgorszy. Stalin i Hitler wzorowali si na polityce
> ko cio a. Sama ilo zbrodni , wariactwo do kt rego doprowadza
> katolicyzm spo ecze stwa i obecnie jak zara a pierdolcem np.
> Przedmie cie krakowskie w W.

Nazizmu nic nie pobije w antyludzkim podej ciu do cz owieka. Tylko jaki
og upiony baran albo propagandzista mo e w og le por wnywa ten tw r do
komunizmu.
Natomiast katolicyzm.. Katolicyzm propaguje warto ci podobne do
komunizmu i ma przede wszystkim na wzgl dzie dobro cz owieka. Nie
pozwala krzywdzi s abszych itd. Tak wi c nie ma co postrzega ca ego
Ko cio a poprzez pryzmat nielicznych oszo om w, cz sto zbrodniczych. Ich
zbrodnie to przede wszystkim zbrodnie na dobrym imieniu Ko cio a
Katolickiego, bo rzeczywiste obiekty ich atak w na dzie dzisiejszy i
tak s poza ich zasi giem.

  Komuni¶ci nawet nie fa³szowali historii ko¶cio³a, bo te zbrodnie
przeros³y nawet ich wyobra¿enia.To irytuj±ce ale  porównaj sobie .
Masz dwie osoby, jeden komuch drugi katol . Katol zabi³ dziesiêæ osób
i drze mordê ¿e komuch zabi³ jedenego. Komuch mówi ¿e rewolucja to
ofiary , a katol wali do innych i mówi ¿e to mi³o¶æ bli¼niego. Kto
jest gorszy, bo komuch uczciwie mówi ¿e rewolucja to ofiary, a katol o
mi³o¶ci bli¼niego i jeb nó¿ w plecy.?

Data: 2012-08-20 14:59:24
Autor: Trybun
komunizm = z³o
W dniu 2012-08-19 20:36, glob pisze:
[...]

Katolicy te¿ nie fa³szuj±. By³o sporo przeprosin JP2 za grzechy z przesz³o¶ci i tera¼niejszo¶ci. Je¿eli ju¿ piszesz  o zbrodniach pod p³aszczykami KRK i komunizmu to faktycznie masz racjê, zabójstwo w idei lepszego jutra mo¿na od biedy zrozumieæ, natomiast nie mo¿na zrozumieæ mordu w imieniu Boga.

Data: 2012-08-20 00:42:13
Autor: Ajgor
komunizm = z³o

U¿ytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0rakm$fkn$1node2.news.atman.pl...

Nazizmu nic nie pobije w antyludzkim podej¶ciu do cz³owieka.

Nie prawda. Katolicyzm bije go na g³owê.

Natomiast katolicyzm.. Katolicyzm propaguje warto¶ci podobne do komunizmu i ma przede wszystkim na wzglêdzie dobro cz³owieka.

Chyba najwiêksza bzdura, jak± kiedykolwiek powiedziano o ko¶ciele.
Dobro to oni maj± na wglêdzie. Ale swoje. Ca³a ta mi³o¶æ bli¼niego to tylko PR
maj±cy na celu uzyskanie maksymalnego zysku z owieczek.

Nie pozwala krzywdziæ s³abszych itd.

¯E COOOOO????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Wolne ¿arty. Ca³y sens istnienia ko¶cio³a to jest wyrywanie kasy, i walka o w³adzê kosztem  s³abszych. Bez ¿adnych zahamowañ,
bez opamiêtania i bez granic. Przeciêtny ksi±dz wyrwie ostatni grosz z gard³a biednej wdowie, i nawet przy tym okiem nie mrugnie.
Nawet jak ko¶ció³ pozornie "pomaga" (jak na przyk³ad w Caritasie), to te¿ tylko dlatego, ¿e wiêksz± czê¶æ kasy, jak± zbiera na pomoc bierze dla siebie. W ogóle Caritas to jest GENIALNE posuniêcie. Po cichu wiêkszao¶æ kasy idzie do Watykanu, a z wielkim hukiem jakie¶ grosze dla potrzebuj±cych. Jak by te same pieni±dze daæ pañstwowej instytucji, to nawet po odliczeniu haraczu dla urzêdników, i tak by zosta³o o wiele wiêcej dla potrzebuj±cych, ni¿ w Caritasie.

Tak wiêc nie ma co postrzegaæ ca³ego Ko¶cio³a poprzez pryzmat nielicznych oszo³omów, czêsto zbrodniczych.

Ale¿ w ko¶ciele jak nie jeste¶ oszo³omem, to l±dujesz na parafii gdzie¶ na zadupiu bez bie¿±cej wody (znam osobi¶cie taki przypadek)
To jest mafia. Jak jaki¶ sutannowy nie gra wed³ug ich mafijnych zasad, jest gnojony bez lito¶ci.
Po za tym jakich "nielicznych"? W ci±gu ostatnich 20 lat w Polsce wykryto o wiele wiêcej przypadków pedofilli w¶ród ksiê¿y, ni¿ w Irlandii, Szwajcarii, czy Australii. Tam wszêdzie wybuch³y wielkie afery (w Anglii papie¿a nazywa siê szefem najwiêkszej pedofilskiej mafii ¶wiata). Wszêdzie tam s± prowadzone wielkie sprawy w s±dach przeciw ko¶cio³owi. A w Polsce? Za ka¿dym razem mówi siê, ¿e to odosobniony przypadek i przechodzi do porz±dku dziennego.

Ich  zbrodnie to przede wszystkim zbrodnie na dobrym imieniu Ko¶cio³a Katolickiego,

Nie istnieje co¶ takiego, jak dobre imiê ko¶cio³a. Ko¶ció³ sam sobie je przypisuje na zasadzie bycia sêdzi± we w³asnej sprawie.
I oczywi¶cie jest armia og³upia³ych owieczek, które w to wierz±. Ale jest ich coraz mniej.

Data: 2012-08-20 14:59:43
Autor: Trybun
komunizm = z³o
W dniu 2012-08-20 00:42, Ajgor pisze:
U¿ytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci

Nazizmu nic nie pobije w antyludzkim podej¶ciu do cz³owieka.
Nie prawda. Katolicyzm bije go na g³owê.

Wska¿ mi choæby jeden ustêp w katechizmie który nakazuje nienawi¶æ do kogokolwiek?

[...]

Nie jest wa¿ne jak postêpuj± niektórzy ksiê¿a, wa¿na s± warto¶ci które wpajaj± ludziom.

[...]

Dekalog jest w tej kwestii jednoznaczny. I wiem ¿e s± ksiê¿a którzy gotowi s± wydrzeæ ostatni grosz ubogiej wdowie, ale nie mo¿na wrzucaæ ich do jednego worka z uczciwymi ksiê¿mi. W ka¿dym ¶rodowisku s± czarne owce.

[...]

Zapominasz o najwa¿niejszym - rol± Ko¶cio³a jest wybaczanie, a wiêc nie ¿±daj od biskupa jakich¶ zemst, odwetów przekre¶laj±cych dotychczasowe ¿ycie ksiêdza który zgrzeszy³.

[...]

Istnieje, miliony wiernych, uczciwych ludzi to tak¿e element tego Ko¶cio³a. I zupe³nie nie wiem dlaczego nazywasz ludzi wiary - og³upionymi?

Data: 2012-08-20 16:45:43
Autor: Ajgor
komunizm = z³o

U¿ytkownik "Trybun"  napisa³ w wiadomo¶ci news:k0tcc0$n83$2node2.news.atman.pl...

Nazizmu nic nie pobije w antyludzkim podej¶ciu do cz³owieka.
Nie prawda. Katolicyzm bije go na g³owê.

Wska¿ mi choæby jeden ustêp w katechizmie który nakazuje nienawi¶æ do kogokolwiek?

Mylisz pojecia przyjacielu. W katechizmie nie ma nic takiego. Ale kosciol nie ma nic wspolnego z katechizmem.
Caly kosciol jest jednym wielkim zaprzeczeniem katechizmu. Czasem sie zastanawiam, czy czasem kosciol katolicki nie jest
zakamuflowanym kosciolem satanistycznym. Zaden funkcjonariusz kosciola niepostepuje zgodnie z katechizmem. Kaechizm jest jedynie uzywany do oglupiania ludzi.

Nie jest wa¿ne jak postêpuj± niektórzy ksiê¿a, wa¿na s± warto¶ci które wpajaj± ludziom.

Przestan pieprzyc. To co mowia jest zaprzeczeniem tego, co robia. Uczy sie nie tylko slowami ale tez czynami. A oni czynami calkowicie przecza wlasnym slowom.

[...]

Nie rob se jaj. Kosciol z samego sensu istnienia jest firma nastawiona na zysk i nie ma nic wspolnego z dekalogiem. Jak jakis ksiadz nie przynosi zyskow to jest za to karany jak kazdy pracownik korporacji. Ksiadz ktory nie wydziera kasy, po prostu jest zlym pracownikiem kosciola i z reguly nie awansuje, ma najgorsze przydzialy itd.
Po za tym Dekalog to nie jest kosciol. Po pierwsze kosciol ma w d...pie dekalog. Na kazdym kroku lamie dekalog jak tylko chce, a po drugie kosciol
sam pokazal, co mysli o Bogu. Dekalog zostal dany od Boga, prawda? Wiec jest niezmienialny i niepodwazalny. A jednak kosiol sobie go sfalszowal, bo tak mu bylo wygodnie. Jedno przykazanie usunal (bo w jego mysl sama budowa kosciola i oltarza jest grzechem), a inne podzielil na dwie polowy, zeby nadal bylo 10. Ot tak wyglada wiara kosciola w Boga.m Jak by kosciol wierzyl w Boga, to palcem by nie ruszyl przykazan.
 Chociazby ze strachu. A skoro ruszyl, to znaczy, ze nie wierzy w istnienie Boga.

[...]

Alez Ty chrzanisz bzdury. Rola kosciola nigdy nie bylo wybaczanie. Jedynie wladza i kasa. W ogole kosciol zostal utworzony w III wieku tylko po to, zeby pomoc utrzymac wladze cezarowi. I kosciol nie ma i nigdy nie mial innych celow.
Kosciol i wybaczanie to sa dwie sprzecznosci. Ciagle poruszasz sie w sferze zyczen i blednych wyobrazen, jakie kosciol sam zaszczepia wiernym, chociaz sam ich nie przestrzega..
Tyle ze te wyobrazenia sa bledne i klamliwe. Biskupi sa msciwi, jak ich najwiekszy wspolpracownik i przyjaciel - mafia sycylijska.

[...]

Nie. Wierni nie sa elementem kosciola. Wierni sa owieczkami do strzyzenia. Widziales kiedys, zeby pasterz dyskutowal o czymkolwiek z owcami?
Pasterz strzyze owce i sie ich o zdanie nie pyta. Podobnie w kosciele.
Popatrz na sytuacje, gdzie biskup chcial zabrac ksiedza z jakiejs parafii, a wierni nie chcieli sie zgodzic. Albo odwrotnie. Chcieli wywalic z parafii ksiedza ktory ich jawnie okradal. Czasami taki sytuacje sa opisywane w mediach. Wierni pisza rozne petycje do biskupow. A slyszales KEDYKOLWIEK - CHOCIAZ JEDEN RAZ, zeby byskup na takie petycje odpisal? Juz nawet nie mowie, ze ich posluchal, ale zeby napisal jakakolwiek odpowiedz? Pewnie nigdy nawet nie czytaja petycji tylko bez czytania wyrzucaja do kosza. Bo przeciez z owcami sie nie dyskutuje. Owce glosu nie maj±.

 I zupe³nie nie wiem dlaczego nazywasz ludzi wiary - og³upionymi?

Jak to dlaczego? Bo organizacja przestepcza, jaka jest kosciol, WMAWIA im, ze dziala dla ich dobra, co jest klamstwem, a oni nie tylko w to wierza,
ale jeszcze sa gotowi tej organizacji bronic. Jak sie ma pranie mozgu od urodzenia, to czlowiek pozniej jest oglupiony.
To jest proste - ksieza (biskupi czy kardynalowie tez) nie wierza w zadnego Boga, oprocz mamony (pokazuja to kazdym swoim krokiem), ale potrafia tak oglupic ludzi, ze ci mysl±, ze kosciol ma cos wspolnego z Bogiem. Co jest bzdura. Jedno im trzeba przyznac - PR maja na najwyzszym swiatowym poziomie. Ale w koncu maja w tym prawie 2 tysiace lat doswiadczenia.

Data: 2012-08-20 19:33:26
Autor: Trybun
komunizm = z³o
W dniu 2012-08-20 16:45, Ajgor pisze:
[...]

Próbowa³e¶ kiedy dociec dlaczego w ka¿d± niedzielê ko¶cio³y zape³niaj± siê wiernymi? Dlaczego ludzie uczestnicz± w spowiedziach itditp. Odpowiem, bo nawet ksi±dz radyka³ g³osi S³owo Bo¿e, a to nic innego jak Katechizm. Ludzie w tym znajduj± pocieszenie i sens ¿ycia.
Tak nawiasem - co ty by¶ zaproponowa³ ludziom zamiast swojej wiary?

[...]

A ty co¶ siê tak upar³ ¿eby patrzeæ im na rêce? Czy jest w ogóle gdziekolwiek ¿e ksi±dz czy inny duchowny ma byæ, o ile nie ¶wiêtym, to chocia¿ anio³em?

[...]

Ponad 2000 lat trwania, pewne zmiany i dostosowywanie siê do czasów s± konieczne. Tylko trzeba podej¶æ do tego ze zrozumieniem.

[...]

Wiesz, sorry za porównanie, ale ty to trochê tak jak Hitler. On nie chcia³ widzieæ ¿e obok swo³oczy ¿ydowskiej ¿yje ca³e mnóstwo porzadnych, uczciwych ¯ydów. Ty niegodziwo¶ci± jakiego¶ biskupa oskar¿asz ca³y Ko¶ció³. Jak ju¿ wspomina³em - 2000 lat trwania, to jest  czas  na to ¿eby w pewnych krêgach ko¶cio³a porobi³y siê ró¿ne patologie, ale nie wolno za to oskar¿aæ ca³ej instytucji.

[...]

Za bardzo siê na tym nie znam, ale podobno s± jakie¶ rady parafialne, i na nich ksiê¿a naradzaj± siê w pewnych sprawach z wiernymi. Ale zasadniczo masz racjê - w Ko¶ciele istnieje sztywna hierarchia, nie ma miejsca na g³osowania, czy inne uwagi, ale przecie¿ nikt tego nie kwestionuje..

[...]

Wierni niekoniecznie musz± wierzyæ w duszpasterzy, ale wierz± w Boga.

Data: 2012-08-20 20:37:30
Autor: Ajgor
komunizm = z³o

U¿ytkownik "Trybun"  napisa³ w wiadomo¶ci news:k0tsd8$8gt$1node2.news.atman.pl...

[...]

Oczywi¶cie ze glosi. Tylko sam w nie nie wierzy. To sie nazywa PR. Public Relation. Czyli w skrocie roklama polegajaca na klamstwach.
Pewnie nie wiesz, ze nawet wedlug koscielnych statystyk do kosciola chodzi coraz mniej ludzi, i liczba ta spada bardzo drastycznie.
Koscioly sie zapelniaja dwa razy w roku. N Boze Narodzenie i w Wielkanoc. A i to nie dlatego, ze ludzie sa wierni, tylko dlatego, ze taka jest tradycja wpojona ludziom przez pokolenia. Poza tymi swietami koscioly sa prawie puste. I dzieki Bogu :)

[...]

Uuuu to pojechales. Ksiadz moze sobie grzeszyc, ale ty i tak bedziesz wierzyl w jego swietosc?
Otoz nie. Ksiadz jest przedstawicielem Boga na ziemi. Tak przynajmniej glosi. I fakt, ze sam w to nie wierzy tego nie zmienia.
Wiec powinien sie tak zachowywac jak Jego przedstawiciel.
A jesli nie potrafi, to nie powinien byc ksiedzem. Rzecz w tym, ze kosciol to jest zwykla firma ktora sprzedaje falszywe marzenia za prawdziwa kase.
Zwykli oszusci.

[...]

Aaaa. Mamy zrozumiec pedofilie, oszustwa, zlodziejstwa, bo to jest RELIGIA. Tak? My im bezdiemy wierzyc, bedziemy ich wynosic pod niebiosa, a oni beda nas okradac, gwalcic nasze dzieci, i jeszcze kaza nam przed soba klekac? Te 2 tysiace lat trwania (nie PONAD tylko NIECALE, bo kosciol powstal w 3 wieku) to tylko dlatego, ze kosciol zawsze potrafil sie dogadac z wladza. A pedofilia, zlodziejstwo, wyludzenia  i oszustwa to NIE JEST dostosowanie sie do czasow. Ty ciagle nie rozumiesz, co ja chce powiedziec.

[...]

Alez ty wlasnie ciagle nie rozumiesz. W kosciele NIE MA porzadnych ksiezy. Rozumiesz? To jest firma. I jak ktos jest "porzadny" to znaczy, ze jest zlym pracownikiem kosciola. Po za tym to wlasnie kosciol mial wiele wspolnego z Hitlerem. Papiez nazywal Hitlera swoim wielkim przyjacielem.
Wiesz w ogole o tym? To nie BISKUP jest niegodziwy. To KOSCIOL jest niegodziwy. A biskupem w nim moze zostac tylko najwiekszy niegodziwiec.
Tak jak w mafii. Szefem moze zowstac tylko najwiekszy morderca. Tak w kosciele biskupem moze zostac tylko najwiekszy oszut i zlodziej. Bo jak ktos nie kradnie i nie przynosi kosciolowi odpowiednio duzo zysku, to nie awansuje. Porzadny ksiadz w kosciele nigdy biskupen nie zostanie. Nawet proboszczem. O to wlasnie chodzi, ze to kosciol jest patologi±. A kto do tej patologii postrafi sie dostosowac (czyt. jest odpowiednio niegodziwy), ten w nagrode zostaje biskupem.

[...]

Taaa.... Czyli pasuje Ci ze rzadzi toba jakis zboczeniec w sukience, ktory ma w nosie twoje zdanie? Ze za wszelka cene chce narzucac ustawodawcom (Sejmowi) swoje chore prawa moralne, ktorych sam nie przestrzega? Ze chce decydowac, co ci wolno, a czego nie? Pol biedy, dopoki mozesz mu powiedziec zeby Cie w d... pocalowal. Ale jak probuje poprzez swoich poplecznikow (oszalalych na punkcie kosciola poslow) narzucac swoje zasady jako obowiazkowe - na przyklad w kwestii aborcji, czy In vitro, to juz staje sie niebezpieczne, i w tym momencie az chcialo by sie ukrasc jakas bombe atomowa i zrzucic ja na Watykan.
Ja do kogos takiego juz bym z niczym nie poszedl.
Wiesz do czego sluzy rada parafialna? Ma dwie funkcje. Po pierwsze zeby zatwierdzac wszystko to, czego chce proboszcz (chociaz i bez rady sam by to zrobil), i po drugie wlasnie do oglupiana ludzi. Zeby mysleli, ze maja jakis wplyw na dzialanie kosciola (chociaz nie maja).

Wierni niekoniecznie musz± wierzyæ w duszpasterzy, ale wierz± w Boga.

Koronny argument jak juz nie ma innych argumentow :)
Jednak nie rozumiesz nic z tego co napisalem. Wierny, ktory NA PRAWDE wierzy w Boga, nie postawi nogi w kosciele.
Bo caly ten kosciol to jeden wielki grzech. Jak ktos regularnie chodzi do kosciola, po prostu MUSI trafic do piekla.
Zreszta wystarczy popatrzec na Watykan. Panstwo bez przemyslu, bez handlu, bez niczego, a cale ocieka zlotem. Skad je wzieli, skoro nic nie robia?
Ile biednych mozna by za to bogactwo wykarmic, gdyby nie bylo w ogole kosciola? Calej tej mafijnej instytucji?
I jak sie to ma do slow:

"Latwiej wielbladowi przejsc przez ucho igielne, niz bogatemu wejsc do krolestwa niebieskiego"? Jesli istnieje jakies pieklo i niebo, to zaloze sie, ze wszyscy papieze i biskupi siedza w piekle. Bez wyjatku.

Data: 2012-08-18 23:40:40
Autor: Ajgor
komunizm = z³o

U¿ytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0p101$bo9$1inews.gazeta.pl...
..
A tymczasem to z³o, sama idea jest zbrodnicza. Tyle ¿e ma dobr± propagandê, jest to nienawi¶æ przebrana w szaty mi³o¶ci. Udaje sprawiedliwo¶æ, postêp.

Ten opis wrêcz IDEALNIE pasuje do katolicyzmu.

Data: 2012-08-19 09:02:16
Autor: Przemys³aw M.
komunizm = zło
Dnia Sat, 18 Aug 2012 23:21:05 +0200, zdumiony napisa³(a):

Niektórzy mówi± ¿e komunizm by³ nie tyle z³y co ludzie pochodzenia ¿ydowskiego, którzy siê do niego podczepili. NIektórzy zamiast na komunizm pomstuj± na Rosjê - ich pierwsz± ofiarê.

Komunizmu nie wprowadzili Chiñczycy tylko zwolennicy Lenina. Czy Lenin by³
¯ydem?

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Je¶li to by³ "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialno¶æ za ¶mieræ Lecha Kaczyñskiego i ca³ej delegacji prezydenckiej. Musia³bym byæ psychicznie niezrównowa¿ony, ¿eby tolerowaæ Tuska, który odpowiada za ¶mieræ moich przyjació³. Powtarzam, ¿e nie kierujê siê ¿±dz± zemsty. Ja potrafi³em w ¿yciu wybaczyæ wielokrotnie, ale pan Tusk nie spe³nia ¿adnego kryterium, ¿ebym mia³ mu wybaczyæ - podsumowuje
Kaczyñski.

Data: 2012-08-19 10:27:28
Autor: Chiron
komunizm = z³o

U¿ytkownik "Przemys³aw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0q32i$939$1dont-email.me...
[...]

W po³owie

--

Chiron

Data: 2012-08-19 16:16:30
Autor: Przemys³aw M.
komunizm = z³o
Dnia Sun, 19 Aug 2012 10:27:28 +0200, Chiron napisaù(a):

Uýytkownik "Przemysùaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisaù w wiadomoúci news:k0q32i$939$1dont-email.me...
Dnia Sat, 18 Aug 2012 23:21:05 +0200, zdumiony napisaù(a):

Niektórzy mówià ýe komunizm byù nie tyle zùy co ludzie pochodzenia
ýydowskiego, którzy siæ do niego podczepili. NIektórzy zamiast na komunizm
pomstujà na Rosjæ - ich pierwszà ofiaræ.

Komunizmu nie wprowadzili Chiñczycy tylko zwolennicy Lenina. Czy Lenin byù
Ýydem?

W poùowie

Raczej wielonarodowym miksem. "Wùodzimierz Iljicz Uljanow byù pochodzenia
rosyjsko-kaùmucko-ýydowsko-niemiecko-szwedzkiego. Ojcem Lenina byù Ilja
Nikoùajewicz Uljanow, wywodzàcy siæ z rodziny astrachañskich mieszczan
pochodzenia rosyjsko-kaùmuckiego (rodzice: Nikoùaj Wasiliewicz Uljanow i
Anna Aleksiejewna z domu Smirnow)".
http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82odzimierz_Lenin

--

¥Musimy pamiætaã, ýe aby zwyciæýyã, trzeba pamiætaã o maksymie
 Józefa Piùsudskiego  zwyciæýyã i spoczàã na laurach to klæska, byã

Data: 2012-08-19 12:20:07
Autor: Aha....
komunizm = zło
Ty jedyna ksiazke w zyciu toi chyba Biblie w skrotach czytales co przyglupie ?

Komunizm to Etap rozwoju spoleczenstwa baranie namiastke mamy w krajach skandynawskich.

Data: 2012-08-19 12:26:30
Autor: zdumiony
komunizm = zło
Użytkownik "Aha...." <niepisztu@spam.com> napisał w wiadomości news:k0qekh$7us$1news.dialog.net.pl...
Komunizm to Etap rozwoju spoleczenstwa baranie namiastke mamy w krajach skandynawskich.

W krajach skandynawskich nie ma własności prywatnej? Już odchodza od tego modelu

Data: 2012-08-19 13:53:13
Autor: Gringo
komunizm = zło

Data: 2012-08-19 13:59:24
Autor: Bogdan Idzikowski
komunizm = zło

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k0qf0h$9t7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wszystko jest wspólne? Żony też? Jeśli tak, to emigruję!

Data: 2012-08-19 21:26:51
Autor: Chiron
komunizm = zło

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5030d522$0$1299$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Lubisz, jak ktoś bzyka Twoją żonę?

--

Chiron

Data: 2012-08-19 22:15:27
Autor: Bogdan Idzikowski
komunizm = zło

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k0relp$qja$1node2.news.atman.pl...

[...]

Oczywiście, że nie! Nie napisałem, że emigruję z rodziną. Ale bzykać cudze żony? To rajcuje!

Data: 2012-08-19 21:04:41
Autor: Chiron
komunizm = zło

[...]

Komunizm to etap rozwoju społeczeńśtwa? Nie- to z całą pewnością etap sztuczny- niosący ze soba degenerację, regres- nigdy zaś rozwój. Najlepiej to widać na przykładzie jedynego chyba państwa na świecie, gdzie ten ustrój wprowadzono: Kampucza za Polpota. Co nazywasz rozwojem? Wymordowa

--

Chiron

Data: 2012-08-20 14:07:57
Autor: Aha....
komunizm = zło
W dniu 2012-08-19 21:04, Chiron pisze:

[...]

Ty zajebany przyglkupie pocfzytaj troche marksa i engelsa wyjedz do cywilizowanego kraju zobacz jak wyglada opieka socjalna pozniej pierdol trzy po trzy warszawski przyglupie.

Data: 2012-08-20 14:45:30
Autor: Chiron
komunizm = z³o

U¿ytkownik "Aha...." <niepisztu@spam.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0t9am$g8b$1news.dialog.net.pl...
[...]

Komunizm to etap rozwoju spo³eczeñ¶twa? Nie- to z ca³± pewno¶ci± etap
sztuczny- nios±cy ze soba degeneracjê, regres- nigdy za¶ rozwój.
Najlepiej to widaæ na przyk³adzie jedynego chyba pañstwa na ¶wiecie,
[...]

No- nareszcie prawdziwy intelektualista na grupie. Chcesz pogadaæ o Marxie i Engelsie (mimo wszystko- proponujê z wielkiej litery)? No dobrze. W takim razie napisz mi, dlaczego w Twojej opinii odmawiali oni Polsce (a tak¿e polskiemu narodowi) jakichkolwiek racji bytu- i tyle pomyj wylali na nasze d±¿enia niepodleg³o¶ciopwe?

I tak a propos- sprawd¼ tu:
www.whoisip.com  przekonasz siê ³atwo, ¿e nie piszê z terenu Warszawy.
Dziêkujê za intelektualne podej¶cie- czekam na wiêcej takich rasowych , rzeczowych i m±drych wypowiedzi
:-)))))))))))))))))))))

--

Bardzo, bardzo serdecznie Ciê pozdrawiam:-)

Chiron

Data: 2012-08-20 15:10:12
Autor: Trybun
komunizm = z³o
W dniu 2012-08-20 14:45, Chiron pisze:

[...]

Chiron, co by¶ nie napisa³ - Komunizm to nieunikniona konieczno¶æ w przysz³o¶ci.., Nie mo¿e istnieæ system gdzie ch³op przyoruje ca³e hektary ziemniaków i cebuli bo mu siê nie op³aca ich zebraæ, a w tym samym czasie, w sklepie, emeryt kupuje pó³ kilo cebuli zamiast kilograma bo go na niego nie staæ.

Data: 2012-08-20 16:47:54
Autor: Ajgor
komunizm = z³o

U¿ytkownik "Trybun"  napisa³ w wiadomo¶ci news:k0tcvl$qpb$1node1.news.atman.pl...

[...]

A bo jak by poszli pod krzyz zeby go bronic, to by nie mysleli o cebuli.

Data: 2012-08-20 19:33:36
Autor: Trybun
komunizm = z³o
W dniu 2012-08-20 16:47, Ajgor pisze:
[...]

Strawa dla cia³a zasadniczo ró¿ni siê od strawy dla ducha;-)

Data: 2012-08-20 17:11:11
Autor: Chiron
komunizm = z³o

U¿ytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0tcvl$qpb$1node1.news.atman.pl...

-

[...]

Dlatego nale¿y wprowadziæ komunizm- jak w Kampuczy? No faktycznie- w jaki¶ sposób rozwi±za³o to problem g³odu w Kampuczy. Chocia¿ na jaki¶ czas...

Wiesz- jak my¶lisz: ile mo¿na karaæ ludzi za to, ¿e s± przedsiêbiorczy i potrafi± otaczaæ siê bogactwem, a innym dawaæ robotê? Przecie¿ oni za to, ¿e sa karani- w koñcu te¿ mówi± :' ja to pier...ê"- i wyje¿d¿aj± tam, gdzie ich jeszcze nie gnoj±. Wtedy zostaj± tylko same staruszki, co ich nie staæ na leki z emerytury

--

Chiron

Data: 2012-08-20 18:44:36
Autor: Ajgor
komunizm = z³o

U¿ytkownik "Chiron" napisa³ w wiadomo¶ci news:k0tk2f$l2$1node2.news.atman.pl...

[...]

Mowiac o komunizmie, przytaczasz przyklady z najgorszego wypaczenia, a mowiac o kapitalizmie, mowisz o idealach jakie nie istnieja.
Jak mowisz o wypaczonym komunizmie, to mow tez o wypaczonym kapitalizmie.
A prawda o kapitalizmie jest taka, ze ci przedsiebiorczy ZAWSZE dorabiaja sie kosztem mniej przedsiebiorczych.
I pokaz mi, kto z kapitalistow w Polsce DAJE robote. Najczesciej jest tak, ze przejmuja dawne panstwowe zaklady, i nie DAJA roboty, tylko
ZWALNIAJA. Popatrz na ostatnie 20 lat. Ile zakladow przetrwalo po sprzedazy w prywatne rece? Nie wiem czy z 10%. Podobno w prywatnych rekach zaklady sa lepiej zarzadzane, a tymczasem prawie wszystkie tak "wspaniale zarzadane" zaklady padaja na pysk, bankrutuja, ludzie traca prace. To ma byc ten wspanialy kapitalizm? W morde z takim kapitalizmem.
Ludzie w pracy widza nieprawidlowosci, zlodziejstwo, naduzywanie stanowisk, przekrety, ale boja sie pisnac, bo zaraz beda wylani na bruk. Oplacani jakimis ochlapami, bo ten "przedsiebiorczy" tak na prawde jest pazerny do tego stopnia, ze wlasna firme i wlasnych pracownikow okradnie, byle miec jeszcze wiecej. Statystycznie Polacy pracuja tygodniowo najdluzej w Unii Europejskiej, a zarabiaja najmniej. Na emeryture przechodza najpozniej, i maja najnizsze emerytury. To nie jest kapitalizm. To jest nowoczesne niewolnictwo.
Nie ma sie co dziwic, ze w kapitalizmie w koncu ludzom puszczaja nerwy i zaczynaja zarzynac tych "dobroczyncow". Robi sie rewolucja i nastaje komunizm. Gdyby kapitalisci mieli choc cien rozumu nie przesloniety chciwoscia, to by dzialali tak, zeby na prawde wszystkim bylo lepiej. Nie narazali by zycia, a ich biznesy starczyly by na dluzej a nie tylko na krotki czas przed bankructwem.

Data: 2012-08-20 20:47:15
Autor: Chiron
komunizm = z³o

U¿ytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0tphi$o3t$1news.dialog.net.pl...

[...]

Akurat nieprawda- poni¿ej pokazujesz zupe³ny brak zrozumienia. Komunizm by³ tylko w Kampuczy za Polpota- i to nie ¿adne wypaczenie,. ale czysty komunizm.
W Polsce mamy socjalizm, czy jak chc± niektórzy "kapitalizm kompradorski"- co ma tyle wspólnego z kapitalizmem, co zwyk³e krzes³o z krzes³em elektrycznym. Albo sprawiedliwo¶æ ze sprawiedliwo¶ci±spo³eczn±. To system, w którym garstka ludzi, wys³uguj±cych siê naszym aktualnym okupantom- pe³ni rolê "pasa transmisyjnego" pomiêdzy zagranicznymi w³adcami naszego bantustanu a tubylcami- dok³adnie tak, jak w krajach postkolonialnych.

No ale ok- mo¿esz podaæ jakiego¶ realnego pañstwa socjalistycznego (komunistycznych nie ma)- którego system Ci siê podoba. Ja uwa¿am, ¿e dobrym przyk³adem pañstwa kapitalistycznego byy USA przed NewDealem: ka¿dy mia³ tyle wolno¶ci, ile chcia³, ¿eby siê bogaciæ, a pañstwo sta³o na stra¿y, ¿eby by³o uczciwie. Jak kto¶ za bardzo urós³, ze móg³ zagroziæ pañstwu- musia podzieliæ swoj± firmê: wszelkie kartele i monopole by³y przez pañstwo têpione.

--

Chiron

Data: 2012-08-20 21:15:42
Autor: Ajgor
komunizm = z³o

U¿ytkownik "Chiron"  napisa³ w wiadomo¶ci news:k0u0nj$gkq$1node1.news.atman.pl...

W Polsce mamy socjalizm,

Socjalizm w Polsce mielismy przez 1989 (wbrew temu, co sie mowi - to nie byla tez komuna).
Tyle ze to byl socjalizm wypaczony.
Socjalizm - jak sama nazwa wskazuje - to jest system, w ktorym panstwo dba o zabezpieczenie socjalne wszystkich obywateli.
Wtedy - brew klamliwej obecnej antypropagandzie - panstwo dbalo ozabezpieczenie podstawowych potrzeb obywateli. Jak dbalo, tak dbalo, ale jakos dbalo. Zbrodniczy ten system byl moze przez pierwsze lata po wojnie. Pozniej po prostu gnebil tych, ktozy chcieli nim zachwiac. Kazdy system tak postepuje. Obecny tez. Uczciwy obywatel zyl w tamtym systemie o wiele bezpieczniej niz w obecnym.
To co mamy w Polsce teraz nie ma nic wspolnego z socjalizmem. Panstwo zezwala garstce zlodziei
okradac wiekszosc spoleczenstwa, a samo jest najwiekszym wyzyskiwaczem ze wszystkich. Nie ma w tym dbania o bezpieczenstwo socjalne.

No ale ok- mo¿esz podaæ jakiego¶ realnego pañstwa socjalistycznego

Oczywiscie ze nie moge, bo prawdziwy uczciwy socjalizm wymagal by uczciwych urzednikow, a takich tez nie ma (nie liczac tych, co nie maja zadnych mocy decyzyjnych, czyli sluza tylko do wypelniania papierkow). Prawdziwy socjalizm to utopia.
Po prostu predzej czy pozniej kazdy wyzysk wychodzi biednym warstwom bokiem, i zaczyna sie rewolucja. Byla Francuska (wymierzona nie przeciw kapitalistom, tylko raczej monarchii, ale to podobni wyzyskiwacze), byla pazdziernikowa, (te dwie oczywiscie podalem jako bardzo luzne przyklady, bo ich geneza byla o wiele bardziej skomplikowana) niedawno byla polnocnoafrykanska, bo to, co sie dzieje w polnocnej Afryce (np. w Egipcie) to nic innego, jak wlasnie rewolucja), i obawiam sie, ze jak w calym tzw. "cywilizowanym" swiecie ludzie beda mieli dosyc bycia wyzyskiwanymi, to nastepna rewolucja obejmie cala Europe, obie Ameryki, i moze jeszcze zahaczy o Australie.
Pierwszymi tego oznakami byly demonstracje anty "ACTA". To moze byc poczatek nowej rewolucji. Oczywiscie skonczy sie tak, jak zawsze. Rewolucja pozera wlasne dzieci. Powstanie nowa klasa panujaca i tak to sie bedzie toczyc z kolko. Taki chyba juz los ludzkosci. Czlowiek jest istota podatna na zle wplywy. Wladza zawsze deprawuje, a wladza absolutna deprawuje absolutnie, dlatego sprawiedliwy system po prostu nigdy nie powstanie. Wszyscy mysleli, ze po zmianach w Polsce w 1989 roku bedzie pieknie i radosnie, a okazuje sie, ze kupa.. Niedawno w telewizji lecial film ze wspomnieniami autorow tamtego przewrotu. Jeden z nich (nie pamietam, ktory) przyznal sie, ze pierwsze reformy (Balcerowiczowskie) trzeba bylo przeprowadzac szybko, zeby ludzie sie nie zorientowali, ze sa wymierzone przeciw zwyklym obywatelom. O czym to swiadczy? Ze od razu po zmianach do wladzy dorwala sie banda cwaniakow wyzyskiwaczy, i juz jej nie oddali. I od razu zaczeli ustanawiac taki system, ktory im swiadomie i zpremedytacja pozwoli zmienic caly narod w niewolnikow. Moim zdaniem, jesli w ogole powinna powstac jakas komisja sjedcza, to wlasnie do zbadania okolicznosci przeprowadzenia antynarodowych reform. Generalnie jestem przeciwnikiem komisji sledczych bo to wywalanie kasy w bloto. Ale w tym przypadku byl bym za...

Data: 2012-08-20 19:33:12
Autor: Trybun
komunizm = z³o
W dniu 2012-08-20 17:11, Chiron pisze:

[...]

Nie o to chodzi, chodzi o sprawiedliwy rozdzia³ dóbr, o to ¿eby o tym czy bêdzie w sprzeda¿y cebula nie decydowa³ ch³op który kalkuluje - zaoraæ czy zbieraæ.  Chiron, pomy¶l, przedsiêbiorczy i lubi±cy siê otaczaæ bogactwem... Pomy¶la³e¶ sk±d siê bierze to jego bogactwo? Na ziemi jest okre¶lona ilo¶æ wszystkiego, gdy kto¶ zaczyna usypywaæ sobie pryzmê ze z³ota, to znaczy ¿e innym ubywa tego z³ota, to samo jest z wyemitowaniem gotówki itd - czyli jeden wiêcej - inny o t± sam± warto¶æ mniej.
  Zgadzam siê - teraz, przy obecnej populacji jest jeszcze spory zapas, rezerwa, ale za co bêdzie za kilkadziesi±t lat, gdy populacja ludzka bêdzie dziesiêæ razy wiêksza? Co wtedy - czy nadal bêdzie mia³ racjê bytu ch³op decyduj±cy - zaorywaæ czy zbieraæ? Jak widzisz -wcze¶niej czy pó¼niej system sprawiedliwo¶ci spo³ecznej nieunikniony.

Data: 2012-08-20 20:50:47
Autor: Chiron
komunizm = z³o

U¿ytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0tscq$8gq$1node2.news.atman.pl...
[...]

Opisywa³ go ju¿ Orwell. No ale wiesz- mam nadziejê, ¿e do tego nigdy nie dojdzie...

--

Chiron

Data: 2012-08-21 07:52:24
Autor: Trybun
komunizm = z³o
W dniu 2012-08-20 20:50, Chiron pisze:

[...]

Czyli marzy Ci siê g³ód i niedostatek wielu w imiê korzy¶ci tego który ma siê za w³a¶ciciela ziemi na której ro¶nie cebula?

Data: 2012-08-21 08:32:32
Autor: Chiron
komunizm = z³o

U¿ytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0v7mp$lht$4node1.news.atman.pl...
[...]

Wiesz- zawsze i wszêdzie system kapitalistyczny dzia³a w ten sposób, ¿e nikt nikomu nie karze czego¶ produkowaæ, zabezpieczaæ potrzeb spo³ecznych, etc. Pr±d p³ynie w przewodach- bez wiêkszych przeszkód, wszelkie potrzebne artyku³y konsumpcyjne s± w sklepach, ch³opi siej± i hoduj± wszystko to, co jest potrzebne odbiorcom, etc. Ten system zawsze oznacza dostatek. Socjalizm- niezmiennie prowadzi do katastrofy. Jak ma byæ inaczej, jak o wszystkim decyduje urzêdnik- który wie lepiej, co i kto ma produkowaæ i w jakiej ilo¶ci?

--

Chiron

Data: 2012-08-21 11:03:30
Autor: Ajgor
komunizm = z³o

U¿ytkownik "Chiron"  napisa³ w wiadomo¶ci news:k0va20$p55$1node1.news.atman.pl...

[...]

Chyba jednak urzednik wie lepiej, skoro za socjalizmu w Polsce nie widzialem nikogo grzebiacego po smietnikach, a teraz widze to caly czas.
Glowna roznica miedzy socjalizmem a kapitalizmem jest taka, ze w kapitalizmie sa bogaci, ale jest ich garstka. Okolo 20%.
Reszta - ogromna wiekszosc - jest biedna, a nawet bardzo biedna, a w socjalizmie moze nie ma takiego bogactwa, ale tez nie ma takiej biedy. Jest rowniej. Nie mowie tu o systemach NAZYWANYCH socjalistycznymi, a wrzeczywistosci bedacych zwyklymi dyktaturami, jak Kuba, czy Korea.
To, co sie teraz mowi, jaka to bieda byla za tzw. "komuny" to w ogromnej wiekszosci jest zwykla sciema. Solidarnosciowcy strasznie wqalczyli z zaklamywaniem historii, a teraz sami to robia na o wiele wieksza skale. Puste polki byly, ale nie caly czas.
Wiesz, kiedy polki pustoszaly? Jak przeciwnikom wladzy odbijalo, i doprowadzali do strajkow w calej Polsce. Jak mialy wtedy sie polki zapelniac, jak nikt nic nie produkowal, bo wszyscy strajkowali? Na przyklad jak Gomolka zapowiedzial podwyzki cen w wysokosci kilku procent, natychmiast stanela cala Polska. I opustoszaly polki. Podobnie pod koniec rzadow Gierka. Wczeniej, w latach 70-tych, w sklepach kupowalo sie normalnie. A przede wszystkim w panstwowych zakladach ludzie zarabiali o wiele wiecej niz teraz (w przeliczeniu na ilosc dobr, jakie mogl kupic). A pozniej Gierek tez zapowiedzial niewielkie podwyzki cen. Jedni zastrajkowali, bo chcieli podwyzek plac, a jak je dostali, to natychmiast staneli nastepni. Poniej ci, co juz dostali znow stawali, bo chcieli wiecej, i w koncu stala cala Polska. A jak jakis dyrektor odwazyl sie powiedziec, ze nie da podwyzki, bo nie ma kasy, to byl wywozony na taczkach za brame. Czesto wysmarowanych gnojem. Nie ma sie co dziic, ze w koncu Jaruzelski powiedzial "DOSC!!!" i wprowadzil stan wojenny. Inaczej Polska by w ogole utonela. Taka jest cala prawda o stanie wojennym, a nie jacys ruscy. Tylko tego nikt glosno nie powie, bo to obciaza solidarnosciowcow. Czyli obecnie jest niepolityczne.
Aha. Skad o tym wiem? Pamietam. Mieszkalem wtedy w Lubinie. Tym, w ktorym byly jedne z najwiekszych demonstracji.

Data: 2012-08-21 11:45:46
Autor: Chiron
komunizm = z³o
U¿ytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0visv$ib3$1news.dialog.net.pl...

[...]

Ciekawe- tak skrajnych przek³amañ,  idiotyzmów wrêcz- ju¿ dawno nie czyta³em- powaga. Tu nawet nie ma o co oprzeæ dyskusji. No bo o co? O faktach siê przecie¿ nie dyskutuje- a Ty podajesz wersjê "historii", jaka ju¿ w 80 latach nie przesz³a by nawet na zebraniu partyjnym, jak s±dzê. Mo¿e wiêc tylko jedno: w tym cudownym systemie, który nam zafundowali sowieci- WSZYSTKIE strajki by³y prowokowane przez w³adzê- od 1956 r, poprzez 1968, 1970, 1976 i 1980. Mia³o to oczywiste cele: wywo³aæ niezadowolenie spo³eczne, przej±æ w³adzê (jedna albo inna frakcja w PZPR)- i wzi±æ na powrót wszystko za mordê. Od pocz±tku rz±dów Jaruzelskiego rozpoczêto za¶ masowe gromadzenie czego siê tylko da³o w magazynach wojskowych- aby zaraz po wprowadzeniu stanu wojennego rzuciæ cokolwiek byd³u, za jakie uwa¿ali Polaków i pokazaæ, ¿e stan wojenny jest gites. Oczywi¶cie- spowodowa³o to, ¿e wcze¶niej nie by³o w sklepach zupe³mnie nic, poza octem- a potem te zapasy reglamentowano. Poniewa¿ za¶ USA na³o¿y³o na nas sankcje- Polska jako pañstwo de facto zbankrutowa³a- a jedyny pomys³, jaki mia³ Jaruzelski na gospodarkê- to by³a praca na rozkaz pod broni± i dodruk pieni±dza. Efekt widzia³ ka¿dy, kto ¶wiadom by³ wtedy i mieszka³ w Polsce.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-21 13:33:00
Autor: Ajgor
komunizm = z³o

U¿ytkownik "Chiron" napisa³ w wiadomo¶ci news:k0vlc9$5l3$1node1.news.atman.pl...

[...]

No wiesz. Ja piszê na podstawie w³asnej pamiêci. Ty na podstawie .. nie wiem czego.
Jesli chodzi o prowokowanie strajkow... Szefem Solidarnosci w jednym z zakladow KGHM jest obecnie Bogdan Szarek.
W latach 80-tych pracowalem razem z nim na jednym oddziele, na jednej zmianie. Codziennie 8 godzin bylismy razem w pracy. Znam go bardzo dobrze, i powiem Ci, ze strajki wtedy nie byly przez zadna wladze organizowane, tylko przez niego i jego kumpli z Solidarnosci. Tez wtedy strajkowalem, i mialem kontakt bzposrednio z organizatorami. Bywalo, ze miesiac nie wychodzilismy z zakladu, bo byl strajk okupacyjny.
Ja te sprawy znam od podszewki. Z wlasnego doswiadczenia. Po prostu bralem w nich udzial. Chociaz fakt - juz po stanie wojennym. W stanie wojennym mialem 19 lat i wlasnie zaczynalem prace w kopalni. Jakos nie chce mi sie wierzyc ze wladza swiadomie doprowadzila kraj na skraj przepasci, a za to wierze (bo widze to na kazdym kroku), ze teraz wszystko sie powie, zeby tylko obciazyc wladze PRL-owskie za wszystko, za co sie tylko da. Postsolidarnosciowcy nie maja w tym zadnych zahamowan i zadnych granic.

Data: 2012-08-21 05:17:19
Autor: glob
komunizm = z³o
On 21 Sie, 13:33, "Ajgor" <nie...@m.pl> wrote:
U ytkownik "Chiron" napisa w wiadomo cinews:k0vlc9$5l3$1node1.news.atman..pl...

> Ciekawe- tak skrajnych przek ama ,  idiotyzm w wr cz- ju dawno nie
> czyta em- powaga. Tu nawet nie ma o co oprze dyskusji. No bo o co? O
> faktach si przecie nie dyskutuje- a Ty podajesz wersj "historii", jaka
> ju w 80 latach nie przesz a by nawet na zebraniu partyjnym, jak s dz .
> Mo e wi c tylko jedno: w tym cudownym systemie, kt ry nam zafundowali
> sowieci- WSZYSTKIE strajki by y prowokowane przez w adz - od 1956 r,
> poprzez 1968, 1970, 1976 i 1980. Mia o to oczywiste cele: wywo a
> niezadowolenie spo eczne, przej w adz (jedna albo inna frakcja w PZPR)-
> [...]

No wiesz. Ja pisz na podstawie w asnej pami ci. Ty na podstawie .. nie wiem
[...]

Podstawowym b³êdem by³o ¿e komuni¶ci du¿o gadali o moralno¶ci, bo to
jest proste, zamiast wyliczaæ technicznie, nurt zacz±³ krêciæ siê
wokó³ gadania o niegodziwo¶ci i niesprawiedliwo¶ci a nikt nie robi³
nic technicznie. I w taki sposób kraj siê sypa³ ale du¿o siê wy³o o
ludzie, o poni¿eniu prostego luda. Zupe³nie jak mod³y to wygl±da³o,
którymi chce siê zakl±æ rzeczywisto¶æ. To za spraw± stalina komunizm
zamieni³ siê w nowy ko¶cio³ i w wiarê i tym samym w ramach wiary
prze¶ladowania .

Data: 2012-08-21 14:20:54
Autor: Ajgor
komunizm = z³o
Zeby bylo jasne. Ja nie mowie, ze za komuny bylo wszystko pieknie i w ogole raj na ziemi. Wiadomo ze bylo zle. Bo tez to nie byl prawdziwy socjalizm. Ale nie bylo AZ TAK zle, jak to pokazuja obecnie media i politycy prawicy. Wielu ludziom bylo lepiej niz teraz. Byly kiedys takie wyliczenia na przyklad, z ktorych wynikalo, ze, jak mieso bylo na kartki (nie zawsze bylo), przecietny polak zjadal wiecej miesa niz teraz. Dlaczego? A dlatego, ze teraz wielu nie stac na kupno miesiecznie takiej ilosci miesa, ile bylo na kartce. A wtedy bylo stac kazdego.

Data: 2012-08-21 05:51:43
Autor: glob
komunizm = z³o
On 21 Sie, 14:20, "Ajgor" <nie...@m.pl> wrote:
[...]

  Komunizm by³ nurtem intelektualnym, ale jak ch³opki dosta³y siê do
w³adzy sta³ siê religi± . Bóg w starym testamencie to dyktator i
wystarczy spojrzeæ na daleki wschód by zobaczyæ ¿e prymitywne stada s±
pos³uszne jedynie dyktatorom, bo strach i si³a do nich przemawia jako
autorytet i taki jest te¿ bóg moj¿esza. Jak stalin i jego ch³opstwo
dosz³o do w³adzy tak nagle komunizm sta³ siê dyktatur± strachu i si³y.
Komunizm pchn±³ polskê do przodu i ludzie to widzieli ,gdy jednak nurt
zacz±³ deformowaæ stalin ludzkie odeszli od nowej dyktatorskiej
prymitywnego religii . Komunizm potrzebowa³ kosmetycznych jedynie
zmian i on nadal funkcjonuje dobrze w ró¿nych nurtach
filozoficznych ,bo marksi¶ci odkryli bardzo du¿o je¶li chodzi o
funkcjonowanie spo³eczeñstwa.

Data: 2012-08-19 13:50:36
Autor: Gringo
komunizm = zło

"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k0p101$bo9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mimo wszystko, to, co wy nazywacie "komunizmem", jest o wiele mniejszym złem, niż ten dzisiejszy kurewski kapitalizm, pochodzący w pierwszej linii od poprzednoego systemu i spadkobierczej władzy. Bo zadaj sobie pytanie, jeśli nie socjalizm, to co? Ten dzisiejszy bandytyzm i nepotyczna reżimowa władza? Bo dzisiaj to tylko na nich tyrasz i ichnie używki. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-19 16:03:23
Autor: Przemys³aw M.
komunizm = z³o
Dnia Sun, 19 Aug 2012 13:50:36 +0200, Gringo napisa³(a):

[...]

Mimo wszystko, to, co wy nazywacie "komunizmem", jest o wiele mniejszym z³em, ni¿ ten dzisiejszy kurewski kapitalizm, pochodz±cy w pierwszej linii od poprzednoego systemu i spadkobierczej w³adzy. Bo zadaj sobie pytanie, je¶li nie socjalizm, to co? Ten dzisiejszy bandytyzm i nepotyczna re¿imowa w³adza? Bo dzisiaj to tylko na nich tyrasz i ichnie u¿ywki. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Polecam wizytê na Kubie ale w Korei Pó³nocnej. To przoduj±ce kraje we
wprowadzaniu szczê¶liwego ¿ycia w komuni¼mie.

--

Wyst±pienie Jaros³awa Kaczyñskiego dowiod³o, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcê zabiegaæ o to, by stan±æ jeszcze raz na czele rz±du Rzeczypospolitej - krzycza³ dono¶nie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj±c z krzese³. - Nie dla w³adzy, ale po to by zrealizowaæ program 2020, zamo¿na Polska w G20 - zakoñczy³

Data: 2012-08-19 17:30:38
Autor: Gringo
komunizm = z³o

[...]

A propos, to Polska jest obecnie daleko w tyle za tymi rozwijaj±cymi siê krajami:

Wolne kraje siê rozwijaj± i id± do przodu

2 Chiny 38 27 22 87
4 Rosja 24 25 33 82
12 Kazachstan 7 1 5 13
14 Ukraina 6 5 9 20
15 Kuba 5 3 6 14
17 Iran 4 5 3 12
19 Czechy 4 3 3 10
20 Korea Pó³nocna 4 0 2 6
23 Bia³oru¶ 3 5 5 13
26 Chorwacja 3 1 2 6
27 Rumunia 2 5 2 9
30 Azerbejd¿an 2 2 6 10

a upodlona, poni¿ana przez nasze w³adze i zniewalana Polska osi±ga
historyczny dó³

31 Polska 2 2 6 10

Jeszcze nigdy nie by³o w Polsce tak ¼le, jeste¶my w ogonie cywilizowanego
¶wiata, a to za spraw± re¿imu, jaki panuje w Polsce. Jest coraz gorzej.

Przypomnijmy sobie dobre czasy, kiedy Polska by³a wolna, dumna i potêg±:

 Montreal 1976
z³ote medale

    Kazimierz Lipieñ - zapasy w stylu klasycznym, waga piórkowa
    Janusz Pyciak-Peciak - piêciobój nowoczesny, indywidualnie
    Jerzy Rybicki - boks, waga lekko¶rednia
    Irena Szewiñska - bieg na 400 m
    Tadeusz ¦lusarski - skok o tyczce
    Jacek Wszo³a - skok wzwy¿
    Bronis³aw Bebel, Ryszard Bosek, Wies³aw Gaw³owski, Marek Karbarz,
Zbigniew Lubiejewski, Lech £asko, Miros³aw Rybaczewski, W³odzimierz
Sadalski, Edward Skorek, W³odzimierz Stefañski, Tomasz Wójtowicz, Zbigniew
Zarzycki - siatkówka

srebrne medale

    Grzegorz Cziura - podnoszenie ciê¿arów, waga kogucia
    Bronis³aw Malinowski - bieg na 3 000 m z przeszkodami
    Andrzej Gronowicz, Jerzy Opara - kajakarstwo-kanadyjki, dwójka na 500 m
    Tadeusz Mytnik, Mieczys³aw Nowicki, Stanis³aw Szozda, Ryszard
Szurkowski - kolarstwo szosowe, wy¶cig dru¿ynowy
    Zbigniew Jaremski, Jerzy Pietrzyk, Ryszard Podlas, Jan Werner - sztafeta
4*400 m
    Jan Benigier, Les³aw Æmikiewicz, Kazimierz Deyna, Jerzy Gorgoñ, Henryk
Kasperczak, Kazimierz Kmiecik, Grzegorz Lato, Zygmunt Maszczyk, Piotr
Mowlik, Roman Ogaza, Wojciech Rudy, Andrzej Szarmach, Antoni Szymanowski,
Jan Tomaszewski, Henryk Wawrowski, Henryk Wieczorek, W³adys³aw ¯muda - pi³ka
no¿na

br±zowe medale

    Leszek B³a¿yñski - boks, waga musza
    Kazimierz Czarnecki - podnoszenie ciê¿arów, waga lekka
    Wies³aw Gawlikowski - strzelectwo, rzutki "skeet"
    Janusz Gortat - boks, waga pó³ciê¿ka
    Jerzy Greszkiewicz - strzelectwo, karabinek ma³okalibrowy na 50 m do
ruchomej tarczy z sylwetk± "biegn±cego dzika"
    Leszek Kosedowski - boks, waga piórkowa
    Czes³aw Kwieciñski - zapasy w stylu klasycznym, waga pó³ciê¿ka
    Mieczys³aw Nowicki - kolarstwo szosowe, wy¶cig indywidualny
    Tadeusz Rutkowski - podnoszenie ciê¿arów, waga ciê¿ka
    Andrzej Skrzydlewski - zapasy w stylu klasycznym, waga ciê¿ka
    Kazimierz Szczerba - boks, waga lekkopó³¶rednia
    Marian Ta³aj - judo, waga lekka
    Zdzis³aw Antczak, Janusz Brzozowski, Piotr Cie¶la, Jan Gmyrek, Alfred
Ka³uziñski, Jerzy Klempel, Zygfryd Kuchta, Jerzy Melcer, Ryszard Przybysz,
Henryk Rozmiarek, Andrzej Soko³owski, Andrzej Szymczak, Mieczys³aw Wojczak,
W³odzimierz Zieliñski - pi³ka rêczna

To by³y piêkne czasy, byli¶my szczê¶liwi i dumni z bycia Polakami. Choæ tyle
dobrze, ¿e my starsze pokolenie, ¿yli¶my w piêknych czasach i mamy co
wspominaæ w tej naszej dzisiejszej niedoli. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-19 20:19:58
Autor: Trybun
komunizm = z³o
W dniu 2012-08-19 16:03, Przemys³aw M. pisze:

Polecam wizytê na Kubie ale w Korei Pó³nocnej. To przoduj±ce kraje we
wprowadzaniu szczê¶liwego ¿ycia w komuni¼mie.

Polecasz bo pozna³e¶ osobi¶cie, czy tylko us³ysza³e¶ opiniê w naszych mediach?

komunizm = zło