konDonek opowiada kawał

Data: 2013-07-06 03:19:08
Autor: Marek Woydak
konDonek opowiada kawał

- Mam kilkuset świadków, gdy mówiłem dawno temu do parlamentarzystów PO, że
w 2013 r. na pewno PiS nas przegoni. I że w 2015 r. odzyskamy pozycję
lidera na kilka miesięcy przed wyborami. Jestem o tym przekonany - mówi
Donald Tusk - Powiem, co się stało: podnieśliśmy wiek emerytalny do 67. roku życia,
wprowadzamy ustawę śmieciową, trzymamy dyscyplinę budżetową, ograniczamy
wydatki, zamroziliśmy płace sfery budżetowej. Głównym powodem, dla którego
PO traci, jest to, co w ocenie komentatorów i ekspertów jest działaniem
godnym pochwały, ocenia szef PO i rządu.

Data: 2013-07-06 18:45:45
Autor: Proletariusz
konDonek opowiada kawał
Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:1gq5oeoinoqfi.11yzla2jc0g18.dlg40tude.net...

Sprawia ci przyjemność złamany posrańcu podszywanie się pod cudzy alias? Czy taka kanalia jak ty ma sumienie? Wy pisowcy jesteście małymi, podłymi kanaliami żywiącymi się kosztem innych! Pfffuuuu!

MW

konDonek opowiada kawał